Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 24,9ºC con 70% de humedad, viento del S a 8 km/h y 1019,6 Hpa con 679 W/m2.
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2017
-
-
bon tarda des del barri del coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó 22,8 graus i cel enteraniynat.
FRANCISCO me alegro de que todo haya ido bien. -
-
-
prueba 1
-
Bona tarda des de Palazuelos, FRANCISCO, me n'alegro que tot hagi anat bé i tornar-te a veure per aquí

Ahir, després del missatge matiner no vaig tenir esma per a escriure veient tot el que estava passant per allà. Però la vida continua.
Ahir la màxima va ser de 21,3ºC. Durant el matí i migdia es van obrir grans clarianes, però a la tarda es va tornar a ennuvolar.
Avui la mínima ha estat de 11,7ºC i ara tenim 24,0ºC 49% d'humitat vent de NNE 16 km/h 1022 hPa. i cel seré, al sol fa calor.
La previsió de l'AEMET indica sol i caloret, fins a 25ºC. Cap finals de setmana les temperatures baixarien però de pluja, ni olorar-la.
Us poso una foto d'aquest matí al Centro Ecuestre.
Molta sort i bon seguiment!
IMG_20171002_132321.jpg
-
Bona tarda.
Mentre a moltes zones d'Espanya estan tenint temperatures molt elevades, especialment a la meitat oest: Càceres 32º, Còrdova 35º, Madrid 29º, Sevilla 34,5º, Ourense 35º, Granada 31º...a Catalunya anem més o menys bé, més càlid cap a l 'interior i sud però a la costa força agradables. A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 21,5º i 73% d'humitat. Cel novament força ennuvolat de núvols baixos amb vent del sud-sud-est d'11 km/h. Màxima 22,4º, més de 10º més baixa que zones de l'interior d'Espanya. Falta pluja general, un bon temporal, però l'anticicló força tossut es mantindrà cap a Portugal, retirant-se a partir de divendres i comportant un lleuger refrescament de nou cap a nosaltres.
Bon seguiment!
-
-
Bona tarde.
A Falset dia que ha comenta força núvol que s'han anat trencant conforme avanzaba la jornada , hores d'ara el cel amb pocs núvols.
La màxima de 25.8º i la mínima de 14.8º, actual 21.4º Salutacionsmola.php.jpeg
-
Bona tarda des d'Agramunt,
Us deixo una foto realitzada fa poca estona.
Bon seguiment.
Jordi
Agramunt202-10-2017.jpg
-
Bona tarda des d'Agramunt,
Us deixo una foto realitzada fa poca estona.
Bon seguiment.
Jordi
-
-
Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 22,8ºC con 83% de humedad, viento del WSW a 3 km/h y 1019,9 Hpa.
-
Bon vespre!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 20,8ºC
Humitat: 91%
Vent: En calma.
Punt de rosada: 19,3ºC
Pressió: 1022 hPa.
Temperatura mínima: 17,9ºC (06:48h)
Temperatura máxima: 22,3ºC (16:27h)Bon seguiment!
-
Bona nit,
Aquest dimarts ens creuarà una línia de inestabilitat de nord a sud, ve acompanyat de un front fred amb bones humitats en alçada.
Es pot veure com el front estarà a la vertical dels Pirineus a la nit, avanç que arribi el front en la part davantera creixement de nuvolades i risc de xàfecs en comarques interiors de Girona i Barcelona.
mettofice.gif
Durant la tarda tenim zones favorables a convecció.
Especialment en aquesta línia discontinua poden començar els xàfecs i avançar cap el litoral central, es pot gestar nucli tempestuòs en aquesta àrea encerclada.
Vents en superfície per la tarda, s'observa un fluxe del SSE per la costa central que afavorirà el creixement de nuvolades i el risc de ruixats.
wind_2017-10-02.png
A veure quines sorpreses tenim en la jornada de dimarts, atents i càmeres preparades per veure bons celatges

-
-
Bona nit!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 20,4ºC
Humitat: 91%
Vent: En calma.
Punt de rosada: 18,9ºC
Pressió: 1022 hPa.
Precipitació des de les 00h: <1mm.Bon seguiment i fins demà
-
Bon dia
Temperatura de 17.2 graus
Humitat de 86%
Pressio de 1018 hPa
Precipitacio 0.0 mm
Vent 0.0 km/h -
Bon dia desde La Marina en Zona Franca, cielo prácticamente cubierto y viento en calma.
Temperatura 20,1°C
Humedad 86%
Presión 1020 hPaPaseu un bon dimarts!!
Enviado desde movil
-
-
Bon dia a tothom
Dades d'avui a les 6AM a Torrelles
Temperatura 17º
Humitat 95%
Pressió 1021.0hPaEl cel semblava enteranyinat .
Bon seguiment.
-
Bon dia!,
Dades a St. feliu de Guíxols:
Temperatura: 20,2ºC
Humitat: 85%
Vent: En calma.
Punt de rosada: 17,6ºC
Pressió: 1020 hPa.
Estat del cel: Cobert.
Temperatura mínima: 19,5ºC (02:47h)Bon seguiment!
-
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 18,1ºC con 89% de humedad, viento del E a 5 km/h y 1017,9 Hpa con 28 W/m2.
-
-
Bon dia des de Palamós.
Temperatura molt suau a hores d'ara amb 20º i 85% d'humitat. Cel mig ennuvolat i vent en calma.
Salut -
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 20.4ºc, mínima 18.8ºc, 96% humedad, 1021 hpa, viento en calma y medio nublado. Buen seguimiento.
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!