uploadfromtaptalk1446508892090.png
Enviado desde mi m1 note mediante Tapatalk
uploadfromtaptalk1446508892090.png
Enviado desde mi m1 note mediante Tapatalk
Ha estat bé però el fuet ha passat molt ràpid!!! Ara ja continua el seu camí. ![]()
lastPPI3_2015-11-03-2.png
Bona nit, doncs sí fa una estoneta ha plogut intensament amb el magnífic fuet, però ha durat poc, si no, s'ha haguessin recollit registres espectaculars, però ha estat emocionant ![]()
Temp. 16'6°C
Salutacions I bon seguiment! ![]()
Enviat desde el meu Samsung S4
Ja s'acabat !! Que rápid ha sigut un res, i no res
Un Aplauso
Bona nit desde castellgali!!!! Ja fa uns 20min que ha parat de ploure per aquesta zona.....total al pluviometre de la residencia 65mm en tot l'episodi....dema al mati mirare les dades de la oregon a Marganell.... A les 23h aprox ja portabem 103.5mm!!!!! I ha seguit caient......i el fuet!!!! Aviam que aura deixat!....bona nit companys!
A las palabras de mi mensaje se las comió el Gato !
Quería dar un aplauso a este episodio , corto pero muy intenso ! Grande !
Bona nit.
Bona nit,
Deixo les dades de l'episodi, ja definitives.
02/11: 31,2 mm
03/11: 18,0 mm
Total: 49,2 mm
A destacar que el moment més intens ha sigut durant la primera hora d'aquest dimarts. També destacar els cops de vent, prop de 60 km/h de ratxa, i 32 km/h deuminutals....
Aquestes son les dades:
Captura_2015-11-03.PNG
Bon seguiment!
El famós fuet per sort ha agafat vigor a l'alçada del Baix Llobregat i s'hi ha entretingut una mica. Aiguat torrencial entre les 00.05 i 00.25Z. En aquests 20 minuts han caigut uns 30 mm. El total d'avui 45 mm.
Finalment 170 mm. a Port del Comte ( 1640 m.) Fantàstic dia !
A Premià de Mar el fuet de festa final ens a deixat 18,2mm en 20 minuts amb Rain rate de 75mm/h :ohmy: :cheer: sumats els 12,2mm de tot el dia el final 30,4mm un mica menys del que m'esperava però el fuet a arreglat una mica el tema. ![]()
Segurament a la zona baixa de la Ciutat hi deu haver alguna inundació els carrers que fan baixada l'aigua anava d'ample a ample del carrer.
Ara uns 7-10 dies sense pluja ![]()
aqui al final 20litres no está pas malament!!!
ara mateix: [color=#4400ff]16,3ºC[/color] i sembla que arribat la calma ( vorem!! :lol: )
Bon dia desde La Marina de Zona Franca.
Parece que se ha acabado el broquil.
Cielo despejado con entrada de nubes bajas desde mar y viento en total calma.
Temperatura 14,8ºC
Humedad 90%
Presión 1017 hpa.
No puedo dar datos de precipitación ni velocidad del viento, ya que mi "atrotinada" Oregon tiene estos dos parametros en huelga, a pesar de mis intentos de repararlos
Muy buena jornada la de ayer!!!!
Bon dia
Temperatura de 12.3 graus
Humitat de 98%
Pressio de 1015 hPa
Precipitacio 46.5 mm
Precipitacio ahir 5.3 mm
Total del episodi de moment 51.8mm
Bon dia des de rubí.
Ara mateix 12.7°C...i boira espesa!!!!.
Ahir finalment 62.7 litres a rubí...aigua molt bona pels boscos.
A St andreu al final 16.2 litres d'ahir i 10.6..d'aquesta matinada...uns 27 litres caiguts.....una mica meyns del q m'esperava...però bueno...com diuen por ahi..."Menos da una piedra"....així q content.
Doncs reeeee....ara a esperar uns quants dies de tranquilitat i temperatures q segons vagin pasant els dies seran cada vegada més altes...sobretot les màximes...les mínimes quedaran ja tocadetes....les màximes arribaran a ser fins i tot bastant més altes del q tocaria.....es com una penitencia q tenim q pagar pels pecats d'ahir!!!!:whistle::whistle:
En fi......bon seguiment.
Enviat des del meu LG-H815 usant Tapatalk
Bon dia ! Ara mateix 15,8 graus i un 98% d'humitat, 41,1 mm recollits ahir, i aixi baixa la boira per el riu llobregat, engollint la autopista i la autovia.
56E9E369-4003-4388-8CD8-B7B9859681F6.JPG
DA1AF9CA-C652-41F5-81FC-C6929809DFDE.JPG
Bon dia!
Dades actuals de Cardedeu(Meteoclimatic)
Temperatura 13,9ºC
Humitat 84%
Pressió 1019 hPa
Precipitació total episodi 28,2 L/m2
Feliç dimars i bon seguiment! ![]()
Bon dia desde Santa Maria de Palautordera, aquí al peu del Montseny el xaloc efectiu com sempre, hem recollit en tot l'episodi 70 lm2, molt ben caiguts. Bon seguiment.
Bon dia des de Major de Dalt de Sant Celoni.Al final hem recollit 57.7 mm aquest episodi dels quals 15,7 des de mitjanit .Que tingueu un bon dimarts.
Enviat des del meu 5038D usant Tapatalk
Bon dia a tothom.
En l'episodi d'ahir 28 litres, molt ben caiguts!. En tot el mes d'octubre van caure 25,3 litres i del que portem d'any...300,8 litres/m2. Any sec.
Una salutació des de Sant Joan de Palamós
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!