SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2013

  • Aqui a Vielha continua nevant i nevant!!! aquest any es BRUTAL hi ha moltissima neu, començo a estar una mica fart i aixó que adoro la neu :woohoo: a la capital tranquilament podem tindre segons la zona mes o menys un metre de neu i a Baqueira a la cota 1500 2,5 metres i a 2500 tenen la bogeria de 5 metres ( hi el que queda ).Bona nit i que fora del pirineu tingueu sorpreses blanques,que aqui semblem egoistes :whistle: .

  • Bon dia!!

    Temperatura actual: 3,8ºC
    Humitat:62%
    Pressió: 1004 hPa
    Estat del cel: serè
    Encara amb vent però no tant fort com ahir a la nit.

    Salut i Meteo!!

    Estació Meteorològica: Davis Vantage Vue. 305 msnm


  • Bon dia companys, amb cel bastant ennuvolat encara i sense vent per fi, després de que ha bufat amb ganes en les darreres hores. Ara s'està fent la mínima del dia i com dieu alguns a veure si tenim canvis importants la propera setmana i es configura una fredorada de les bones :P

    [size=18][color=#0000bb]Temp. Actual: 5'6ºC[/color]
    [color=#ff0000]Temp. Máxim: 8'9ºC[/color][/size]

    Salutacions, bon seguiment i que tinguéu un bon dimarts! ;)

    Barri del Guinardó (Barcelona) Carrer Cartagena, 110 metres.
    Visca la Meteo!

  • He mirat el radar i sembla q hi ha un ruxadet maco pl girones-interior d la selva,aveure si algu pot comfirmar-lo i si ha neu a quines cotes
    Gracies

    Sant andreu (bcn) 35 msnm;285.2litres/any;
    Litres/mes:31.2
    Rubí 155 msnm,338.6 litres/any;
    Litres/mes:99
    Enamorat del clima i paisatges de Castella i Lleó i EEUU.

  • buenos dias,

    una noche con viento muy fuerte, a las 4 de la mañana una racha maxima de 93 km/h.

    temperatura ahora de 6ºc y viento mas calmado.
    cielo despejado.

    EL VENDRELL
    COMARCA DEL BAIX PENEDES
    ALTITUD 55 msmn

  • Bon dia!,
    Dades a St. Feliu de Guíxols:
    Temperatura: 7,8ºC
    Humitat: 63%
    Vent: Fluix, N (7,9Km/h)
    Temperatura de sensació: 6,7ºC
    Punt de rosada: 0,9ºC
    Pressió: 1006 hPa. (pujant lleugerament)
    Temperatura mínima: 5,8ºC (3:45h)

    Estat del cel: Parcialment ennovolat

    (la "taca" del Gironès s'ha desfet, com ve essent habiual) :dry:

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bon dia companys, amb cel bastant ennuvolat encara i sense vent per fi, després de que ha bufat amb ganes en les darreres hores. Ara s'està fent la mínima del dia i com dieu alguns a veure si tenim canvis importants la propera setmana i es configura una fredorada de les bones :P

    [size=18][color=#0000bb]Temp. Actual: 5'6ºC[/color]
    [color=#ff0000]Temp. Máxim: 8'9ºC[/color][/size]

    Salutacions, bon seguiment i que tinguéu un bon dimarts! ;)


    Al final la mínima ha baixat més i ha sigut de [color=#0000bb][size=24]5'2ºC[/size][/color]

    Barri del Guinardó (Barcelona) Carrer Cartagena, 110 metres.
    Visca la Meteo!

  • Bon dia des d'Albatarrec(el Segria)

    Temperatura actual de +4.5 graus
    Temperatura minima de + 4.3 graus
    Humitat del 74%
    Cel completament sere

    Ja s'ha acabat el nou episodi d'entrada freda, i com a acabat? Com les altres, amb mes pena que gloria tret del pirineu, a la resta vent i mes vent una altra vegada, quina rabia :S :S :S
    Veig que molts teniu esperançes dipositades en la propera setmana, jo no mo creure fins que no o tingui a 24 hores, son massa patacades ja aquest hivern, els models ens faran tornar boixos :sick:
    Ara sembla que tindrem una mica de tranquilitat 3 o 4 dies, i mes endavant crec que ningu pot saber que passara.

    Bon dia i bon seguiment companys!!!

    Albatarrec,el Segria(Lleida)
    150 metres

  • Bon dia!

    4º a Girona. Crec que aquesta nit deu haver plogut perquè tenim el terra mullat, potser és aquella taca que alguns veieu al Gironès...

    A veure què acabarà passant a partir del cap de setmana!

    Bon seguiment!!

    Girona, m'enamora...

  • Bon dia.

