Bona nit.
Estació del Barri Centre de Cornellà.
Dades actualitzades a les 23:10' hores:
-T 8,4ºC
-HR 80%
-Pressió 1019,6 hPa
-Ponent 3,2 km/h
-T Mínima 6,2ºC
-T Màxima 16,3ºC
-Ratxa màxima vent de l'ENE. 22,5 km/h
Bona nit.
Estació del Barri Centre de Cornellà.
Dades actualitzades a les 23:10' hores:
-T 8,4ºC
-HR 80%
-Pressió 1019,6 hPa
-Ponent 3,2 km/h
-T Mínima 6,2ºC
-T Màxima 16,3ºC
-Ratxa màxima vent de l'ENE. 22,5 km/h
Buenas noches desde Calella de P., temperatura actual 8.0°c, máxima 11°c, 84% humedad, 1017 hpa, viento flojo de mestral 6 km/h y enteranyinat. Buen seguimiento.
Bona nit!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 7,6ºC
Humitat: 88%
Vent: Fluix, ONO (8Km/h)
Temperatura de sensació: 6,2ºC
Punt de rosada: 5,7ºC
Pressió: 1019 hPa.
Bon seguiment i fins demà!
Bona nit,
Dades actuals a BCN-Sarrià: 10.5ºC i 75% d'humitat
I un altre font que s'aproxima per l'oest de la Península que deixarà algunes pluges cap al al SW peninsular i a Galicia. Amb aquest patró de temps no anem bé, però bé que hi farem no toca més que esperar que canviï el patró de temps que tenim actualment.
Sinttulo.png
Bon seguiment!
Bona nit. Aquesta nit fa més frescota que nits enrere. Deixo dades en una imatge de la Davis.
Davis vantage vue
image_2016-01-21.jpeg
Termòmetre que mesura la temperatura arran de terra de la tarima de la piscina a peu de carrer.
image_2016-01-21-2.jpeg
Termòmetre que mesura la temperatura arran de terra al terrat on està situada la Davis.
image_2016-01-21-3.jpeg
-Aquestos son les dades dels invents meteo que sempre us explico. En referencia als models meteorològics aquest matí tot era eufòria i a la tarda pessimisme.... Com bé diuen no s'ha de fer cas de cada sortida, ara jo també sóc dels que quan surt una bona sortida me'n alegro molt. De moment es veu moviment i sortides modo pastanagues i no com setmanes enrere que tot era massa ensopit. Ja veurem com avancen els models a mesura que avanci la setmana, però si acabes passant el que marcaven aquest matí (pràcticament impossible) estaríem parlant d'algo històric i que ens ho passaríem molt molt bé.
Temps al temps i a veure que pasa. Bona nit companys.
UPS!! Han sortit dues fotografies tortes, demano disculpes.
Mostrar másBona nit,
Temperatures mínimes enregistrades aquest 20 de gener :whistle: , la onada freda està sent ben activa cap Escandinàvia i Rússia,així com també Europa de l'est.
miniumt.png
I déu nidó cap el nord de Grècia i en zones muntanyoses quines nevades,cada any sovintejen aquestes sorpreses a latituds ben meridionals del continent
, gairebé a la mateixa latitud que Catalunya.
Les imatges són d'avui i parlen per si soles :ohmy:grecce.jpg
Bon seguiment
Si y en 2 días ATENAS estará bajo la nieve y puede que durante 3 días seguidos vean caer nieve en la capital griega...un año más en latitudes mucho más bajas que las nuestras ( Atenas está a la altura de Sevilla 37º) y a nivel de mar.
Ya llegará...
Temperatura de 2.5 graus
Humitat de 94%
Pressio de 1017 hPa
Precipitacio 0.0 mm
Vent 0.0 km/h
Bon dia
Hoy tenemos cielo despejado, viento en calma veleta W y termómetro mas bajo de lo que pensaba.
Temperatura 6,2ºC
Humedad 71%
Presión 1019 hPa
Salut i bon Dijous!!
Bon dia des d'OLOT
Ara mateix tenim les dades següents:
Temp. -2.1º
Humitat 94%
Mb 1017.4
Vent en calma
Cel completament cere.
Salut
Bon día
Screenshot_2016-01-21-07-17-28.jpg
Ht
Quería hacer una pregunta dirigida al compañero GLACIACIÓN o el de Sant Fost, ya q vive al lado :
Podría ser de lo q llevamos de invierno, q este sea de los que menos heladas estamos teniendo hasta la fecha?.Me refiero a tener q rascar el cristal del coche.
En fin, va dirigida a cualquiera q pueda responder ya q no dispongo de estación.
Gracias.
