ona tarda a tothom. Avui hem tingut una nit-matinada prou fresca amb una mínima d´11,7º i cel ras. De moment , la màxima d´avui ha estat de 32º. Ara ja ha baixat a 31,1º. de moment , qui dia passa any empeny i fins ara l´estiu s´està comportant prou bé , més enllà de 2o 3 dies.Passeu un bon dilluns
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2016
-
-
uploadfromtaptalk1468849604020.jpg foc forestal al Bages
Enviat des del meu Aquaris E6 usant Tapatalk
-
Bona tarda,
Temperatures previstes per avui a les 16:00h en el continent. Excepte la vessant mediterrànea peninsular, la resta de la península déu nidó la calorada que s'espera inclòs el SW de França.
mo.jpg
Cap el alt maresme i concretament a Pineda de mar tenim 25'5ºC , la marinada està sent força efectiva per frenar la temperatura,això si el sol pica de valent :whistle:
Bon seguiment

-
-
2ª nit consecutiva que cap observatori d'AEMET al País Valencià supera els 20ºC, segons ells, poc freqüent en plena canícula.
[Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160718/ceefd1a9c26a3989794873936d1fcc27.jpg]Jaume company!
Busca minimes al pais valencià de gener!
D,Aquest any mateix..i quedaràs parat!..mes de 20ºC.
Salut i bones dades desde valència..
-
Jaume company!
Busca minimes al pais valencià de gener!
D,Aquest any mateix..i quedaràs parat!..mes de 20ºC.
Salut i bones dades desde valència..
Ho he tret del compte oficial de Twitter "@AEMET_CValencia" i este és el Twitt exacte:"2ª noche consecutiva con todo el territorio por debajo de 20º, algo que no suele ser muy frecuente en plena canícula https://t.co/yfPYFQDnvT"
Reclamacions a l'autor...

-
Ara mateix altes temperatures amb valors superiors als 39º al N de la peninsula.... a Nerja 24º
-
-
bona tarda des del barri del coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó 26,9º i un pel de marinada.
-
Valors de les principals ciutats d'Espanya per AEMET 17:19
[Imagen bloqueada: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160718/3d3e8eb291133356b863105cdd4a8764.jpg] -
Em referia jaume que a l,hivern ja varen tenir tempes minimes de 19ºC..a valencia..gener.
-
-
Parece que el incendio de Sant Feliu va ha ser controlado. Iagen de Twitter Ona Moianès
IMG_20160718_173706.jpg
Siguen activos otros fuegos en Catalunya
-
Em referia jaume que a l,hivern ja varen tenir tempes minimes de 19ºC..a valencia..gener.
Ja ho se, fruit d'una ponentà, ho recorde perfectament, va ser una nit de divendres a dissabte. De fet, eixa mínima va ser la mínima més alta de 2016 a València fins finals de juny. -
Ya van por 21 hectáreas quemadas en Sant Feliu Sasserra
-
-
Ja ho se, fruit d'una ponentà, ho recorde perfectament, va ser una nit de divendres a dissabte. De fet, eixa mínima va ser la mínima més alta de 2016 a València fins finals de juny.Per això feia la comparació!...en ple juliol tempes igual que gener.
Tela la meteo!
Salut!
-
Bona tarda,
avui hem tornat a tenir una jornada de cel completament serè, amb relativa bona visibilitat i vent fluix en règim de marinades
Màxima de 31.7ºC, mínima de 17.1ºC
-
Buenas tardes desde Calella de P., temperatura actual 22.5ºc, máxima 24.6ºc, 95% humedad, 1019 hpa y despejado.
Según informa el twitter dels bombers de la Generalitat el fuego en Sant Feliu Sasserra ha sido estabilizado.
FOTO DEL BOMBERSCnqadE_WEAA6nX7.jpg
-
-
Bona tarda,celebro que hagin controlat l'incendi!
Aquí al Pirineu s'ha format un intent de tempesta a les 18 hores sobre st Maurici quan ja marxavem de passar-hi el dia, li he fet una foto a les 19 hores des de Ribera de Cardós quan treia el nas per sobre les muntanyes.IMG_20160718_191346.jpg
Ara ja s'ha fos!
