Bona tarda!
Nuvolositat entre variable i abundant i molta humitat és com podriem explicar amb poques paraules el temps que estem tenint aquestes darreres hores. De fet ahir a la nit fins i tot van quedar els carrers molt humits i el vidre del cotxe estava ple de micro-gotes, com si d'un plugim es tractés, tot i que molt i molt dèbil tot plegat.
Aquest matí algunes ullades de sol, tot acompanyat d'una temperatura no gaire fresca però tampoc suau, un "entremig". Mínima de [color=#004400]3,9ºC[/color] i actualment [color=#ffbb00]13ºC[/color].
A llarg termini els models encara no van de la mà i per tant encara no podem saber amb exactitud quina tendència de temps tindrem, de moment sembla que tindrem un seguiment força humit almenys gran part de la setmana vinent i el que queda d'aquesta.