SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2017

  • Camprodon: nevada molt intensa: un pam bo perque es neu força seca i puja molt ràpid (cauen "parracs" grans que diuen). Amb -1'8º fem la mínima del dia (ha baixat un grau en una hora, quan s'ha intensificat).

    neu.jpg

    Bon seguiment!

    Entre els 140 de Palau-Solità i Plegamans on visc i els 1.180 de la masia de Camprodon d'on sóc. Si puc, més amunt!

  • Buenas tardes.
    Empieza a chispear por Barcelona centro ciudad.
    No entiendo el movimiento de la masa de nubes según el radar de precipitaciones. Es como si en lugar de llegar a la zona centro de Catalunya, fuera al contrario, van hacia los Pirineos y el sur de CAT. No entiendo.
    Alguien puede confirmar el viento que hace por la zona centro...
    Gracias.
    Buen seguimiento y por favor, dejad de llorar YA!

  • A l'Observatori Fabra (Barcelona-Collserola), la temperatura segueix per sobre dels 3 graus....

    Quan l'aire fred és "a sobre", cal esperar a que hi hagi precipitació per a que la temperatura baixi ... Si no hi ha precipitació, puja. És situació de "desplomaments" de l'aire fred en moment de precipitació.

    Bon seguiment!

  • Em sembla que la de Fogars de Montclús, no està tancada per que hi hagi neu, com a nota adicional, fiquen que no es pot entrar al parc del montseny. Suposo que volen evitarse els problemes que va haver-hi l'altre dia.

    Tens raó a la web del servei de trànsit especifica que està l' accés al parc Natural del Montseny tancat.

  • Bona tarda desde la CREU ALTA:

    Aquesta nit hem arribat de minima a 2'5ºc


    DADES ACTUALS:

    Estancada a 4ºc

    80%

    1018mb

    Està caient finament aiguaneu però molt inapreciable,si no t'hi fixes be :woohoo:

    La meva intuició es què nevarà x la meva zona i la bosseta freda què està ara mateix al pirineu i pre-pirineu,anirà baixant molt lentament aquesta tarda/vespre cap al centre de CAT

    Compte que ara mateix radar estic veient què s està generant una franja vertical de precipitació què va desde berga,solsona,tarrega fins a torredembarra i es dirigeix cap al E/NE molt lentament!

  • A Castellbisbal hi acabo de passar i no hi neva. Ambient molt fred però farà falta precipitació intensa per veure nevar a Terrassa i els meseoescalars no són gaire favorables.


    Falso... Ni en el corredor nieva...i vallgorguina estamos a casi 5 grados i hace mas frio...

    Enviado desde mi NX531J mediante Tapatalk

  • Pel que es pot observar al radar, cada cop s'intensifica i s'estén més la nevada al nord de Catalunya. Quin seguiment més entretingut!!

    Deunidó!! Vermell vermell el radar. Algú de molló camprodon??

    Barcelona (Sagrada Familia-Monumental (21 msnm))
    Pineda de Mar (25 msnm)

  • Confirmado: vientos cruzados. En superficie se empieza a cargar de humedad porveniente del mar y en altura empieza a llegar el aire frio cargado de humedad. A ver si alguien lo confirma pero eso es señal de que se esta formando una baja?.

  • Bona tarda a tothom!!

    Efectivament la bossa freda es situarà en el moment més àlgid cap a las 19:00 h. abarcant quasi tota Catalunya excepte l'extrem sud. Just ara sembla que comença a formarse la baixa a sobre de Mallorca que comportarà fluxe de vents més d'Est i menys com ara de NE.

    Jo personalment, a part que estic gaudint dels vostres comentaris i del moviment ràpid dels núvols ara que estic al Prat de Llobregat, crec que a partir de ben entrada la tarda - vespre i matinada, a molts llocs hi haurà sorpreses molt agradables.

    A continuació us passo un enllaç molt interessant per veure els vents i la formació de nubolades

    https://earth.nullschool.net/#current/wind/…oc=1.745,41.371

    Salut i molt bon seguiment !!

    PD: Lamentacions dels impacients si us plau al apartat de plors i lamentacions

  • Bona tarda.De momento,viendo el radar,el Hirlam ha clavado las precis,siendo así, y ya que este modelo no pone nada para mi zona,no espero demasiado.Que paséis una buena tarde y suerte a todos.un saludo.

    Enviado desde mi SM-A500FU mediante Tapatalk

  • Llàstima, ara que ja es posava a nevar, ara marxa la precipitació... Ja es veia venir mirant el moviment del radar.

    A esperar si hi torna alguna estoneta més avui!

    Temperatura pujant altre cop, ara 2.0ºC

  • A Castellbisbal hi acabo de passar i no hi neva. Ambient molt fred però farà falta precipitació intensa per veure nevar a Terrassa i els meseoescalars no són gaire favorables.

    no nieva en Granollers no cae nada yo estoy en Montornés norte 8 minutos de Granollers