Bon dia.
A Picassent 13,8ºC, 80% HR i 1030 hpa.
Mín. 13,0ºC.
Bon dia.
A Picassent 13,8ºC, 80% HR i 1030 hpa.
Mín. 13,0ºC.
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 15.3ºc, mínima 12.3ºc, 77% humedad, 1032 hpa, viento en calma y enteranyinat. Buen seguimiento.
EDITO- Acabo de mirar el gfs y parece que la cosa se alegra un poco para el lunes 23 y 30, queda un mundo pero es bonito.
Bon día! Cel obert i assolejat a Terrassa, ambient fresquet i vent fluix. Temperatura 12,9º segons el mercuri del balcó. Despres d' una temporadeta "desaparegut" torno un altre cop a donar la pallissa!
mai he deixat de llegir-vos pero a vegades no puc estar per tot, ho sento!
Tot i que encara es massa ciencia ficció (quina llastima) l'americá va molt fort al llarg termini! Tant de bó aixó fos per demá, caray!!
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/14/6b44dd3a30acbbe636f9b72a773b0def.jpg]
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/14/a96dcb24a95374e9db463aa809290db0.jpg]
Sembla que s'ha duplicat el missatge!!
Bon dia.
Por Zona Franca tenemos actualmente 17,1ºC de temperatura, Humedad relativa 53% y
presión altísima de 1033 hPa.
Sopla intermitentemente viento flojo de E-NE
Bon cap de setmana i bon seguiment!!!
Bon migdia a tothom!
La temperatura va pujant, ja tenim 17,7ºC
Bon seguiment!
________________________________________________________________________
Alguna persona del fòrum va aquesta tarda a la conferencia de l´Alfred?
Jo sí ![]()
molt bon dia des de cabrils (baix maresme)temperatura 16.6º humitat del 68% la mínima ha baixat fins els 10.6º la màxima d'ahir 19.8º. De moment tot sembla indicar que la propera setmana seguirem amb unes pautes més o menys semblants, ara bé les tempertures, sobretot a alta muntatnya es desinflaran una mica.
de cara als "grans canvis que s'entreveuen" molta til.la nois.:whistle: , caldrà esperar a dimarts per a veure com evoluciona,podria ser fins i tot que la situació tan càlida i anticiclònica que tenim es deteriorés abans. :woohoo: :woohoo:
fins aviat.
Bon dia des del Fort Pienc, a Barcelona. Primer de tot m'agradaria fer un recordatori a les víctimes de l'atamptat d'ahir nit a París. No hi han paraules per a descriure aquesta barbàrie. Pray for Paris.
Tenim 17,6ºC actualment i 64% d'humitat. 1032,1 hPa, senyor anticicló. Hem fet una mínima de 13,1ºC, més fresca que dies enrere.
Ahira vaig poder fer la ruta per la zona de Sant Llorenç en bicicleta, en total 56 km, una matada. Vaig començar a Terrassa, passant per Matadepera, el coll d'Estenalles (870 m), baixar fins a Mura amb moltíssima boira provinent del Bages, girar cap a Sant Llorenç Savall, Castellar del Vallès i acabar la ruta a Sabadell. Bona experiència, tot i la inclemència meteorològica de la boira, que dificultava la visibilitat. A continuació us deixo una foto de la boira mentre baixava.
Comentari de models: per fi es veu una llum de final de túnel! De moment, tota aquest setmana que ve estarà marcada per les altes pressións, l'anticicló seguirà a sobre nostre una setmana més comportant estabilitat atmosfèrica total. Però compte que canvia el temps, o això sembla a llarg termini de cara al 20 de novembre en endavant!Possibilitat d'entrada freda amb cara i ulls, la primera de la temporada? No està clar encara, ja que queda molt encara, però la possibilitat és allà! Podriem trencar la monotonia anticiclònia per la porta gran. Tanta espera haurà valgut la pena? Ho anirem confirmant actualització rere actualització. De moment, no em vull pronunciar més, setmana anticiclònica.
Us adjunto la imatge d'ahir de la boira a Mura i en segon lloc el GFS, encara segon panell, indicant aquesta entrada de nord.
10984563_10204986246355740_4756241762427586753_n_2015-11-14.jpg
cab.png
Bon dia des de Boadella d'Empordà.
En aquests moments tenim temps assolellat amb una temperatura de 18,4ºc mínima de 9,3ºc.
Vent fluix de Tramuntana f 1/3.
image_2015-11-14-2.jpeg
image_2015-11-14-2.jpeg
image_2015-11-14-2.jpeg
image_2015-11-14.gif
image_2015-11-14-2.png
BON DÍA,!!!!!