    Cel que ha quedat seré després del pas d'algunes bandes de núvols, vent que bufa fort, aquesta nit hi hagut ratxes molt violentes, en algun moment he pensat que faria malt en alguns llocs, temperatura actual i mínima 1ºC, sensació de fred acusada.

    Sembla que al llarg dels propers dies l'anticicló anirà guanyant terreny estabilitzant el temps, ja tinc ganes de que s'acabi aquest maleït vent i aquestes situacions de nord i nord-oest que no ens han portat res de bo, més enllà de diumenge tot és paper mullat, jo de vosaltres no em faria massa il·lusions, ens han pres el pel massa vegades aquest hivern, ja estic fart de pastanagues i de situacions que no s'han acabat complint mai, fa dos mesos que les tendències i situacions bones sempre les tenim a 10 o 15 dies vista, jo ja en tinc prou d'aquest color.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • Aqui al valles occidental el cel es va aclarint amb celeritat .
    A la espera d consolidacio dels canvis x la vinent (encara este molt verd pero esperanzas hi han )

    Sant andreu (bcn) 35 msnm;285.2litres/any;
    Litres/mes:31.2
    Rubí 155 msnm,338.6 litres/any;
    Litres/mes:99
    Enamorat del clima i paisatges de Castella i Lleó i EEUU.

  • Bon dia!!

    Despres d'uns dies per la Vall d'Aran, comentar-vos que per fi he passat una nit nevant al Pirineu! Quina mala sort havia tingut fins a les hores.

    Bé, anem per parts. Tota la Vall fins adalt de neu. La part de Baqueira, un 4 metres no els hi treu ningú, mes enllà, cap el port de la Bonaigua no ho se, pq estava tallat, pero la veritat, increïble. No pasava de nevar, encara que el radar no indiques precipitació. Temperatura mínima segons el cotxe -3ºC.

    Despres, baixant, a la Vall de Boi, també igual, pero el gruix no superava els 2 metres, que ja està bé, la veritat.

    Sobre la precipiació de neu durant aquests dies, veient les restes que quedaven al prepirineu, va estar sobre els 600-700 metres. A la Pobla de Segur no havia casi neu, només a les zones ombrivoles.

    Han estat un parell de dies, guapissims, la veritat, però com us deia, allà estan fins els nassos de tanta neu. Tot te el seu limit, i nosaltres ens pot fer gràcia, pero la neu limita molt la movilitat i estar tants dies aixó es pesat.

    Bé d'aqui una estona, si tinc temps mirare algun mapa.

    Salut i bon seguiment companyes i companys!

    De St. Andreu a Horta i d'Horta a St. Andreu.

    Equip: NetAtmo

  • Bon dia, a Rubi 4ºC a les vuit.

    Una nit ben ventosa, amb ratxes molt fortes.

    Només un apunt, per animar-nos tots una mica, les situacions de fred continental unidas amb humitat, fora del pre i pirineu, normalment s'han donat al febrer i març. Gener es massa sec per nosaltres ¡¡¡ Tenim que mantenir encara la guardia, ja que, a pesar de que no es veuen, podríem tenir sorpresas. Ja ho anirem veient ... .

    Bon seguiment :)

  • Bon dia des de la Plana de Vic !! ;)
    Per fi sembla que s'acaba aquesta entrada de vents de nord-nord oest, que com havia comentat anteriorment només deixa nevades generoses al Pirineu ( preferiblement al Pirineu Occidental , tot i que el divendres a Tona vam poder veure una nevada anecdòtica de 10 minutets...
    Ara toca esperar, i a seguir tendencies de possibles nous canvis, i esperem que almenys que vinguin de nord-est, que tenen més recurregut marítim i podem tenir més sorpreses ( tot i les dificultats i poques probabilitats que tenim de veure neu en la zona on ens trobem ).

    Paciencia i a esperar a veure com es posen les peces... :cheer:
    Avui el GFS sembla que a llarg termini ensuma alguna cosa interessant...

  • BUENOS DIAS DESDE CALELLA DE P., TEMPERATURA ACTUAL 7ºC, 71% HUMEDAD,1006HPA., VIENTO DE TRAMONTANA 35KM/H.
    DESPUES DE LA "PASTANAGA" QUE HEMOS TENIDO, SALVO EN EL PIRINEO, TENDREMOS UNA SEMANITA TRANQUILA. PARECE, SOLO PARECE, QUE A MEDIADOS DE LA PRÓXIMA, PODRIAMOS TENER OTRA POSIBLE "PASTANAGA". :P :P OJALÁ ME EQUIVOQUE Y TENGAMOS UNA SIBERIANA DE LAS BUENAS. :whistle:

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA