Bon dia des de Sevilla San Pablo amb 16'2C, mínima de 15'4C. Abans de la res felicitar a Tramuntana pel seu aniversari, una mica tard jeje.
Bé, aquí l'aire fred que teniu pel nord no ha arribat ara bé, tenim una BOIRA que no es veu "tres en un burro", amb visibilitat limitada a escassos metres, ara bé, no és una boira freda tot i que dóna una visió tardorenca de la ciutat. En poca estona aixecarà i s'anirà localitzant a la vora del riu Guadalquivir. Màxima entre 22-23C.
Els propers dies tindrem pluja i més pluja gràcies a la borrasca que aquesta sí sembla que serà més beneficiosa pels interessos d'Andalusia Occidental.
Per últim, curiós com la boira a primera hora afecta tota la depressió del Guadalquivir i conforme s'alça el Sol aquesta boira es va reduint geográficament al que és el riu, ahir eren quarts de dotze del migdia i menire gran part de la ciutat estava serena, la part del centre (Santa Cruz, Centre, Pino Montano...) i barris com Triana o Los Remedios, a la llera del riu, seguien immerses sota la boira. Il.lustro amb una foto què no és meva però descriu a la perfecció el què dic.
0001734340_560x560_jpg000.jpg
Que vagi bé!