Fa molt de temps que no escric, però us segueixo sempre que puc.
Que passeu tots unes molt bones festes!! ![]()
Fa molt de temps que no escric, però us segueixo sempre que puc.
Que passeu tots unes molt bones festes!! ![]()
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 15,6ºC con 67% de humedad, viento del WSW a 6 km/h y 1027,0 Hpa con 411 W/m2.
Buenas tardes a todos , Como un meteoforero más que os lee a todos y aprendo cada vez más . Os deseo unas muy Felices Navidades . Un saludo.
Enviado desde mi Aquaris U mediante Tapatalk
Molt bones FESTES a tots i totes !!!!
Mirant mapes veig una mica de llum :whistle:
Bon seguiment !! I a ser feliç !!
Edito perque anava un video amb el post que no ha sortit ![]()
Bona tarda Meteoadictes.
Us desitjo molta SALUT per disfrutar de totes les coses,experiencies,aficions i persones BONES que es envolten.
Bones festes.
Enviado desde mi Letv L1 Pro mediante Tapatalk
Que tingueu tots un BON Nadal i sant Esteve , amb la familia, amics i les persones que mes estimeu.
Una forta abracada.
Hola, participo muy poco pero leo todo.
Os deseo unas felices fiestas a toda la gran familia del forum y que el tió nos traiga mucha nieve
Bona tarda!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 12,5ºC
Humitat:
Vent: En calma.
Punt de rosada:
Pressió: 1030 hPa. (baixant)
Estat del cel: Serè.
Temperatura mínima: 5,3ºC (03:13h)
Temperatura màxima: 12,6ºC (15:44h)
Bon seguiment!
mira que et trobaras B) B) B) ,ja pots vigilar,aqui no veiem res,imatge de les 11h des d'un terrat
20171224_101648.jpg
Deu ni do, els que viviu a l' interior esteu fets d' un altre pasta, sincerament jo no podría aguantar molts dies amb aquestes condicions sense agafar depressió!
Bona tarda a tots.
Gràcies a tots per fer lloc fantàstic pels que ens agrada la meteo.
Desitjar-vos un bon Nadal amb tots els que us estimeu i amb els records de tots els que ens han deixat però encara tenim al nostre cor.
Bona tarda! Ultimament escric poc perque se m'ha espatllat la estacio i no puc passar dades, tot i aixi sempre us llegeixo i aprenc moltissim. Que passeu unes bones festes a tots i una abraçada ben gran, salud!!
Bona tarda des de Collsuspina,
Posta de sol i temperatures cap avall. Ara amb 6º C i baixant amb celeritat. Maco el front de dimecres... i amb sensacions de son les portes de posteriors canvis!
Bones festes a tothom!
Màxima de 3,5 i mínima d´1,4. Un dia més sota la boira, a estones molt espessa i a estones més aixecada.
S´han recollit 3 dècimes de pluja. Per sort, les temperatures són lleugerament positives i no hi estan les carreteres gelades.
Avui he vist el sol. No pas perquè n´hagi fet. He pujat a la Vall de Boí. Boira fins Baells i després un altre cop a la zona del Pont de Montanyana. Al Pirineu, un cel blau intens amb alguna pinzellada de núvols alts decoratius. Un canvi brutal!!!! Muntanyes nevades de manera decent però sense neu a les valls. I una sequera preocupant. Rierols secs i l´embassament d´Escales buit com feia anys que no veia. De baixada el mateix panorama, amb la boira del Pont de Montanyana fosa -crec que allà mai és persistent-. Passat el portal del Pirineu, era la vista magnífica amb el mar de boira estenent-se per tota la plana i amb alguna serra que emergia entre els núvols.
Que passeu una bona nit de Nadal!
Bon nadal i bones festes a tos els fanatics daquest gran grup!!!
Enviado desde mi HTC Desire 820 mediante Tapatalk
Bona tarda, el resum de la jornada:
Màxima: 2,5ºC
Mínima: -0,4ºC.
Precipitació: 0,0 mm
Fenomens observats: boira, rosada
Visibilitat: molt dolenta
Cel: boira espessa tot el dia, ara amb 8/8 St
Vent: fluix de mestral
MOLT BONES FESTES A TOTS ELS COMPANYS I COMPANYES D'AQUEST GRAN FÒRUM DE METEO!!!!!!!!!!!
Avui hem fet una màxima de 13,1ºC a les 15:25h i una mínima de 3,4ºC a les 6:47h
Ara mateix tenim:
T: 8,6ºC
HR: 68%
DP: 3ºC
PA: 1029
A veure que ens deparen aquests dies!!. Que passeu tots una gran nit de Nadal!!!
Salut i bon seguiment
Bon Nadal a tothom i tant de bo el proper any ens porti pau,alegria i felicitat.
Ep! I si no es demanar molt,alguna nevadeta bona i fred i pluja i........ ![]()
Una forta abraçada virtual. ![]()
Bon nadal a tots!!! Avui he pujat a la Guingueta a passar uns dies fins al 30.
Com tots els companys de la plana que estem immersos en el món de la boira, ha sigut un petit respir... Com comenta el company de Lleida, la boira estava present fins passat les Avellanes i a Cellers i novament abans d'arribar a la Pobla l'he deixat.
Les muntanyes estan nevades sense exageració, més les que donen a la cara nord.
Esperant la nevada més que probable de cara a dimecres....
Apa bon nadal i passeu-vos-ho molt bé, vigileu amb els torrons i el cava!!!
![]()
Bon vespre des d'Esclanyà.
Minima 4,9º, maxima 12,8º, cel variable amb nuvols baixos i vent fluix del S.
Au, anava adir bon seguiment, pero, no hi ha gaire res per seguir :cheer: :cheer: , aixo si, oju amb el xarel.lo :lol: :lol:
Bona tarda desde La Marina en Zona Franca, viento del sureste 2,3 km/h, humedad 68%, temperatura
actual de 12,7ºC y presión 1028,6 hPa.
Estoy muy contento de formar parte en este fantástico grupo de meteoadictos, que me haceis sentir como uno más a pesar de mis humildes aportaciones, gracias a todos y en especial a Alfred nuestro mestre por manetenerlo en funcionamiento (no es peloteo)
![]()
Bones festes a tots i totes!!!
Salut!!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!