SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2013

  • Soc un ignorant,però no s'hauria de produir una forta baixade de temperatures perque nevi. A Granollers ara 8 graus .Creieu que aquesta nit baixaran fort les temperatures?

  • Hola a tothoooooom!!!

    M'estreno aquí al nou fòrum, en aquest, en l'anterior ja hi voltava de tant en tant, ja veig alguna cara coneguda per aquí!!! :P

    No em vaig enterar de res de la desaparició de l'altre i l'aparició d'aquest, he estat bastant desconnectat darrerament del món meteo.

    A veure doncs què ens deparen els pròxims dies, i si puc informar d'alguna coseta des de terres gironines!
    Dimarts a la nit vam tenir tempesta, la primera de l'any!!! molt aviat tu!
    I res, molt fluix aquest any en quan a precis, porto 9 litres tansols de moment.


    Hola!

    Sigues molt benvingut, Company! Et trobavem a faltar!!
    Espero que aquesta vegada no et passi com al 8 de març del 1011!! Encara me'n recordo del "forat" sense precipitació de la vostra zona...

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bona tarda,

    A l'espera de la nova situació, esperem com ens ha dit en Pito amb el radiosondatge tinguem més fred en totes les capes per tenir més posssibilitats de les que ens indique els models per veure neu a cota 0.

    Avui dia fred i ventós, aquí van 2 imatges del dia d'avui a BCN, lenticulars no poden faltar...

    salut
    _FBB4708.jpg

    _FBB4711.jpg

  • Deixo dades de Santa Maria de Montcada (Montcada i Reixac):

    Temp. actual: 7,4ºC
    Humitat: 31%
    Pressió: 1017 hPa
    Temp. màxima: 11,9ºC a les 16:02h
    Temp. mínima: 3,1ºC a les 6:45h

    Ambient hivernal que conjuntament amb el vent fa que faci una marcada sensació de fred.

    Santa Maria de Montcada (Montcada i Reixac) està situada a la plana vallesana a 47 msnm, just al peu del Turó de Montcada i a les portes de Barcelona.
    Dades registrades per una Davis Vantage VUE situada en espai obert sense cap tipus d'obstacle i a 10 m d'alçada sobre el nivell del carrer.

  • Bona tarda! Demà serà un dia força interessant :) . Sóc força optimista veient alguns comentaris dels més experts com Elpito dient que podem tenir sorpreses. Com s'ha comentat es preveuen humitats força baixes que ajudaria a fer baixar la cota.
    Bon seguiment a tots!

  • jajajaja, i jo me'n recordo prou ja..... me'n recordaré tota la vida d'aquell dia!!!! brrrr

    Per cert, el 8 de març de 1011 no sé quin temps feia per aquí :P això sí, era l'època esplendorosa del comtat de Besalú! jejeje

  • Des de la setmana passada que estic dient que demà divendres tindrem episodi de nevades i crec que si tot va be el tindrem. No mireu la setmana vinent i mirem de gaudir de demà que tot i que els mapes no son molt engrascadors serà un dia de sorpreses en algunes comarques difícils de concretar. Sobre la marxa!!

    Demà és dia de sorpreses. No fem cas als mapes que aquestes zones de baixa relativa sempre sorprenen a déu i sa mare. Potser m'equivoqui però fa patxoca.


    Aixos esperem Ramon,disfrutar ,disfrutar i disfrutar :cheer:

  • Demà entre la tarda i vespre es podria enfarinar una mica el tema al litoral i prelitoral central i sud per sobre dels 400-600 metres, tindrem la -29º a 500 hp i la -2 a 850 hp en aquesta zona, no la veig mes avall la cota de neu, poca cosa en tot cas sembla.
    Per la setmana vinent ja ho anirem veient però ull entre dilluns i dimarts.

    pcp3hz1_web_19.png

  • atenció demà el BOM i el GEM li donen reflex a la mesobaixa dl dan-horta a 500hpa,ojo i al loro!!!!! :whistle:

    Sant andreu (bcn) 35 msnm;285.2litres/any;
    Litres/mes:31.2
    Rubí 155 msnm,338.6 litres/any;
    Litres/mes:99
    Enamorat del clima i paisatges de Castella i Lleó i EEUU.

  • temperatura actual a can boada 6 graus i vaixant estat del cel sere, jo no se pero la pasada semana va caura calabruix o neu granulada i teniem una temperatura 8 graus a estem a 6 que sera que sera per dema.

    Gracies companys. :silly:

  • Jo pot ser que sigui pesimista pero no veig neu ni per Barcelona City ni per la planura d'el Vallès Occidental. Si demá hi ha precipitació, la cota será de 600m. cap amunt. No veig neu més abaix ( pot ser 500m., pero tinc moltes dubtes ). M'agadaría equivocarme pero no veig tant fred i després veig molt poca precipitació ( pot ser enfarinada a Sant LLorenç del Munt i serra d'el Obac( a partir de 600m. ) i res més. Aixó es lo que veig ara mateix per la meva rodalía !.

    Avui al observatori de casa meva ( Plaça d'el Aigua, 330m. ), la temperatura màxima ha sigut de +10'0ºC.i la temperatura mínima de +3'5ºC. Ara ( 19H.45min )la temperatura es de +6'0ºC., i la humitat relativa del 28%.

    Molt bona nit i moltes gracies !.

    Ferran - Terrassa - altimis9.

    Ferran - altimis9

  • Bon vespre. Per fi he pogut connectar-me i llegir els vostres comentaris. Estic il·lusionat pels pròxims dies. A veure si demà hi ha sorpreses com comentava Elpito anteriorment. Només que veies nevar encara que sigui de forma anecdòtica per a aquí Sabadell ja estaria content. Es preparen dies de molt seguiment.

    Un salut a tots i és un plaer llegir les vostres aportacions!.

    Jordi.

    Sabadell Sud 158 m.
    Agramunt 351 m.

  • doncs l'europeu ens ha tret una mica d fred :ohmy: per la vinent :unsure:

    Sant andreu (bcn) 35 msnm;285.2litres/any;
    Litres/mes:31.2
    Rubí 155 msnm,338.6 litres/any;
    Litres/mes:99
    Enamorat del clima i paisatges de Castella i Lleó i EEUU.

  • Bon vespre.

    Es prepara una nit freda, ara mateix tenim 3ºC amb una mica de vent encara, li costa d'encalmar del tot, si ho fa podem tenir una bona glaçada.

    A veure demà si tenim alguna sorpresa, tot i que aquí practicament no ens donen precipitació, de totes maneres haurem d'estar al cas per si sona la flauta.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.