Bon seguiment! -
[size=18]PREDICCIÓ per DEMÀ DIMARTS dia 19[/size] de juliol;
Temps com una bassa d'oli. Domini general i gairebé absolut del sol. Pot aparèixer algun núvol poc important cap al litoral de la Costa Daurada, cap a tocar del Golf de Lleó ...
DIMARTS19-7a.jpg
Algun a la tarda al Pirineu i trams concrets del litoral ... Per destacar alguna cosa.
DIMARTS19-7b.jpg
Vents del sud que poden ser puntualment moderats superant el llindar dels 40-55 km/h localment. Tampoc seran importants,
Marejol generalitzat amb onades de 20 i fins a 40 centímetres en general, amb àrees de maror cap al litoral de l'Empordà amb onades de fins a 60-85 centímetres fruit dels vents d'ampli recorregut de sud.
Temperatura a l'alça especialment les màximes amb valors que poden arribar, com apuntava ahir, als 36-38ºC a punts de l'interior. Farà calor canicular a bona part del territori i xafogor a la costa.
Dimecres arriba un canvi en el temps que portarà molta més xafogor i alguna precipitació. Demà ho comento,
Que tingueu una bona nit!
-
Bona tarda.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 23,6º i 63% d'humitat. Cel clar i vent de xaloc de 7 km/h. Màxima 25,8º, molt allunyats dels 38º a 40º de l'interior i sud de la Península. Demà a Londres es preveu una màxima de 32º i a París de 34º. A Maçanet de la Selva màxima 27,3º.
Calor en augment demà i passat, dimecres amb nuvolades, segurament altocúmuls "castellanus" amb alguna gotellada o fins i tot tronada "de calor" però vaja, molta fressa i poca endreça. Divendres pas d'un solc no massa marcat però suficient per tenir tempestes en algunes comarques.
Imatge des d'Espot de Ramon Baylina i Conxi Ciurana amb un grup de gairebé 50 daines, poques vegades es veuen grups tan nombrosos:
Bon seguiment!
-
-
Bona tarda.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 23,6º i 63% d'humitat. Cel clar i vent de xaloc de 7 km/h. Màxima 25,8º, molt allunyats dels 38º a 40º de l'interior i sud de la Península. Demà a Londres es preveu una màxima de 32º i a París de 34º. A Maçanet de la Selva màxima 27,3º.
Calor en augment demà i passat, dimecres amb nuvolades, segurament altocúmuls "castellanus" amb alguna gotellada o fins i tot tronada "de calor" però vaja, molta fressa i poca endreça. Divendres pas d'un solc no massa marcat però suficient per tenir tempestes en algunes comarques.
Imatge des d'Espot de Ramon Baylina i Conxi Ciurana amb un grup de gairebé 50 daines, poques vegades es veuen grups tan nombrosos:
ric50dainesEspot.jpg
Bon seguiment!
-
Bon vespre.
35,2 de máxima a Lleida i una mínima de 17,5. Ara 29,7 graus encara. Pensava que seria pitjor. Sol intens però encara les cases conserven la fresca de la setmana passada. Aquesta nit he dormit bé i en aquesta hora, que és quan més calor se sent, la xafogor es deixa sentir, sense ser excepcional.
Aquest cap de setmana he estat a la vall de Boí. Màxima el dissabte al voltant dels 22 graus i el diumenge de 26 i mínima el diumenge al voltant dels 8 o 10 graus. El dissabte dia excel·lent, blau intens i ni un sol núvol al cel. És difícil de veure això al Pirineu perquè la nebulositat d´evolució sempre apareix poc o molt. Potser passa entre el juliol i l´agost dos o tres dies màxim. El diumenge van apareixer alguns nuvolets, cúmuls plans decoratius que van creixer preferentment sobre les carenes que ni de lluny van amagar el sol al poble, i cap al massís dels Bessiberris un cúmul més desenvolupat, però que ni de bon tros estava en condicions de generar una gotellada.
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!