SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2018

  • 75cb202ca14930a3f46f6bd61456c17c.gif
    :P :P :P :P :P :P
    no hacerme caso, solo es sentido del humor.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Es un secreto entre l 'albert y yo, si pasa ya lo explicaré :P :P :P

    que grande eres Francisco, eres tan entrañable.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 16,3ºC con 46% de humedad, viento del N a 34 km/h y 1018,8 Hpa, poco viento.

  • Bona nit,

    Vendaval aquesta tarda-vespre per Alt Maresme, Cops de 60 kmh a Pineda Centre amb vent aponentat que anirà clarament a la baixa aquesta nit.

    Temperatures màximes per avui 1 Gener i les seves respectives anomalies, marcat fluxe de l'oest dominant a Europa que es tradueix amb clares anomalies positives, menys destacades a Iberia i les Illes Britàniques.

    anyyear.jpg

    Perspectives de refredar-se l'ambient a la vessant atlàntica, inclosa la península Ibèrica a finals de setmana ;)

    Bon any i bon seguiment ;)

  • Bona nit, continuem amb vent ara fort de ponent-mestral i temperatura mooolt suau 10,5°, maxima avui 12,3° i minima de 4,9°, pel que fa als pronostics pinten força be, a partir de reis, amb una molt bona configuracio, vull afegir la darrera sortida del europeu, que mica en mica va consolidant l'assentament del A Escandinau, que fa poques sortides ni sortia, sembla que agafa a cada sortida mes embrançida, de moment amb esperances de que aguanti la força de Terranova, i podria afavorir una irrupcio de nordest amb mes força i durada, salut!!

    Vilanova del Cami 310 metres, al costat d'Igualada, clima mediterrani continental , 520mm anual, 5,6ºC mitjana gener, 22,8ºC mitjana juliol, 14,2ºC mitjana anual, extremada irregularitat pluviométrica.visc a un lloc incompatible amb la neu i la pluja,el poble mes meteoavorrit del mon

  • Mare de Déu quins mapes que van sortint per Reis i successius. Sinó plou amb aquests mapes ja si que podem plegar. A veure si tenim un bon regal de Reis.

    Esperem que no es mogui ni una coma.


    Bon Any 2018 per a tothom!!!

  • Bona nit:
    Importante incendio sin control en El Poal, Castelldefels (parque del garraf)

    incendi.png

    • Esplugues de Llobregat - Altitud: 110 m.
    • Ver nevar me produce una sensación especial.

  • Vigileu perquè diuen que aquesta foto és del IF de Pego (Alacant) any 2015.


    Bona nit:
    Importante incendio sin control en El Poal, Castelldefels (parque del garraf)

    incendi.png

    L'Hospitalet de Llobregat-Centre. (Plaça del Ajuntament). 35 msnm.

  • Bon día!! Cel obert a sant Cugat, vent amb ratxes moderades pero cap a menys i 10℃ segons el cotxe. Mapes força atractius pel cap de setmana. Aixó es posa molt interesant. Veurem!
    Bon seguiment!!

    Enviado desde mi HTC Desire 626 mediante Tapatalk

  • Bon dia a tothom

    Dades d'avui a les 6AM a Torrelles

    Temperatura 11º
    Humitat 60%
    Pressió 1023.4hPa

    Cel serè , durant la nit ha fet bastant de vent però quan he sortit de casa no en feia gens.

    Bon seguiment.

    Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
    Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm