SEGUIMENT METEOROLÒGIC - NOVEMBRE 2017

  • Bon dia desde La Marina en zona Franca, viento en calma veleta señalando oeste.

    Temperatura 11,5ºC
    Humedad 83%
    Punto de rocío 8,7ºC
    Presión 1015,3 hPa

    Venga muchachos!! parece que se quiere tombar la truita y volvamos a disfrutar con los seguiments.

    Salut i bon dijous!!

    Barri La Marina de Port, Barcelona.

  • Bon dia a tothom

    Dades d'avui a les 6AM a Torrelles

    Temperatura 8º
    Humitat 97%
    Pressió 1016.4hPa

    Avui teníem boirina pixanera , alguns racons semblava que hagués plogut.

    Bon seguiment.

    Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
    Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 10,3ºC con 93% de humedad, viento del NE a 3 km/h y 1013,8 Hpa, mínima de 9,9ºC.

  • Bon dia.

    Avui tenim el cel enterenyinat i una temperatura que ha pujat en relació a dies passats, ara mateix tenim 4,9ºC (mínima de 4,3ºC), una pressió de 1015 hPa i vent practicament en calma, l'humitat és força elevada.

    Bon seguiment.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • Bon día minima de 5´2ºC i no ens suicidem (encara :P) que no tenim motiu.

    A comentar tres coses. Els "balls" de models i d´actualitzacions es normal en situacions a mig termini i com aquestes. A grans trets tenim 3 possibilitats agrupades en els models.

    Gfs ara mateix (recalco "ara" només) es decanta cap una reconversió de la borrasca atlantica (si la collonera reconvertida tan simpatica :whistle: ) que ens donaria pluja i neu primer a cotes altes per anar baixant despres amb "pet fred" a posteriori; Europeu en camvi no veu cap reconversió si mens no timidament, ens dona bastant mes fred però amb l´anticicló de bloqueig mes a prop que es igual a molt de fred sobre tot nocturn; la resta de models son mes partidaris a cap una meridionalitzacio mes contundent de l´anticicló, tot mes sec, i mes fred, hem refereixo sobre tot al DWD-ICON GEM I UKMO.

    Aixi que paciencia i no us torneu bojos. Qualsevol pontificaciò vingui d´on vingui es esser massa agossarat i pot acavar en previsió fracasada.

    Bon seguiment.

  • Bon dia des de Portugalete!

    El dia es presenta molt ventós, vent del sud que fa pujar la temperatura ( previst 22-23 °C a Bilbao), i les ratxes que poden ser intenses (aquesta nit que han arribat als 90 km/h).
    Cap al migdia he d'agafar un vol, qui conegui l'aeroport de Loiu (Bilbao) sabrà que, en els dies ventosos, els avions es converteixen en una atracció de fira. Bé, és més fumut aterrar que enlairar-se

    un exemple d'un dia extremadament ventós (avui no és tan intens com el dia del vídeo):

    https://www.youtube.com/watch?v=3Vf_tH7mHNY

    [color=#bb0000]P.D.: Jaume -València tens un privat de fa dies, potser no l'has vist![/color]

    bon seguiment

    Entre dos pobles estic: PORTUGALETE- Biscaia (residencia habitual) i BLANES-Girona (d'on soc). Intento informar d'ambdós llocs. Visca la meteo!!!

    "Ja plou! doncs en Pepet no es mou,
    Ja neva! doncs en Pepet no es lleva"

  • Bon dia

    Avui ja es noten canvis...temperatura mínima mes alta,rondant els 0ºC,humitat bastant mes elevada,cel variable amb altocúmuls...els models no s'aclaren,el GFS dona possibilitats de pluges a partir de dimarts,crec que dissabte ja es veurà clar.

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 16ºc, mínima 13.7ºc, 92% humedad, 1017 hpa, viento de garbí 12 km/h y enteranyinat. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • bon dia des de sabadell creu alta (feina) la situació ha començat a canviar :whistle: :whistle: veurem cap a on ens porta ja que no sembla gens clar, però això és precisament la bona noticia.
    La minima a cabrils ha estat de 10.0º i a les 9 del matí teníem 13º amb la terra ben banyada per la humitat i el pluviometre marcant 0.2 mm.
    Us escric des de la feina ja que no se per que, des de el meu ordinador impossible entrar :angry: :angry: , em diu que la pagina ha caducado, si algú amablement sap que passa, agrairia que m'ho fes saber, (curiosament des de l'ordinador de la meva parella si que puc entrar :ohmy: .

  • Off tòpic: avisar que en l'apartat dels vostres vídeos no es veuen els enllaços dels vídeos. Fa poc he copiat i enganxat un vídeo de YouTube al seguiment meteorològic i no es veia, he hagut d'enganxar l'enllaç URL a la icona d'inserir l'enllaç. Fent només això es veu el text de l'enllaç del vídeo però abans es veia la finestra amb l'imatge del vídeo i no calia anar a l'enllaç. Espero que s'entengui el que he explicat! :huh:

    Entre dos pobles estic: PORTUGALETE- Biscaia (residencia habitual) i BLANES-Girona (d'on soc). Intento informar d'ambdós llocs. Visca la meteo!!!

    "Ja plou! doncs en Pepet no es mou,
    Ja neva! doncs en Pepet no es lleva"

  • Bon dia, com ballen les actualitzacions amb aquestes situacions no "quotidianes" de bloqueig. La sortida GFS de les 0 la borrasca a Terranova i a la de les 6 al mig de la badia de Baffin, 1500 kms al nord.


    gfs-0-132_2017-11-23.png

    gfs-0-138_2017-11-23.png

  • Off tòpic: avisar que en l'apartat dels vostres vídeos no es veuen els enllaços dels vídeos. Fa poc he copiat i enganxat un vídeo de YouTube al seguiment meteorològic i no es veia, he hagut d'enganxar l'enllaç URL a la icona d'inserir l'enllaç. Fent només això es veu el text de l'enllaç del vídeo però abans es veia la finestra amb l'imatge del vídeo i no calia anar a l'enllaç. Espero que s'entengui el que he explicat! :huh:

    A mí me pasó el otro día, puse un video y no se veía, lo dije pero nadie me contestó el porqué.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Que bonita esta última actualización del gfs para el viernes, lástima que no haya precipitación porque sino se lia :P :P , y lo más "fotut" es que queda más de una semana :P :P