SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JUNY 2016

  • Bon dia desde La Marina en Zona Franca, cielo despejado y viento en calma veleta SE.

    Temperatura 18,5°C
    Humedad 67%
    Presión 1015 hPa

    Salut i bon dilluns!

    Enviado desde movil

    Barri La Marina de Port, Barcelona.

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 20,7ºC con 89% de humedad, viento del E a 2 km/h y 1014,3 Hpa con 39 W/m2, primera mínima tropical del año, 20,4ºC.

  • Bon dia a tothom

    Dades d'avui a les 6AM a Torrelles

    Temperatura 16º
    Humitat 89%
    Pressió 1016.6hPa

    Cel serè.

    Bon seguiment.

    Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
    Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm

  • Bon dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 18,5ºC
    Humitat: 76%
    Vent: Fluix, ONO (6Km/h)
    Punt de rosada: 14,2ºC
    Pressió: 1016 hPa.
    Estat del cel: Serè.
    Temperatura mínima: 18,0ºC (05:36h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bon dia,

    De nou per començar setmana, notable activitat tempestuosa per la zona del Pirineu, prevista per aquesta tarda i vespre. Tenim comarques amb risc extrem i elevat,en aquestes zones les tempestes localment fortes acompanyades de calamarsa.

    Alguna tempesta pot entrar pel sud i ponent,és menys probable però ho assenyalo amb risc moderat.

    Mapa Risc de Tempesta dilluns 6 JUNY.

    monday.jpg

    Veurem com evoluciona tot plegat,passeu bon dilluns ;)

    Bon seguiment!

  • Bon dia!
    Dades actuals de Cardedeu (Meteoclimatic)
    Temperatura actual 15,4ºC
    Humitat 89%
    Pressió 1014 hPa
    Feliç dilluns i bon seguiment! ;)

    41°38′26″N 2°21′34″E
    198 msnm
    Cardedeu(Valles Oriental)

  • [quote='Todopc','SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JUNY 2016']Ahora que mencionais la Linum tenuifolium , en mi terraza tengo una o muy parecida :woohoo: , no sabía que nombre tenia esta planta tan rara que había crecido en una maceta. :P
    Això no es linum es una Lobèlia de color blanc. La del company de Guissona si que ho és.A més el linum normalment es de color blau essent difícil trobar habitualment el de color blanc.

  • Bon dia.

    Cel seré amb algunes pinzellades de cirrus i alguns altocúmuls que denoten certa inestabilitat, la temperatura alta, 18,9ºC ara mateix, 1015 hPa de pressió i vent practicament en calma.

    Bon seguiment.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • Bon dia

    Mati pre-estiuenc amb 20ºC ara mateix,cel seré amb altocúmuls, cirrus provinents del SW,vent molt fluix de llevant,l'aire és carregat d'humitat i molt aromàtic amb molts petits insectes volant a mercè dels vents,especialment diminuts pulgons alats( ja os en he parlat algun cop) que es posen per tot arreu del teu cos,especialment al cap,quan surto a fer un vol amb la bici és terrible,a vegades obro la boca i m'els trago com si fos un tauró pelegrino :lol: també es comencen a veure moltes marietes,un any amb molta vegetació resultat d'una primavera plujosa comporta mes moviment de bitxos ara que comencen les calors,per mi,un dels bitxos mes fascinants que surtiran a lluir-se cap als voltants de San Joan,son les cuques de llum,amb mes o menys quantitat cada any s'en solen veure ,en veieu per les vostres comarques ? abans mes que ara ? bon seguiment

  • Bon dia, comparant amb els mapes de fa uns pocs dies sembla que la gran onada de calor africana quedarà en un no res, fet al que a les darreres décades no hi estavem acostumats, el pic de calor serà el dijous amb una +16 a 850, i serà fugaç.

    gfs-1-84.png

    A llarg plaç els grans models coincideixen amb gens de calor i moviment, amb unes peces o centres d'acció, com diu el mestre, col.locades de forma molt diferent als darrers anys, anticicló a les Açores però sense afectarn-nos la dorsal perquè i aqui veig una gran diferència en molts anys per aquestes dades amb borrasques transitant pel continent i no lliscant pel Mar del Nord cap Escandinávia.


    gfs-0-252_2016-06-06.png

    Sorprenent per les dades la posició del jet prevista per mitjans de mes.


    gfs-5-222.png

    Tindrà res a veure això, ja 3 dies sense taques solars


    hmi200.gif

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 21.1ºc, mínima 18.2ºc, 80% humedad, 1017 hpa, viento flojo de xaloc 3 km/h y despejado. El observador de L´Estartit en Josep Pascual informa que la temperatura del agua del mar se encuentra a 18.8ºc, y aquí pongo una gráfica que ha puesto. Buen seguimiento.

    CkKoVzIWgAAJvJP.jpg

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bon dia des del Fort Pienc, a Barcelona.

    Actualment tenim 23,3ºC i 62% d'humitat. 1018,1 hPa. Mínima de [color=#0000ff]18,8ºC[/color].

    Cel molt brut de cirrus, altocúmuls i cirrostratus fent la guitza al sol, que denoten inestabilitat. Inestabilitat que es farà present aquesta tarda a comarques del Pirineu, amb repetició de xàfecs i tempestes puntualment fortes a gran part de la serralada on tampoc es descarta que alguna pugui visitar ponent i els Ports. Temperatures, allà on faci sol, seran un xic més altes que les d'ahir.

    Bon seguiment!

    Barcelona - Fort Pienc. Alçada: 13,7 metres.


  • Això no es linum es una Lobèlia de color blanc. La del company de Guissona si que ho és.A més el linum normalment es de color blau essent difícil trobar habitualment el de color blanc.

    Es bueno saberlo :P , tampoco sabía nada de ese tipo de planta :silly:

    Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 25,1ºC con 75% de humedad, viento del SSW a 2 km/h y 1015,2 Hpa con 977 W/m2.

  • bona tarda des del barri del coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó 26,5º

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.