SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2016

  • Gracias compi. La verdad que tener el cumpleaños en 25 de enero me ha hecho ver días fríos. Muy fríos incluso con nieve. Ahora... lo de mañana hacia mucho tiempo que no lo vivía. voy a pasar un cumpleaños con manga corta.

  • Bona nit,

    Dades actuals a BCN-Sarrià: 12.7ºC i 76% d'humitat

    Poca teca meteorològica pels propers dies, algunes boires, amb el domini del temps assolellat i temperatures suaus per l'època que ens trobem de l'any.

    Tal com es pot veure al satèl·lit s'apropa un altre front per l'oest de la Península que deixarà pluges febles cap a l'oest, amb la formació d'alguna possible tempesta. Tot plegat massa lluny de casa nostra :(

    Sinttulo.jpg

    Sinttulo2.jpg

    2016012506_201601240216_0_stormforecast.xml.png

    I per acabar un parell de time-lapses del temporal Jonas :woohoo: :woohoo: :woohoo:

    a8T3daqkP5c&feature=youtu.be

    XJrZFiZcIgs

    Bon seguiment!

  • Buenas noches desde gavà-can espinós

    Al final han aguantado las nubes y ha estado el día con sensación de fresco :lol:
    La máxima ha sido de 14,7°C y la mínima fue de 7,9°C.

    Datos actuales:

    T: 12,3°C
    H: 80%
    P: 1034 hPa

    Esperando que se de la vuelta a la tortilla :lol: :lol: :lol:

    Buen seguimiento ;)

    Gavà_Barri Can Espinós (90 msnm aprox).
    Un mañico perdido por gavà.
    Estación TFA 35.1101.02

  • Bona nit,

    Aquest dilluns i començament de l'ùltima setmana del mes de gener, ens portarà restes de núvols baixos cap a zones litorals i ambient assolellat cap a l'interior.

    Tornen a pujar les màximes i zones del pre-litoral així com comarques interiors gironines,es tornaran enfilar de valent amb màximes properes els 18-19º :pinch: ,tot plegat ajudat per vents de garbí més reforçats cap a la costa central i costa brava,arribant una mica rescalfats cap a l'interior de girona..

    Mapa de vents i temperatures pel migdia dilluns 25 gener

    MINIUMt.png

    Aquesta és la situació de llibre que tenen a Xina aquest cap de setmana i aquesta és la que desitgem a la mediterrànea occidental, Un potent anticicló cap Atlàntic nord si pot ser de 1050hpa i profunda borrasca a Itàlia de 985hpa :ohmy: , tramuntana-gregal ben glaçada a Catalunya,ambient gèlid :lol:

    siberiana.jpg

    Aviam si tenim sort :whistle:

  • image_2016-01-25.png

    Manel... Esos mapas son de verdad? Puente de Carnaval con nieve?

    Je je je!!!!
    image_2016-01-24-10.png

    image_2016-01-24-11.png
    Ojalá, compañero,todo se andará,pam,a,pam!!!! ;)

    Saludos!!!! :)
    image_2016-01-24-9.png

    P.DVENGA COMPANY UN REGALITO,!!!,! :silly:

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

  • Quins records de la Siberiana del 5 de febrer 2012, us poso unes fotos (les dues primeres) de com estava la font que hi ha als jardins de Piscines i Eports, entre els carrers Ganduxer i Dr. Fleming, molt a prop de la Diagonal.Les altres tres son de Collserola, un bassal que hi havia molt a prop de Can Borrell, al costat del camí que va a Can Coll, i una bassa molt propera a Can Coll.


    Bona nit, aquell any esperàvem una glaçada històrica i a última hora es va desinflar, no obstant a la meva finca a la part baixa de la vall de la riera de Vallvidrera es van assolir els 9 sota zero!
    S'em va glaçar l'estany i va trigar tres setmanes a desglaçar-se!
    El propietari de la finca afirma que l'any 85 es van assolir els 15 sota zero!

    jordi-campgelat.jpg
    El meu lamentable aspecte (deixant de banda lo lleig que sóc) es deu a que havia estat tallant llenya!, molt recomanable per entrar en calor!

    bon seguiment!

  • Bona nit! El CFS està a punt d'arribar ja a modelitzar situacions per al proper mes de novembre ... Li aniré donant un cop d'ull per començar a fer seguiment! (una mica de broma ...)

    Poc a dir,

    Cel núvol aquí a Castelldefels - Barcelona amb moments de visibilitat dolentota,

    Temperatura suau .... 13,4ºC ara tot just, ni més ni menys ...
    89%
    Vents en calma amb lleuger flux de l'E,

    1034,5 hPa amb tendència estable,



    Sento que qui riu últim....jejeje. S'està preparant un bloqueig guapo a l'Atlàntic cap el 4-5 de febrer. Riurem. Tard però riurem.

    Quina vista noi !! Jo no el veig a cap model però anirem seguint per si de cas! I si no pel 10, o pel 20 o el 28! Tard o d'hora ha d'arribar alguna situació interessant! Esperem!

    Salutacions!

  • La casa Darrera S.A, subministradora de Davis aqui a la peninsula, ha enviat un prototip de la nova Davis als EEUU, perquè s'incrementin les vendes al mediterrani occidental...

    Dibujo_2016-01-25.jpg

    Veurem en que queda, té bona pinta!

    Més val riure que no pas plorar... "Secció rialles o lamentacions" :cheer:

  • Jajajaajajajjajajjajaajjaajjaajajajaja Buenísimo .... ! Como me he reído no es coña.
    Saludos y Feliz semana a todos ... Ante todo.
    Que risa tu ...


    Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

  • Bon dia
    Cubierto y mala visibilidad, viento en calma veleta SW.

    Temperatura 13,1°C
    Humedad 81%
    Presión 1032 hPa

    Deseando que se cumplan los cambios a medio plazo que se insinúan en algunos modelos...
    Bon Dilluns!


    Enviado desde movil

    Barri La Marina de Port, Barcelona.