SEGUIMENT METEOROLÒGIC- DESEMBRE 2015

  • Esta mañana he visto en twitter que Alfred comentaba lo de la perturbación en Islandia y las temperaturas en el Polo Norte. :side:

    Barcelona Sant Gervasi
    Mi avatar es una obra de Andy Goldsworthy

  • seguro que si hay desalojo frío se va a la CONCHINCHINA :P :P :P :P

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bon migdia a tothom!


    Temperatura actual +17,1ºC


    El que comenteu del Tomàs Molina de temperatures 40ºC per sobre al P.Nord ara mateix ho ha dit al TN.


    Es horrorós la falta de ventilació que portem des de fa setmanes. I la manca de pluges.


    Com diu l´Abel (Neudido) fins passat Reis poca precipitació i temperaturas per sobre.


    En fi... ja ens arribarà la nostra... O no...


    Bon seguiment!

  • Buenas tardes desde Calella de P., temperatura actual 15.2ºc, 78% humedad, 1027 hpa, viento de xaloc 8 km/h y enteranyinat.
    Como los expertos del forum dicen que los índices NAO y AO tienen que ser negativos y en cambio el PNA positivo, la actualización de hoy se produce estos índices, o eso creo yo :whistle: :whistle:
    La NAO es un poco de todo.
    nao.fcst_2015-12-29.gif
    La AO es muy negativa.
    ao.fcst_2015-12-29.gif
    El PNA es positivo.
    pna.fcst_2015-12-29.gif

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • ostras ADRIA, penso que serás un futur crack del forum, amb tot el que vols fer i estudiar.
    A un servido se m´ha pasat l´arrós. jo nomes aspiro a ser jubilat quan em toqui :P :P :P

    Josep Maria jo també aspiro a ser un pensionista, potser abans que tu ;) d'arròs passat res de res, tindrem mes temps per dedicar-nos al que més ens agradi, i més coses que de ben segur no hem pogut fer abans........dedicar més temps a la radioafició, aprendre a escriure bé el català, aprendre meteorologia basica :) sortir, caminar més i gaudir de la natura.
    També molt de tant en tant cuidar el net@s

    Aquí penjo una fotografia d'a quest migdia al Prat, es pot veure la franja de núvols que van arribant, per cert la temperatura que marcava el cotxe era de 19º i vent de SW.


    Ara a Gavà 17.1º la màxima a estat de 17.6º


    Bon seguiment a tothom

    DSC_0018.JPG

    Gavà, (Baix Llobregat)
    El Pasteral, (La Selva)
    45 msnm
    Núvols de pet tempesta de merda

  • Kalamot, em jubilaré de la feina si als garipaus ens deixan, del FORUM mentres tingui las neuronas a ple rendiment
    mai. Es mitja vida per mí, com será anar a piscina cada día i altres cosas, disfrutar del pullastra del net etc.

    al barri del coll, temperatura actual al mercuri de la pared del balcó 16,8º, la pared ja esta freda suposo.

    ostras, ja som uns quans que pasem de la seixantena :P :P :P

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • ostras, de todas maneras, con la de fenomenos atmosfericos o metereologicos que estan pasando ultimamente, temperaturas elevadas,
    ahora la bolsa de aire calientet en el polo, las nevadas en calafate, en verano, los monstruos entre uk e islandia
    y sin embargo por aqui abajo en la bodeguilla de europa res de res. que habremos hecho para merecer esto ;) ;) ;) ;)

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Quin respir s'acaben de donar les estacions d'esquí aragoneses! Imatges d'aquest matí a l'estació de Formigal amb la recent nevada d'aquesta passada matinada! Comenten que per sobre de 2200 metres han caigut 10 cm de neu nova. Poquet, però per algun moment es comença!Sembla que anirà a més aquest gruix, especialment el dia 2!

    Ara al Fort Pienc cel tapat de núvols alts i mitjencs amb 16,9ºC i 78% d'humitat. 1027,8 hPa. Màxima extraordinàriament alta degut als vents de ponent, de 18,9ºC.

    1277918149_extras_noticia_foton_7_0_2015-12-29-2.jpg

    10984563_10204986246355740_4756241762427586753_n_2015-12-29-3.jpg

    1423686082_extras_noticia_foton_7_3-copia.jpg

    Barcelona - Fort Pienc. Alçada: 13,7 metres.

  • Bona tarda des de Bergen

    Temperatura actual: +8.0ºC
    Humitat: 9%
    hPa: 1019.9 hPa
    Vent: 7 m/s SSW

    De la nevada de diumenge sols queden petits resquicis. Ara mateix tapat i ben que comença a agafar força. es preveu pluja aquesta tarda, res destacable. A la costa, temporal de vent molt fort des d'ara i durant tot demà.

    Untitled-1_2015-12-29.jpg

    Brutal la Bombogenesis!

    Per demà
    734941_1756499221239838_7734638411182611029_n.jpg

    I així estan les coses ara mateix al Mar del Nord.
    Untitled-2_2015-12-29.jpg

    Quina brutalitat...
    Untitled-3_2015-12-29.jpg

    Edit: No hi ha cap manera de fer algun retoc al forum per que sigui possible que les imatges es vegin més grans quan es cliqui a sobre?

    Bergen - a la costa oest de Noruega, 2º ciutat del país i capital de la provincia d'Hordaland. Port d'entrada al Regne dels Fiords.

  • Bona tarda amb gairebé 15°C de temperatura per la ciutat de Reus.

    Els models no es posen d'acord...tot i això sembla que l'any el podem començar de manera força diferent...a veure el front de dissabte de quina manera arriba i a veure si ens deixa les primeres pluges de l'any 2016. Després cap a reis ja veurem que passarà. De moment jo personalment em centro en dissabte que es quan ens pot donar una mica de joc.

    Les temperatures sembla que al començar l'any serien una mica més adients per l'època de l'any...perquè deu n'hi do aquest matí 12°C de mínima....

    Com ja han dit altres companys del fòrum em decanto per canvis més significatius a partir del dia 10-11 de gener. Ho anirem seguint i ojalà aquest hivern ens porti alguna glopada freda com la imatge del meu avatar.


    Bona tarda.

    Alejandro Yeste

  • Bona tarda a tothom!.A Girona tenim 17°C, 60% d'humitat amb 1027 hpa.Així esta el paissatje de la Cerdanya i la zona del Plà de l'Anyella:
    20151229_125151.jpg

    20151229_130507.jpg
    Imatges presses aquest migdia i com s' observa amb gens de neu.

    Girona.

  • Bon Vespre desde S Fost. amb una máxima de 19´3ºC.

    Bé jo no veig cap desacord en el models ans el contrari malhauradament; van agafats de la má en possarnos el que tots ja savem; al marge de la forta entrada freda, sota l´influencia de la zonal implacable, ponents i frontets; aixi fins després de Reis com a minim. Tan de bó els models discrepesin per que llavors tindriem possibilitats.

    Ara bè; de finiquitar l´hivern res. Segueix en peu la meva opinió de premi ben gran però de moment haurem d´esperar un bon grapat de dies fins que el jet enfebleixi. Amb aquestes borrasques atlántiques tan fortes l´anticicló de les Açores el máxim que pot fer es quedar-se aplatanat deixant passar algún front de tant en tant; això anant be per que ja saveu que amb aquestes situacions es poden repetir els temuds ponents i suroestos :woohoo: com avui ha passat.

    Bon seguiment

  • Bona tarda!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 14,5ºC
    Humitat: 79%
    Vent: En calma.
    Punt de rosada: 10,9ºC
    Pressió: 1030 hPa.
    Temperatura mínima (provisional?): 14,0ºC (00:42h)
    Temperatura màxima: 17,8ºC (12:17h)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg