SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2016

  • Per aquí a Palamós portem recollits 1.6 mm després de diversos ruixadets d'aquest migdia.

    Quan tornava de Palafrugell a les 13h m'ha enxampat una cortina d'aigua de 10 segons molt forta a Mont-ras, increïble!

    Actualment el sol ha sortit i la temperatura s'ha anat recuperant: 13.5º, 75% d'humitat i aires de nord.

    Aviam què dóna de sí la situació de dijous... sembla que mullarem bé per aquestes contrades!

  • Bona tarda desde Castries!
    T: 16,5º
    H: 57%
    P: 1017,6 hpa
    Avui si qu es nota la llunyania. Per aquí cel clar i temperatura diurna agradable. Veig que teniu una tarda moguda i sembla que continuareu uns dies així. Falta feia per Catalunya una bona situació d'aigua.
    Llàstima no haver tingut situacions d'aquestes fa un mes i mig... Pero mes val tard que mai!!
    Que gaudiu de la situació!! Per aquí tot ben encalmat encara que dijous tindrem pluja, com dijous passat. I temperatures ben baixes els propers dies
    Bona tarda de dimarts!!

    Castries, Herault, França

  • Menuda granizada en Sant Joan Despí y Sant Just Desvern...

    image_2016-03-15.jpg

    image_2016-03-15-2.jpg

    image_2016-03-15-3.jpg

    image_2016-03-15-4.jpg

    Fuente: Mis amigos ( yo estoy en Bcn trabajando )

  • Bona tarda des d'OLOT

    Ara mateix la temperatura és de 10.4º amb cel completament seré i un sol radiant. Aquí a la zona d'Olot aquests dies de pluges ens han passat per alt de moment, amb tots aquest dies hem recollit un total de 0.2 l/m2 :woohoo: .

    Temp. màx. +11.3º

    Temp. mín. +1.3º

    Salut.

  • Bona tarda:
    Haber que nos trae esa bolsa fría, que entre mañana tarde-noche y madrugada del jueves estará en nuestro cielo.
    Saludos - Manuel.

    aaa.gif

    • Esplugues de Llobregat - Altitud: 110 m.
    • Ver nevar me produce una sensación especial.

  • Bona tarda des de rubí.
    Ara mateix 9.6°C...i el sol q treu el nas...encara q no seria res d'estrany q tornés a ploure.
    Aquesta tarda un ruixat de 2.5 litres.
    I demà sant tornem'hi....ja no se on dir on plourà més o meyns....ja q la natura fa el q li rota :cheer: :cheer: ...demà ruixats..alguna tempesta fins i tot,...pluja d'anar fent a altres indrets...del tot caòtic e imprevisible...en teoria i només en teoria demà i dijous li tocaria el torn a les gironines i barcelonines....però qui sap....un altre vegada...cota neu baixant...i podria posar-se x dijous voltant els 600/700m...però qui sap....vorem on va la bombeta de 500hpa....(-30/-32)...no tindriaq pasar del pirineu cap al sud....però clar...vés tu a saber.....en definitiva a mirar cel i radar...i a intentar disfrutar del q la natura ens porti.
    Bon seguiment.

    Enviat des del meu LG-H815 usant Tapatalk

    Sant andreu (bcn) 35 msnm;285.2litres/any;
    Litres/mes:31.2
    Rubí 155 msnm,338.6 litres/any;
    Litres/mes:99
    Enamorat del clima i paisatges de Castella i Lleó i EEUU.

  • Yo estoy en Esplugues, lindo con Sant Just Desver y sólo han caído 4 gotas.

    Can Candeler y Mas lluí... Esos barrios no están precisamente cerca de Esplugues. Imagino que será por zonas a veces estas situaciones a 2 calles no cae una gota y en la tuya está liada.

  • Bona tarda des de Bergen.

    Dia primaveral. LLueix el Sol.

    Temperatura actual: 11ºC
    Humitat: 83%
    hPa: 1034 hPa
    Vent: 0 m/s

    Per cert, el diumenge 6 de març hi va haber una aurora polar visible fins al Nord de França i per fí, després de 5 anys i mig en aquestes terres la vaig poder gaudir per primer cop. Magic!

    Bergen - a la costa oest de Noruega, 2º ciutat del país i capital de la provincia d'Hordaland. Port d'entrada al Regne dels Fiords.

  • Bona tarda companys, 11,2 ℃ i 2 mm escadusers, avui tinc el dia negatiu ho reconec, avui he estat a Tarragona pel mati i deu nido com plovia, pluja intensa danar fent i tot ben xop, he tornat a bcn just quan començava la pluja pel baix llobregat pero nois es arribar a la ciutat i tot sesvaeix, o ens esquiva pel mar o per la muntanya o pel llobregat i sino prl besos:angry::angry: portem un gafe de situacions de no pasar res a la ciutat que dura massa i a sobre lo del dijous sanira tot al nord, en fi demano disculpes perque mira que ja se com les gasta aquest clima nostre, pero avui me fartat, au!!! menvaig al raco de pensar a que sempasi el cabreig i a gaudir del forum...afortunadament dona goig veure com esteu tots al peu del cano, bon seguiment !!!

