• Bona tarda a tothom.
    Estem frnt un seguiment pel Maresme i deu n'hi do com peta la mar.
    Ara si que és temporal de llevant.
    des de Mataró, onades de 2 metres i força escuma blanca . Perill als espigons.

    david fluxà

  • comencen a sortir els primer videos per aquesta situació que poques vegades es repeteix! a veure si apareixen més imatges interessants al llarg del dia!

    Contenido externo www.youtube.com
    El contenido incrustado de fuentes externas no se mostrará sin tu consentimiento.
    Mediante la activación de contenidos externos, usted acepta que se transfieran datos personales a plataformas de terceros. Hemos proporcionado más información al respecto en nuestra política de privacidad.

    Time lapse de "la marea del segle"

    x2k6mcv_time-lapse-de-la-maree

    https://www.vilaweb.cat/noticia/423696…nit-michel.html

  • Bona tarda a tothom des de Palamós.
    avui hem fet fotografia submarina a Cala Margarida. Vents suaus de SE. Sense tràngol.
    Aigua encara força freda. Hem usat neopré d. Hivern.
    ja penjaré imatges quan pugui.

    david fluxà

  • Aquestes jornades de festa he tingut la oportunitat de gaudir del paisatge que podem trobar a les cales del nord de Palamós.
    Cala Margarida és la primera caleta que podem veure passada la bahía cap al nord.
    El divendres la superficie de l'aigua estava molt tranquil.la. La temperatura als primers metres de fons és encara d'hivern. Potser per això encara podem trobar garoines ovades com la de la imatge, amb els seus característics tons entre vermellosos i liles.
    La agradable sorpresa va ser veure una colònia de estrelles de mar vermelles tranquil.lament estirades sobre les roques a poc fons. El fet que cala Margarida sigui una platja plena de pedres al trencam fa que tingui una protecció natural per a que els banyistes no extreguin de l'ecosistema marí aquest apreciat equinoderm que, encara que no ho sembli, guarda parentesc amb les seues cosines les garoines.

    david fluxà


    IMG_3344_2015-04-06.JPG


    IMG_3345.JPG


    IMG_3349.JPG


    IMG_3351.JPG


    IMG_3353.JPG

  • Imatges de l'estat de la mar a les cales del recorregut que vàrem fer el dissabte al matí. Mar encalmada al matí però a la tarda va entrar una mica de tràngol de llevant.

    david fluxà


    lafosca.JPGla Fosca


    lafosca2.JPG


    calacastell2.JPGCala Castell


    calaestreta1.JPG Cala Estreta

  • En David fluxà ha puesto una foto de cala estreta, pongo esta foto de 1958 o 1959, donde se puede ver mi abuelo, mi padre con 2 garrafas que no se lo que contenían, una prima y yo de timonel :P :P , como se puede ver la barca era bastante grande y hay muchas rocas a cada lado, y me acuerdo que mi padre paraba el motor antes de entrar en la cala y con los remos llegar hasta la playa para que no golpeara la barca y le hiciera un boquete. En la parte derecha de la foto hay una barraca donde los pescadores se refugiaban del mal tiempo o para guardar los utensilios de pesca, y a veces íbamos de excursión a comer.
    BARCO-13.jpg
    Esta foto no es mia la he sacado del google para que veáis la barraca.
    barraca.jpg

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • FRANCISCO, ese n iño de la foto eres tu?

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Pongo 2 fotos de Calella de P., una de ayer y otra de hoy de MARGARIDA BONET para que veáis la diferencia del nivel del mar de un día para otro y es del mismo sitio con 12 horas de diferencia.

    CCtSq4RWIAEQopQ.jpg

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • De hoy hasta el domingo se celebra el campeonato de europa de clase laser Master en Calella de P., PONGO 2 FOTOS. De momento no han podido salir por falta de viento.

    CAM00726.jpg

    CAM00751.jpg

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA