Altra exemple de quí fa les prediccions oficials a Catalunya...
Desgana?
Poc professionals?
Desidia?
Incapacitat?
Ineptitut?
Tot junt?
Res?
Capturadepantalla2017-02-24alas13.49.42.png
Altra exemple de quí fa les prediccions oficials a Catalunya...
Desgana?
Poc professionals?
Desidia?
Incapacitat?
Ineptitut?
Tot junt?
Res?
Capturadepantalla2017-02-24alas13.49.42.png
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 12,3ºC con 80% de humedad, viento del SW a 5 km/h y 1010,6 Hpa con 46 W/m2, 5,8 mm han caído con intensidad máxima de 10.2 mm/h.
Por aquí, 14 litrillos hoy, 21 en lo que va de mes y 50 desde el 1 de enero.
Segueix plovisquejant per Sant Joan Despí, amb la broma, més de 7 hores de pluja ininterrompuda ![]()
14 mm acumulats amb força més fresca que en dies enrere.
Encara que així no ens sembli, no sempre els episodis de pluja pronosticats acaben sent inferiors als que marquen les previsions. Afortunadament avui estem gaudint d'un clar exemple! ![]()
30 mm. en aquest febrer i 71 mm enguany.
A gaudir!
Bon dia des d'Esclanyà.
Minima 9,5º, maxima 11,7º, cel tatap i vent fluix del N.
Recollits 9mm., fins ara, va plovent encara que, es comença a veure l'ull de la tramontana.
He leido lo de nuestra compañera Daphner, lo siento muchísimo.
Por aqui 11 litros estupendos pero deja la terraza y el coche de barro que ni os cuento.
Alfred, arregla el temps a TV3, sin ti no es lo mismo
En Badalona en la parte de Búfala ya marca casi 13 litros recogidos,tela con las cuatro gotas ![]()
Buenas tardes desde Calella de P., temperatura actual 11.4ºc, 96% humedad, 1013 hpa, viento en calma y desde hace 15 minutos ha dejado de llover, en total 16 litros y eso que no tenía que llover practicamente nada
, VISCA LA METEO. Buen seguimiento.
Bona tarda.
Primer de tot, molts ànims per la companya Daphner, t'acompanyo en el sentiment.
Condicions actuals: 11.1º, 93%, 1013.2hPa, 7.6mm.
La màxima va ser de 16.7º a les 00:00h i la minima de 10.7º a les 10:03h, el cop màxim de vent ha sigut de 14Km/h E. L'acumulat mensual de preci es de 21.6mm
He sortit a fer un volt amb aquesta pluja agradable. Aquest ha sigut l'aspecte gràfic d'aquest episodi:
panopluja.jpg
nuvols.JPG
collserola_2017-02-24.JPG
flor.jpg
Bon seguiment companys!
Bona tarda desde Calella, ja ha deixat de ploure, pero ha estat plovent durant 7 hores, qui ho havia de dir. Com a minim una sorpreseta en aquest ensopit mes de febrer.
Actualment tenim 13° amb 82%H.
Tampoc critiquem tant els de Tv3, la veritat es que era molt dificil preveure que fos una situacio de tanta pluja i tanta estona. De fet tots els comentaris del foro son de sorpresa i em penso que per aqui hi ha mes d'un que enten del tema.
A disfrutar de la meteo i les seves sorpresses!!!
PD: Molts anims Dahpner, ho sento molt.
Bona tarda Meteoadictes.
Isa,molts anims i molta força.
Salutacions i Salut.
Enviado desde mi Letv L1 Pro mediante Tapatalk
Bona tarda.
Ostres Isa, m'acabo d'assabentar de la perdua del teu marit. Buffff...en fi, que t'he de dir
.En aquests moments no hi ha paraules que puguin servir de consol. Nomes dir-te que saps on trobar-me. Molta força.
Moltíssimes gràcies a la familia d'aquest fòrum per tots els ànims expresats i que he rebut amb molt d'escalf, de veritat.GRACIES.
Bona tarda,
Fantàstica la pluja recollida a Pineda de mar, 10 lm2 ben aprofitats :cheer:
En les pròximes hores s'engegaran nous ruixats el voltant de la serralada transversal, avançant cap el sud de la costa brava i el Maresme.
Veiem una zona amb calma de vents en tota aquesta zona, pervist per aquesta tarda-vespre.
Els nous xàfecs seran ben nets, res a veure amb el fangeix del matí.
hirlam_2017-02-24.gif
Respecte el que comenteu de les precipitacions sorpreses, que quedi clar la situació no era gens façil de predir.
El que no s'esperava era tanta extensió afectada amb les precipitacions i les quantitats recollides, però també dir que en anteriors post, es va comentar del risc de pluges cap a les comarques litorals i que serien de caràcter feble, com crec que han caigut arreu de forma molt pausada.
Una abraçada ben forta Daphner i molts ànims de tot cor.
Bon seguiment ![]()
Deu n'hi do el que ha donat de sí el dia d'avui a nivell pluviomètric.Entre 5 a 10 litres arreu de la ciutat de Barcelona, fins i tot amb pics superiors acostant-se o superant els 15 litres.Aquest cop la manida frase de "xoc de masses" ha estat molt efectiva.Tot i que si hem de ser curosos la massa africana ha estat escombrada ràpidament i les pluges abundoses han estat gràcies al front fred( la pluja estrictament amb quantitat important de polsim saharià no ha passat de quatre gotes, com per altre banda acostuma a fer sempre).Com observem al mapa, ja de bon matí un solc de no gaire extensió geogràfica però més incissiu del que d'entrada apuntaven els models s'ha abocat damunt nostre.El front fred associat ha restat estancat més hores de les previstes amb la massa nordafricana fent de mur de contenció ja camí de Còrsega i Sardenya. Veurem a la tarda , ja afectant-nos la part posterior del solc. En principi hauria de ser un Besòs en amunt, però veient que el dia s'ha comportat amb una versió superoptimista, vès que no acabi afectant-nos algun nucli a la mateixa ciutat de Barcelona de cara al vespre. Veig poques opcions, però no és impossible ;).
solc_2017-02-24.gif
post_2017-02-24.gif
Bona tarda a tots/es
Una abraçada ben gran per la companya Isa (Daphner)i molta força que t'ajudi a superar aquesta gran pèrdua.
Respecte a la mèteo, dir que la sorpresa agradable d'aquestes pluges inesperades ens ha sobtat a tots/es, no només als meteoròlegs de TV3. A veure qui era el guapo que podia predir això veient els mesoescalars d'ahir!!. Ja sabem que la precipitació és sempre el més difícil de predir i finalment la perturbació s'ha estancat davant nostre deixant més litres dels que s'esperava (poc més que plugims).
Ara mateix tenim:
T: 12,6ºC (màxima de 13,1ºC a les 0:15h!!!!) Per fi una màxima de febrer
HR: 86%
DP: 11ºC
PA: 1012 hpa
Pluja: 13,4mm
Salut i molt bon seguiment
Primer de tot una forta abraçada als companys Carles i Isa per aquests mals moment que esteu passant.
A L'Hospitalet, 6,2 mm recollits, dia d'hivern hores d'ara amb 12,6°c, com bé dieu la méteo a vegades ens dóna sorpreses, avui és el clar exemple només Arpege donava la situació que hem tingut, la resta poc o res.
Bona tarda des de Palazuelos, primer de tot dir que estic molt content de veure que el company Gracienc tornar a postejar, i a part, donar molt ànims i una abraçada a la companya Daphner.
Per altra banda, molt content de la sorpresa pluviomètrica que heu tingut en alguns llocs de Catalunya.
Per aquí baixada ens hem llevat amb temps emboirat i amb baixada de temperatures. La mínima ha estat de 5,0ºC que s'ha donat quasi bé a les 9:00h del matí. Després la boira s'ha anat esvaint una mica i a estones s'ha vist el sol cosa que ha fet pujar la temperatura. Ara tenim 9,9ºC 54% d'humitat vent de N 11 km/h 1017 hPa i el cel està força seré.
Us poso unes fotos d'aquest matí quan encara hi havia força boirina i l'última quan es començava a esvair.
Molta sort i bon seguiment!
2017-02-24-8662.jpg
2017-02-24-8663.jpg
2017-02-24-8665.jpg
2017-02-24-8669.jpg
bona tarda des del barri del coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó 12 graus i cel tapat.
deu ni do com a plogut fins migdia.
A la faina Molins de Rei tot el matí. Ostras el Gracienc ja dona las gracies, molt content estic.
Ostras he leido lo de la compañera Daphne, o sento moltissim, una forta abraçada.
Isa ho sento molt, mai esperes aquests cops, últimament massa propers.
Ànims, ara toca cuidar-te tu, molta força. Una abraçada.
Per Gavà 11.9ºC
1013 hPa
65% HR
4 km/h SE
19,0 mm avui
Pluja molt benvinguda d'anar fent, encertades o errades les previsions ![]()
Hola des de Portugalete! 12 °C
El dia s'ha llevat amb plugims intermitents donant pas a una tarda més tranquil·la i fresca comparat amb dies enrera, de tant en tant s'escapen gotes. Per Blanes em comuniquen que ha plogut gairebé uns deu litres. A veure, com diuen alguns companys de fòrum, si cau alguna cosa més de cara el vespre.
Ànims Daphner! Una forta abraçada per aquests moments tan delicats.
Salut
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!