Los tres grandes apuestan por el cambio de patrón!!!!
BON seguiment!!!!
Bon migdia!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 19,1ºC
Humitat: 62%
Vent: Fluix, SSE (2Km/h)
Punt de rosada: 11,6ºC
Pressió: 1031 hPa.
Estat del cel: Una mica ennuvlat de núvols alts.
Bon seguiment!
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 19,5ºC con 76% de humedad, viento del SSW a 2 km/h y 1028,6 Hpa con 526 W/m2.
Buenas tardes desde Calella de P., temperatura primaveral 18.1ºc, 77% humedad, 1030 hpa, viento en calma y despejado, salvo alguna estela de condensación, tal como se aprecia en esta foto que he hecho esta mañana y otra foto en la cual se ven gente tomando el sol e incluso hay alguno que se está bañando. Buen seguimiento.
CAM01097.jpg
CAM01095.jpg
Bon dia desde França.
T: 20,7º es la màxima de moment. Min: 8,7º
H: 47%
P: 1031,2 hpa
Cel ras i mínima que ha començat a baixar una mica mes, com sembla que farà als llarg dels propers dies esperant els potents canvis d'aquí a una setmana.
Un sentiment de profunda tristessa s'ha instalat avui a tot el pais. Costarà molt que s'en vagi. La magnitud de la tragedia i, sobretot els llocs on han passat, molt coneguts per molts de nosaltres, contribueixen a que sigui mes difícil. Pero haurem de tirar endavant, i mentre podem, continuarem gaudint de la meteorologia tant com podem.
Salutacions desde una França trista avui.
Bona tarda des de la Fageda, a la Garrotxa!!
Avui trobada/passejada amb uns quants companys del fòrum!!
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/14/c076d34f10b1294783e4f242f43f7ba5.jpg]
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/14/9fa337b8d4613e74d44ffd899ab084a3.jpg]
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/14/eb8d8befc8027740f3089ed6644f1b62.jpg]
Ambient molt agradable amb fresca a les zones ombrívoles i força caloreta a ple sol! Fageda en un estat fantàstic!! Si bé és cert que per led dates hauria d'estar més marró i el Pirineu que es veu de lluny ben ben pelat! Aquest any anem tard, de moment jejeje...
Bon seguiment!!!!
Enviado desde mi XT1032 mediante Tapatalk
Us passo una altra foto d'ahir, durant la ruta en bici. Aquest cop a la vall de la riera de les Arenes, a sobre de Matadepera. A l'esquerra es veu la Mola (1100 m), al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac.
Ruta molt recomanada pels amants del ciclisme, i millo fer-la amb millor temps, que amb boira en algun tram es passa malament.
IMG_1698.JPG
Bona tarda des de Palazuelos, ahir no vaig tenir temps d'entrar, us poso la posta de sol d'ahir, força vistosa i en un proper post fotos del passeig d'avui ![]()
Bona tarda des de Palazuelos, avui hem tingut una mínima de 5,4ºC i màxima de 17,5ºC, ara mateix tenim 17,4ºC, 47% d'humitat, vent de N 3 km/h amb un cop màxim de 13 km/h i pressió de 1031 hPa. Dia assolellat amb algun núvol per fer bonic i tímides glaçades a les zones ombrívoles i obagues, a diferència del centre de la comunitat on un dia més han tingut força boira. Us poso unes quantes fotos de la volta en bici d'avui, he anat per la Senda Verde del Eresma, passant per l'embassament del Pontón Alto, cementiri de La Granja de San Ildefonso i Cañada Real Soriana fins el poble de Cabanillas, allá he agafat la carretera per arribar a Trescasas, agafar el camí que du a Palazuelos però girant per un trencall per anar al nucli de Tabanera del Monte que està pertany a la Palazuelos, fins arribar a casa.
1) Comença a sortir el sol per la Sierra il·luminant-ho tot.
2) No se si s'aprecia la glaçadeta ![]()
3) La Atalaya
4) La ratlla grisa que es veu a l'horitzó és la boira de Valladolid.
Molta sort i bon seguiment!
Bona tarda!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 17,5ºC
Humitat: 80%
Vent: En calma.
Punt de rosada: 14,0ºC
Pressió: 1028 hPa.
Temperatura mínima: 10,7ºC (06:59h)
Temperatura màxima: 19,1ºC (12:32h)
Estat del cel: Parcialment enteranyinat de núvols alts.
Bon seguiment!
Bones des de Boadella. Avui màxima de 20,8ºc. Mínima de 9,3ºc. Temp actual 15,3ºc. Vent encalmat.
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!