    Enviado desde mi HTC Desire 820 mediante Tapatalk

  • Buenas tardes desde Calella de P., temperatura actual 13.3ºc, máxima 15.5ºc, 61% humedad, 1016 hpa, viento en calma y despejado. Al mediodía ha llovido y ha dejado 2 litros, vamos a ver si mañana y pasado cae más lluvia que ya conviene. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bona tarda!,

    A St. Feliu de Guíxols, amb el ruixat que hem tingut aquest matí, hem arreglegat 4mm! No està malament.

    Ara mateix:

    Temperatura: 12,6ºC
    Humitat: 73%
    Vent: En calma.
    Punt de rosada: 7,8ºC
    Pressió: 1018 hPa.
    Temperatura mínima: 8,8ºC (00:24h)
    Temperatura màxima: 14,2ºC (17:08h)
    Precipitació des de les 00h: 4mm.

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bona tarda des de Banyeres del Penedès.

    Finalment aquesta tarda també a plogut i juntament amb el ruixat d'aquesta matinada sumem avui 11.1 mm.
    Actualment el cel es pràcticament serè i tenim aquestes dades...

    9.0ºC
    87%
    1017hPa
    W a 2.5 Km/h

    Deixo aquí un petit recull de fotos i vídeos de la calamarsada que ha caigut aquesta tarda en alguns punts de l'Alt Penedès. ;)
    https://goo.gl/wPVvtq

  • L´episodi ha deixat entre ahir i avui a Lleida dotze litres. Durant la nit ha anat fent ruixats i roines i al matí la pluja ha caigut també. A partir de migdia la nebulositat ha anat disminuint, primer deixant entreveure el sol, i després amb clarianes que alternaven amb núvols, fins que al vespre el cel ha quedat totalment serè, i el vent encalmat, després d´haver bufat a primera hora de la tarda el mestral fluixet. La máxima ha quedat en 11.2 graus i la mínima als 4,3. Ara mateix 9,6 graus. L´ambient és d´hivern.

  • Bona tarde. Quin temporal mes maco que hem tingut a Falset, en aquests dos dies acumulats 31 mm, que ho agrairan els boscos i conreus, ambient plenament hivernal , avui amb màxima de 7.2 i actual de 6.2. Després d'aquest dia amb de tot una mica marxa plàcidament amb poca nuvolositat . Salutacions.
    image_2016-03-15-2.jpeg

  • Bona tarda a tots/es

    Impressionants les calamarsades del Penedès i del Baix Llobregat :woohoo: I això és només el primer plat, el principal el tindrem a partir de demà a la nit i dijous!!! :whistle:

    Passem dades actuals a Cerdanyola:

    T: 10,1ºC
    H: 74%
    Rosada: 6ºC
    Pressió: 1016 hpa
    Pluja 24h: 3,2 mm (segons m'han dit ha caigut també per aquí una miqueta de calamarsa, jo he estat treballant a Barna i no ho puc confirmar)

    Temp màxima: 14,6ºC a les 13:08h
    Temp mínima: 4,1ºC a les 7:12h

    Salut i bon seguiment!!!

    Des del barri de Canaletes/Guiera
    Altitut: 66 metres Latitut: 41.48205 Longitut: 2.14244

    Cerdanyola del Vallès

  • Aquí a sabadell,seguim amb l extrema sequera desde fa més d'un any què dura!

    En tot el 2015 sols 282 litrets!

    Això no s'aguanta x enlloc i tampoc pinta be per el pre-litoral central ni per demà ni tampoc dijous

    Portem sols 53 litrets en 75 dies què portem d'aquest any!!!!!

    Sempre en qualsevol situació aquí ens quedem amb les engrunes!

    Avui x ejemple sols 1 trist litret!!!!!!!!!!!!!

    Totes les situacions què provenen del W o S sols abraçen tarragona i lleida!

    La propera sols al NE x tant Girona i rodalies

    ¿I per l'àrea metropólitana x quant?

    Vec un panorama molt negre per aquest proper estiu! Podem fer història x la banda negra!

    Mai he vist tant sec el riu ripoll i el torrent de colobrers com avui!

    M'he possat a plorar :( :angry: :unsure: :sick: :evil:

    Tant me fa la temperatura estigui més baixa del normal x les dades i què ja no veurem aquest hivern x sota dels 800metres per la meva zona!

    Sols ha de ploure generosament i no ho vec per enlloc!