SEGUIMENT METEOROLÒGIC - SETEMBRE 2015

  • Va clareando y sale el sol con ganas, la temperatura se va recuperando, 21,2ºC , 90% de humedad y 628 W/m2, el viento va girando a WNW.

  • Bon día ya desde Esplugues de Llobregat:
    Aquí ahora está cayendo una buena acompañada de algún trueno.

    aaaas.png

    Saludos. Manuel.

    • Esplugues de Llobregat - Altitud: 110 m.
    • Ver nevar me produce una sensación especial.

  • Como te gusta provocar, tu has oído a alguien quejarse cuando te caía el cielo y en la costa central no llovía nada?

    Diluviant a Esplugues


    El noi sempre és del tot negatiu... ara mateix a Tarragona city s'ha format una bona tempesta i plou amb molta intensitat.... s'ha de tindre paciencia

  • En BCN está cayendo agua con gran intensidad. Ya era hora que lloviese de esta forma que limpia la ciudad que falta le hacía después de las escasas precipitaciones que hemos tenido que solo han servido para ensuciar mas ya algunas de ellas han sido con barro.

    Esperemos que sea un buen anticipo de un otoño como tiene que ser.

    Hasta luego y bien seguimiento.

    Cris
    Fanático de la meteo
    Miembro del Forum de Alfred Rodriguez-Picó

    Observaciones:
    Esquerra-Eixample Barcelona
    Aigualdolç - Sitges

  • Acaben de caure dos llamps al cim del Tibidabo, un a la torre d'aigües. Ara mateix ja no veig Collserola (sóc al Poblenou), però sí encara el turó de la Rovira: diría la pluja més forta cau cap a la part oest de la ciutat

    Ara ja no es veu el turó de la Rovira... tampoc les torres Mapfre, i amb prou feines els edificis a l'altre banda del Parc del Poblenou. Plou amb força, i comencen a haver-hi uns bons tolls a la calçada de la Diagonal. Ja hi havia ganes, d'una tormenta així! :)

    In meteororum per autobirota

    ---

    Vilafranca del Penedès, barri del Molí d'en Rovira (entre la vil·la i la vinya), 208 msnm

  • Com plou al Guinardó! Espectacular ara mateix, amb alguns llamps i trons!
    Ja torno a escriure al fòrum després d'una llarga pausa... i que millor día per fer-ho...
    Salutacions a tothom!

    Enviado desde mi GT-I9505 mediante Tapatalk

    Barri del Guinardó (Barcelona) Carrer Cartagena, 110 metres.
    Visca la Meteo!

  • Per Vic ara mateix pluja d'anar fent; molt agradable!
    Pel què veig pel radar, diria que ara mateix deu estar plovent a Belianes!!!!

    Doncs si, quan has escrit això a les 11:51 estava plovent, ja fa una estona que ha parat, fins ara hem recollit 5 litres i ja s'obren nombroses clarianes per ponent.
    A això em referia quan deia que no hi ha manera d'enganxar una bona situació, quan plou dura poca estona i no s'acumulen litres que és el que realment necessitaríem, però bé, és el que hi ha, quan li doni la gana ja obrirà l'aixeta.

    Bon seguiment.

    Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
    Precipitació Belianes:
    2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.

  • Bon dia i booooooona regada des de Gràcia!!!

    Carai, sembla que hagi portat la pluja :cheer: :cheer: :P :P

    Ara mateix:

    19,3ºC Fent mínima!!!
    90%
    1015,5 hPa.
    14,2 litres ja!!! :P :P :P :P :P :P
    2,8 km/h de NE.

    Com plou, a més de tant en tant s'escapa algun tro que peta d'allò més bé, com molen aquests dies així, a veure com evoluciona de cara a la tarda, encara podem sumar força litres més!!

    Bon seguiment!!!!

  • Bon dia des de Sant Pere de Ribes

    Plou amb força a Sant Pere de Ribes. De moment uns 14 litres i temperatura ben fresqueta per l'hora del dia, 18,1º.

    Bon seguiment

    Ribes (Garraf)
    48 msnm

  • A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona torna a tronar maco i la pluja s'intensifica. La tempesta ha donat 13,0 litres fins ara. Destaquen 27 litres Barcelona Poble Nou, 26, Barcelona Can Bruixa, 27 Sant Climent de Llobregat, 23, Barcelona zona universitària, 21 Vilanova i la Geltrú, Barcelona Raval i Barcelona Sants.

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva