image_2017-10-28.jpeg
SEGUIMENT MARITIM
-
-
Dia radiant de sol aquest diumenge 29 Octubre, es pot dir que torna l'estiu i estem apunt d'arribar a Tots Sants.
De nou fent el bany diari a la platja de Pineda, amb una mar fantàstica i una temperatura de l'aigua del mar, que volta els 19ºC.
Bona mar i lleugera mar de fons del sud, a partir del migdia a entrat el garbí.
P1000756.JPG
Els comentaris amb els banyistes, és que la situació de bonança és impròpia per les dates en que ens trobem, i ja es pot ben dir, aquesta calor no toca :unsure:
-
Diada de Tots Sants amb molta bonança diurna, massa per ser 1 de Novembre i amb un sol que convidava a fer un bany.
Novament uns quants banyistes hem fet el bany diari a la platja pinedenca, un dia més la mar ben plàçida.
Força sorprenent la temperatura de l'aigua del mar, que ha pujat respecte fa uns dies, si diumenge estava a 19ºC avui l'aigua voltava els 21ºC, calentona i ben agradable per fer una remullada.
El Model per avui, ens mostrava aquestes temperatures del mediterrani, s'ajusta força bé el valor que he medit per la zona del Alt Maresme.
waterssa.png
Déu nidó arribar a Novembre i seguir fent el bany :unsure:
-
-
image_2017-11-11.jpeg
-
I ja som a 12 de Novembre i encara podem fer el bany, amb aquest diumenge tant càlid per l'època, temperatures voltant els 19ºC a Pineda Centre durant el migdia-tarda.
Avui a la platja pinedenca la temperatura de l'aigua del mar està a 18'5ºC, si us he de dir la veritat no l'hem trobat gens freda, el contrari si estava la mar de bé, molt neta i visibilitat submarina excelent.
Bona mar i lleugera mar de fons del SE.
P1000864.JPG
El model de temperatura aigua del mar a 12 Novembre, mostra uns valors ben semblants a les mesures que hem fet a Pineda, així com també a Barcelona, tal com ens informa habitualment el company Jose.
seasurface.png
-
Hoy Daniel Ramírez ha registrado 18.5° en Sitges
image_2017-11-12-2.jpeg
-
-
Os acordáis como estaba de caliente el mar este agosto, el 5 de agosto con temperaturas por encima de 30°.
Evidentemente la relación entre temperatura del mar y tormentas en otoño, no es directa, como podemos comprobar.image_2017-11-17-2.jpeg
-
Una jornada més de sol radiant, amb l'afegit que a migdia semblava un dia ben primaveral i estem a 17 Novembre

I com que he passat caloreta a l'hort, he anat a fer un banyet per refrescar el cos :whistle:
Bona mar i una temperatura de l'aigua de 18ºC a la platja de Pineda.
P1000923.JPG
Els vents molt encalmats, han fet fet que les petites embarcacions de vela, hagin tingut de fer anar motors.
P1000932.JPG
-
Bon diumenge 19 de Novembre, amb una nova jornada de sol i vents molt encalmats per Alt Maresme.
Temperatures màximes voltant els 17ºC a Pineda.
I de nou hem anat a nedar, aprofitant la bonança i les boyes encara instalades a la platja pinedenca, si fa bona mar anem a la ùltima boya vermella com hem fet avui, visibilitat submarina notable i no hem vist ni un peix :unsure:
Mentres uns ens banyem, veiem persones passejant pel passseig de mar, ben abrigada amb anoraks i jerseis ben gruixuts :whistle: , quant arribi el fred ben viu que es posaran

P1000954.JPG
Aprofitem en aquest apartat de seguiment marítim, per veure les anomalies de la temperatura de l'aigua del mar a 17 Novembre.
seasurfaceanomaly.jpg
No havia allargat tant la temporada de bany a la platja

-
-
image_2017-11-20.jpeg
-
Mostrar más
Bon diumenge 19 de Novembre, amb una nova jornada de sol i vents molt encalmats per Alt Maresme.
Temperatures màximes voltant els 17ºC a Pineda.
I de nou hem anat a nedar, aprofitant la bonança i les boyes encara instalades a la platja pinedenca, si fa bona mar anem a la ùltima boya vermella com hem fet avui, visibilitat submarina notable i no hem vist ni un peix :unsure:
Mentres uns ens banyem, veiem persones passejant pel passseig de mar, ben abrigada amb anoraks i jerseis ben gruixuts :whistle: , quant arribi el fred ben viu que es posaran

Aprofitem en aquest apartat de seguiment marítim, per veure les anomalies de la temperatura de l'aigua del mar a 17 Novembre.
No havia allargat tant la temporada de bany a la platja

Si noi, hi ha gent una mica exagerada... Ara, imagino que nedeu amb neopre, no?
-
Cesar no tenim neopre, la temperatura de l'aigua del mar encara s'aguanta força bé 18ºC, un cop a dins l'aigua i nedes una estona s'està de maravella, és com tot si ho fas regularment el cos s'aclimata.
Portem uns dies que un cop surts de l'aigua no fa gens de fred, amb el sol i vents encalmats són perfectes per gaudir del mar, a més que l'estat de la mar està molt tranquil aquests dies.
Ens hem d'habituar a les temperatures i sembla que ens guiem massa per les dates en que ens trobem, per mi portem uns dies que dona ganes de banyar en hores del migdia i per d'altres fa un bon fred :lol: :lol:
-
-
image_2017-11-24.jpeg
-
image_2017-12-01.jpeg
-
image_2017-12-01.jpeg
Feia molt que el mar no presentava anomalía negativa, no?
-
-
La tramuntana d'aquests ùltims dies, ha fet refredar notablement les aigues del mar en el sector del Golf de LLeò i el nord de Menorca, probablement hagin emergit aigues profundes més fredes cap a la superfície..
Segueixen les anomalies positives a la costa catalana, però sembla mar endins.
anoseasurf.jpg
-
Temperatura superficial del mar en Barcelona en el mes de Noviembre. De @elblogdeltemps
image_2017-12-06.jpeg
-
La temperatura de l'aigua del mar ja està ben freda a la costa del Maresme, avui un company que neda cada cap de setmana a la platja de Pineda, ha medit la temperatura de l'aigua i m'envia la imatge de la medició.
En el bot de l'aigua el termòmetre ha marcat 14'6ºC i mar endins a uns 200 metres el valor ha estat de 14'9ºC.
tempmar.jpg
Sembla que la banyada per Any Nou la trobarem ben fresca :whistle:
-
-
image_2017-12-09-2.jpeg
De @elblogdeltemps Diego Lázaro

-
Atenció el Temporal de Mar per dilluns a la costa catalana.
S'espera una caiguda de la pressió atmosfèrica i una pujada del nivell del mar. Els vents de garbí seran forts superant els 60kmh en el mediterrani occidental i arrancant desde les costes nordafricanes, gran recorregut marítim que farà desfarmar un gran temporal del sudoest.
S'esperen onades de 2 i 3 metres, amb notable mar de fons del sud a la tarda.
Alerta i precaució a les platges.
presio.jpg
A la platja de Pineda molta sorra acumulada dels darrers dies, gràcies a la mar de fons.
Probablement desapareixi engullida pel temporal de dilluns.
P1010220.JPG
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!