SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2016

  • Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 18,4ºC con 55% de humedad, viento del N a 58 km/h y 1023,5 Hpa con 536 W/m2.

  • Bona tarda des de Palazuelos, ara mateix tenim 6,6ºC i una humitat del 96%, vent de SO 2 km/h i pressió 1038 hPa. Quan us he escrit aquest matí ho he fet des del llit :blush: :whistle: i encara no havia tret el caparró per la finestra :oops: i no he vist que estava núvol i amb boirina pixanera. Està tot humit però els pluviómetres no han detectat res. Hem anat passejant per la Senda Verde del Eresma fins l'embassament del Pontón Alto doncs l'altre dia des de lluny vàrem veure que ja vessava i ho volíem comprovar. I en efecte, està practicament ple i ja vessa per la part del mig, per vessa pels costats encara li falta una mica. Està al 94,58% :) tot i que no és massa mèrit doncs només té una capacitat de 7 hm3, encara i així fa molt de goig :) Us poso algunes fotos del passeig amb un ametller florit, el pantà ple, la presa vessant i el paisatge emboirat.

    Molta sort i bon seguiment!

  • Hola nois i noies...
    Avui -1,0 de mínima i ara mateix cel cobert de núvols prims i una mica de broma alta i al voltant de +5 graus a aquesta hora...força sensació de fred i de moment sembla que s' ensumen coses bones d' aquí a una setmaneta!
    Salut!

  • Bona tarda!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 14,5ºC
    Humitat: 73%
    Vent: Fluix, SSE (7Km/h)
    Punt de rosada: 9,7ºC
    Pressió: 1027 hPa.
    Temperatura mínima: 6,9ºC (05:18h)
    Temperatura màxima: 14,8ºC (15:26h)
    Estat del cel: cobert.

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Buenas tardes desde gavà-can espinos

    Datos actuales:

    T:15,6°C
    H:59%
    P:1026hPa

    Buen seguimiento ;)

    Gavà_Barri Can Espinós (90 msnm aprox).
    Un mañico perdido por gavà.
    Estación TFA 35.1101.02

  • Molt bona tarda !!!
    Després d'uns quants dies d'absència torno a treure el cap per aquí.Hi ha vegades que és saludable fer una mena de reset, malgrat que sempre seria recomanable que aquest fos voluntari però sempre s'acaben forçant tant les situacions que ho acostumem a fer quan ja no hi ha més remei :unsure: . Fins que no s'en ressent la salut no som conscients , però ni que sigui per això bé s'ho val ;) .
    Bon seguiment !!!!

  • bona tarda des del barri del coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó 14,6º.
    paciencia. que faltan molts días.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bon dia.

    Dia amb sol entaranyinat a Lleida. Les temperatures suaus per l´època. Ara 15,7 graus amb una mínima de 4,2 graus. Avui ni rastre de boira.

    Tanco el mes de gener amb 11 litres de pluja i amb una máxima absoluta de 18 graus el dia 8 i una mínima de -3,9 el dia 17, totalitzant només cinc glaçades.

  • que paradete esta el forum, tendríamos que estar preparando el farolín de la noche y estamos o viendo la tele
    o paseando tranquilamente. :P :P :P :P

    en el barri del coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó 13,5º i cielo como casi siempre en estos
    80 y pico de días ;) ;) ;) ;)
    paso foto del turó del carmel, ojo sin nieve. :P :P :P y muy muy seco.
    001_2016-01-31.JPG

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bona tarda des de Bergen

    Temperatura actual de 0.3ºC

    Ahir a la tarda i fins a la matinada va anar precipitant aigua, a estones neu i pedra. Aquest matí han caigut un parell de ruixats de calamarsa i després ja ha anat precipitant en forma de neu, però poca cosa.

    Bergen - a la costa oest de Noruega, 2º ciutat del país i capital de la provincia d'Hordaland. Port d'entrada al Regne dels Fiords.

  • Bones des de Boadella.
    Continua el dia ensopit amb una temperatura actual de 11,5ºc màxima de 13. Cel cobert i vent encalmat.
    Si no plou en una setmana ja no recuperarem la majoria dels sembrats :( i no es veuen bones perspectives. Mala peça tenim al teler !!!

    Ramon Casellas Gomez
    Tècnic en gestió i extinció d'incendis forestals i energia de la biomassa.

  • Buenas tardes desde Calella de P., temperatura actual 12.9ºc, máxima 14ºc, 77% humedad, 1027 hpa, viento muy flojo de garbí 2 km/h y medio nublado.
    La precipitación del mes de enero ha sido de 27 litros, que cayó la vigília de Reyes con un poco de calamarça con rayos y truenos. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA