Bon dia desde Bcn-Les Corts, cel força serè.
Temp. 20,3ºC
Humitat: 61%
Pressió: 1016 hPa
Vent: Calma
Salutacions
Daph
Bon dia desde Bcn-Les Corts, cel força serè.
Temp. 20,3ºC
Humitat: 61%
Pressió: 1016 hPa
Vent: Calma
Salutacions
Daph
Mapes dolents dolents a mitj plaç, sembla que vol tornar l´estiu i potser desmunta la teoria o previsions de setembre més plujós de l´habitual..
Per a molts anys Marc Rusi!
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 22,2ºC con 75% de humedad, viento del NNE a 2 km/h y 1012,9 Hpa con 350 W/m2, mínima de 15,1ºC.
Mapes dolents dolents a mitj plaç, sembla que vol tornar l´estiu i potser desmunta la teoria o previsions de setembre més plujós de l´habitual..
Realment a alguns llocs ja ha sigut més plujós de lo habitual com a zones del Camp de Tarragona i de la Costa Daurada.... tb ha sigut plujós al País Valencià.
Quan fan aquestes previs sol ser a grans trets i molt generals...
És possible que a molts llocs ja no veiem ploure gaire més
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 20.1ºc, mínima 14.5ºc, 78% humedad, 1016 hpa, viento de mestral flojo 8 km/h y completamente despejado.
Os pongo 2 fotos de MARGARIDA BONET, la primera de la luna y venus y la segunda de la salida del sol con alguna nube baja en el horizonte. Buen seguimiento.
MOLTES FELICITATS MARC RUSI
![]()
COb5_eoUYAILhZD.jpg
COcJdLrWEAAzYuk.jpg
Veig que mai falles TRAMONTANA!! Merci!!
![]()
Per cert, la imatge de la Margarida Bonet ha sortit als Matins de TV3 (juntament amb la que anteriorment he penjat jeje)
Bon dimecres!!
Bon dia a tothom i bon aniversari per el company Marc Russi!.A Girona tenim 17ºC,68% d'humitat amb 1016 hpa.Demà serà un dia inestable per la formació de una baixa a l'interior peninsular amb el suficient aire fred en alçada:
15091012_0900.gif
15091012_09001.gif
I adveccions en superficie de xaloc/migjorn i humitats relatives elevades:
2015090900036_ww_jvx0t0c1.gif
BSC-ES_FORECAST_Q2m_36.gif els ruixats apareixerien la propera matinada fins migdia al cuadrant nordoest,Pirineu/prepirineu i meitat sud que cap a migdia s'extendrien a la resta del territori en forma de bandes de ruixats o tronades.Alguns models de precipitació com a exemple:
BSC-ES_FORECAST_PCP_48.gif
prtt_013.png
15091021_0900.gif Temperatures que no pujarien m'es dels 25ºC als punts més calids:
2015090900036_ww_jtx0t0c1.gif
Bon seguiment.
Felicitats Marc Russi
Bon dia,
A la plaça Bonanova mínima de 16'9ºC, fresqueta matinal, cel seré.
Preparant les vacances...demà us dic la bogeria d'un vaig
que passeu un bon dia
salut
Bon dia des de rubí.....primer de tot felicitar a un dels cracks d'aquest fòrum (q hi han uns quants...je je)...
Felicitats senyor Rusinyol!!!!!!!!!.
Bueno .....ara mateix 19.7°C i cel amb alguns núvols alts i esteles d'avions aquí i allà.
Avui poqueta cosa cal esperar...però demà...atenció xqe serà una jornada força inestable...(com bé a dit el company Albert)....ruixats i tempestes que podrien anar sorgint aquí i allà arreu del territori...(meyns probable al interior de Lleida)...jornada difícil de matissar i de predir,ja q els ruixats poden ser sorpresius i amb molta irregularitat....(típica situació q et cauen 40 litres i a 5 km no cau ni gota).
Dit això crec q x la meva zona (barcelonès/casa;vallès occidental/ feina)...podríem tindre força enrenou...sobretot quan més a prop del llobregat....vents en superfície de xalocs/mitjorns...i en alçada NW....vamos això sona a pet del bo !!!....això seria a partir de migdia...però sobretot ja entrada la tarda.....ojo q no hi hagi algun fenomen tornadic al delta del llobregat en forma de mànega al mar....ja q podria ser q petes fort.
Veurem com va tot plegat.
Bon seguiment.
Enviat des del meu LG-H815 usant Tapatalk
Molta atenció avui cap el sud de la peninsula italiana i Sicília doncs la bosseta freda que tant enrenou i víctimes mortals a portat al sud/sudest peninsular i Ses Illes està formant també supercel.lules convectives molt perilloses desde primera hora del matí i molt probablent tindrem notícies d'aquest fenomens a la zona:
39880_1_1.jpg
39880_1_2.png
:whistle:
Hola bon dia familia.
Avui a Badalona he tingut una minima fresqueta de 16°C.
Per molts anys Marc Rusi.
Com ja a comentat el company Albert i Camportabella,dema sera un dia inestable amb ruixats o tempestes a cualsevol punt dfl territori que serien de caracter irregular i amb una intensitat en feble i moderada,pero sense descartar algun ruixat o tempestes de caracter intens puntualment,temperatures estables o amb tendencia a pujar.
Veient els mapes,sembla que tindrem uns dies de inestabilitat i amb pujades i baixades de les temperatures,mes pujades de bsixades pero vaja,amb pas de petits solcs,vaja que es va preparant la entrada de la tardor,atencio que jo personalment veig un Octubre molt mogut on podrem gaudir molt de la nostra passio,la meteo.
Bon seguiment i salutacions
Joan
Adjunto un parell de mapes de precipitació previstos per demà: ORIENTATIUS, com sempre dic, respecte a la distribució i acumulacions.
DIJOUS10-9c.jpg
DIJOUS10-9d.jpg
Per acompanyar els mapes de símbols que penjava fa unes 5 hores. Salutacions!
Doncs ja comencen a aparèixer fotos per les xarxes socials de les inundacions de Sicília ( no sé l'autor ):
COc6GhRXAAA4uSG.jpg
Molta atenció avui cap el sud de la peninsula italiana i Sicília doncs la bosseta freda que tant enrenou i víctimes mortals a portat al sud/sudest peninsular i Ses Illes està formant també supercel.lules convectives molt perilloses desde primera hora del matí i molt probablent tindrem notícies d'aquest fenomens a la zona:
:whistle:
Mañana litrada por BCN.
41plu.gif
Mañana litrada por BCN.
41plu.gif
Cada modelo indica cosas distintas... hay algunos que marcan litrada más para Tarragona y alrededores... es una loteria
Hola!
Ahir l'alfred em va objectar (segur que amb molta raó) la màxima (més alta que observatoris propers) que vaig marcar a la terrassa de casa ![]()
No hi trobo un lloc més adient que el que tinc, sempre a la ombra. Aixó sí, vull aclarir que es una terrassa força ample, airejada i oberta, peró que es troba a uns 10 m d'alçada respecte al carrer. Adjunto fotos recent per si voleu objectar o ajudar-me respecte a la posició.
1) Sensor a la paret, el sol surt al matí a l'esquerra del Carmel (montanya que resalta)
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/09/09/21987a0ac9df4371e23b73671120122c.jpg]
2) Ara ha donat màxima de 25,5°C amb aquesta situació d'ombra:
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/09/09/1e3800b219e7d76d6eb073ac66fac752.jpg]
[Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/09/09/9d98bf3fd160a11e9b22d3f32df3a69b.jpg]
La litrada crec que serà la típica situació on les tempestes es generen cap al sud i va escombrant la costa catalana de SW a NE... Com vaig dir ahir a la nit, hi han bons indicis que em fan ser optimista en quan a rebre aigua a tota la façana catalana, però quan més al sud més probable. Crec que el gruix, o si més no la major probabilitat, quedarà entre el delta de l'Ebre i el maresme sud. Ja veurem, a veure qui canta bingo!
Bon seguiment
Enviado desde mi ONE A2001 mediante Tapatalk
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 25,4ºC con 67% de humedad, viento del WSW a 2 km/h y 1012,9 Hpa con 745 W/m2.
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!