SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JUNY 2016

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 23,4ºC con 40% de humedad, viento del W a 5 km/h y 1012,7 Hpa con 190 W/m2, mínima de 21,6ºC.

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 21.2ºc, mínima 19.8ºc, 87% humedad, 1014 hpa, viento muy flojo de xaloc 2 km/h y enteranyinat. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA


  • BON DIA !


    Molt ben dit si sr Alfred, el tema del temps a segons quins mitjans esta tant "corrupte" com la política gairebé


    si ha de ploure i els mapes ho diuen, un professional ho ha de dir sigui dilluns o diumenge o nadal. I actualment a molts mitjans audiovisuals per desgracia es així,"amagar " sempre el temps pel cap de setmana.

    gairebé valdria la pena no fer el pronòstic pel cap de setmana, :cheer:

  • Hola bon dia!!!

    Jo cuan de temps sense conectar-me aqui, ara ja tinc ordinador ara ja podre conectar-me mes, encara que pot ser ja no es recordeu de mi.
    Ya escriure mes i aixi hem coneixereu millor.

    Una abraçada a tots desde Madrid!!!!

    Reina del Cel

  • Hola bon dia!!!

    Jo cuan de temps sense conectar-me aqui, ara ja tinc ordinador ara ja podre conectar-me mes, encara que pot ser ja no es recordeu de mi.
    Ya escriure mes i aixi hem coneixereu millor.

    Una abraçada a tots desde Madrid!!!!

    veritat, feia molt de temps, aixo de viure a la villa i corte de las Españas :P :P :P :P es broma.

    al barri del coll cel blanquinos i no poso la tempe perque no sería correcta en aquest moment.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Si jejeje, ara ja no tinc escusa, ja tinc ordinador aixi que hem conectare mes estones aixi aprendere molt de vosaltres que sabeu molt.
    Aqui a Madrid el temps aborrit com cuasi tota la Península, molta calor, Sembla que els mapes diuen que el proper dissapte podria ploure, ja veurem.... I a mitja setmana pot ser ja vaixin les temperatures????

    Reina del Cel

  • Bona tarda des del Fort Pienc, a Barcelona.

    Actualment tenim 24,4ºC i 62% d'humitat. 1013,9 hPa. Mínima de [color=#ff0000]20,7ºC[/color], la cinquena nit tropical de l'any i consecutiva.

    Avui no serà un dia per anar a la platja. Cels molt ennuvolats de núvols alts i prims que fan que tapin completament el sol, fruit dels fronts que envia la pertorbació hores d'ara comença a desplaçar-se cap a les Illes Britàniques. Pertorbació que, cap al proper cap de setmana ens pot portar un canvi de temps destacat gràcies a la injecció d'aire fred marcat en alçada que podria afavorir situació de pluges i tempestes destacades. Poc a poc ho anirem seguint.

    cab_2016-06-12.png

    Demà ja més sol, tret d'alguns núvols que podrien fer acte de presència cap a les comarques de Girona, on aquí podrien ser foça compactes. Però tindrem cels més serens que no pas a la jornada d'avui.

    Bon seguiment!

    Barcelona - Fort Pienc. Alçada: 13,7 metres.

  • Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 30,1ºC con 29% de humedad, viento del NW a 11 km/h y 1010,6 Hpa con 854 W/m2, primer día del año en superar los 30ºC.

  • Bona tarda des de Palazuelos, mínima més baixa avui (10,1ºC) però poc a poc el termòmetre es va recuperant, ara mateix tenim 22,0ºC 45% d'humitat vent de NNO 3 km/h 1017 hPa ni rastre de xafogor :) Dins el menjador 21,5ºC, s'està de luxe! La veritat, no trobo a faltar gens el clima barceloní ;)

    Avui hem pujat al Chorro Grande, una cascada que baixa per la Sierra molt a prop de La Granja de Sant Ildefonso. Ja us vaig ensenyar l'indret aquest hivern. Cada vegada baixa menys aigua i potser a l'estiu s'asseca quasi per complet, a veure com anem de pluges enguany :)

    El camí comença al barri del Caserio de Urgel a La Granja, una camí fàcil rodejat de roures i algun pi, a partir del quilòmetre 1 i escaig els roures deixen pas al pins i el camí es fa més costerut, però no cal amoïnar-se, tant sols son 2,5 km en total.

    Us poso unes fotos.

    1) Una petita praderia envoltada de roures, al principi del camí.

    2) Una presa que algú ha fet on s'acumula l'aigua i es pot fer un banyet :

    3) Flors de ginesta (crec) feien molt bona olor, n'hi havia moltes pel camí.

    4) La cascadeta.

    5) Vistes de La Granja i la planura segoviana des del Chorro.

  • Bona tarda a tothom!


    Temperatura actual +26,6 C


    A La Vanguardia d'avui hi ha alguna cosa que no quadra a Nova York ;)


    IMG_20160612_160617.jpg


    Bon seguiment!

    ____________________________________

    Bien visto Francisco ;)

    Edito: La temperatura era +26,6 i no 36,6.

    Perdó :(

  • Bon dia Cesar, la planta florida és una argelaga borda, allà l'anomenen "Aliaga", és una lleguminosa, cosina de la ginesta, però aquesta només creix en ambients mediterranis, per sota dels 800 metres.
    La teva es la Genista escorpius, té moltes punxes, viu a muntanya i es una planta que envaeix els prats un cop abandonats.

    En tot cas, quina enveja d'excursió!!!

    Salut!

  • Buenas,

    Muy buen día hoy para practica del BTT por la zona de Castellar, Granera, Gallifa...

    Temperaturas de los 20 a los 26 grados.

    Os paso unas fotos de una cumbre cerca de Gallifa a unos 950 metros de altitud y de unas tortugas de Cal Petasques en Castellar.

    20160612_132303P.jpg

    20160612_132345P.jpg

    20160612_152229P.jpg


    Salut!!

    Barcelona - El Carmel
    190m

    Cerdanyola del Vallès - Canaletes
    65m

    O_O

  • Bon dia Cesar, la planta florida és una argelaga borda, allà l'anomenen "Aliaga", és una lleguminosa, cosina de la ginesta, però aquesta només creix en ambients mediterranis, per sota dels 800 metres.
    La teva es la Genista escorpius, té moltes punxes, viu a muntanya i es una planta que envaeix els prats un cop abandonats.

    En tot cas, quina enveja d'excursió!!!

    Salut!

    Gràcies per l'apunt, quina sort comptar amb un expert en botànica com tu! :)

    Bona tarda des de Palazuelos, la màxima s'ha quedat en 25,8ºC i ara mateix tenim 25,2ºC 42% d'humitat (avui humitat "alta" en comparació amb altres dies d'aquesta setmana en que hem arribat a tenir 20%) vent en calma, cel amb alguns intervals de núvols alts 1015 hPa, el sol pica de valent!

    Espirdo, Segovia 1075 msnm

    Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)