Bon dia.
Dijous 21/1/16.
Estació del Barri Centre de Cornellà.
Dades actualitzades a les 7:20' hores:
-T 5,7ºC
-HR 77%
-Pressió 10920,9 hPa
-Vent del NNO. 1,6 km/h
-T Mínima 5,4ºC
-T Màxima 7,6ºC
-Ratxa màxima vent del NNE. 20,9 km/h
Bon dia!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 5,0ºC
Humitat: 86%
Vent: Fluix, NO (9Km/h)
Temperatura de sensació: [color=#000088]2,8ºC[/color]
Punt de rosada: 2,8ºC
Pressió: 1019 hPa.
Temperatura mínima: [color=#000088]4,9ºC[/color](05:53h)
Bon seguiment!
Bon dia a tothom
Dades d'avui a les 6AM a Torrelles
Temperatura 4º
Humitat 94%
Pressió 1019.3hPa
Cel serè , a Sant Vicens dels Horts el cotxes eren plens de gebre.
Un consecuencia curios d'aquest hivern estrany que estem tenint , ahir a la tarda quan vaig sortir a la muntanya amb la gosa vaig veure això : una [color=#0000ff]gita de bruixa[/color]
[Imagen bloqueada: https://lh3.googleusercontent.com/-kb4ffUNBu3k/VqB5wMl1TOI/AAAAAAAAJPs/w5B14wGg3HM/s720-Ic42/IMG_20160120_173722.jpg]
Bon seguiment.
Bon dia!
Dades actuals de Cardedeu (Meteoclimatic)
Temperatura actual 2,3ºC
Humitat 90%
Pressió 1016 hPa
Feliç dijous i bon seguiment! ![]()
Bon día
Screenshot_2016-01-21-07-17-28.jpg
HtQuería hacer una pregunta dirigida al compañero GLACIACIÓN o el de Sant Fost, ya q vive al lado :
Podría ser de lo q llevamos de invierno, q este sea de los que menos heladas estamos teniendo hasta la fecha?.Me refiero a tener q rascar el cristal del coche.
En fin, va dirigida a cualquiera q pueda responder ya q no dispongo de estación.
Gracias.
Hombre... Yo tampoco tengo estación pero, que es el invierno más cálido que he vivido yo nunca.... ESO SEGURO y tengo 28 años. Y en el tema heladas pues creo que está siendo muy mediocre por no decir prácticamente inexistente fuera de las zonas del Pirineo y aún así tarde y mal.
Bon dia.
El fòrum va bé i pot ser ha tingut alguna interrupció de matinada però sense que ens adonéssim la major part de nosaltres.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 9,2º i 68% d'humitat. Cel 3/8 amb estratocúmuls i vent del nord de 3 km/h. Mínima 8,6º a l'observatori i 6,8º a peu de plaça. A Maçanet de la Selva ara 1,0º.
L'anticicló s'aproxima, ens passarà per sobre i dilluns ja serà història, anant-se cap a Itàlia. Mentrestant vents del sud humits, amb temperatures no massa elevades a la costa i zones amb boira però força mes elevades al Cantàbric o vessant nord del Pirineu. Pendents de la pertorbació de dilluns/dimarts. Els models no es posen d'acord sobre el seu recorregut...podríem tenir una regadeta maca o no. Avui a l'observatori de plaça Kennedy fa 80 dies que no plou més de 0,4 litres!
Bon seguiment!
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 8,7ºC con 70% de humedad, viento del ENE a 5 km/h y 1017,3 Hpa, mínima de 7,9ºC, ha subido hoy por aquí.
Buenos días desde Urb can Fargues sentmenat temperatura actual según meteocat 0 grados humedad 93% y presión atmosférica 1021 como no tengo estación metereológica me guió por los datos de meteocat que paseis un gran jueves
Enviado desde mi Xirius 5 mediante Tapatalk
Bon dia
Avui dijous cal esperar una jornada molt estable amb un matí amb domini del sol i cels asserenats arreu del País i amb una tarda en que es mantindrien els cels asserenats a la major part del País però amb augment dels bancs de núvols baixos al litoral i prelitoral de Barcelona i Girona. Presència a primeres hores d'alguna boira o boirina en algunes valls, poc importants i poc extenses i que seran de curta durada i no persistiran massa estona.
No s'esperen precipitacions en cap indret del País.
Les temperatures avui no experimentaran canvis destacables respecte les registrades ahir dimecres.
16012115_2100.gif
Bon dia.
Avui tenim el cel completament seré i una temperatura actual de -1,5ºC (mínima de -1,8ºC) una pressió de 1016 hPa i vent en calma.
Bon seguiment.
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!