SEGUIMENT METEOROLÒGIC- JULIOL 2015

  • Bona tarda.

    Bones tempestes de moment cenyides al nord i també com deia el company de València, a l'interior de València i Castelló.

    Ara a plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 28,7º i 73% d'humitat. Ha tornat la xafogor intensa després d'un matí/migdia d'intensa calor però relativament seca. La màxima 33,4º a les 13:09

    Us recordo que d'aquí un parell d'hores donarem el nom del guanyador o guanyadora del CONCURS. Sou 35 participants però fins les 19:30 deixem oberta la paradeta per si algú s'apunta a darrera hora. Ja tinc els paperets preparats, els tiraré enlaire i el que agafi, s'emportarà el val.

    Bon seguiment!

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Bona tarda!!!!!

    Y de que manera se han enfilado hoy las temperaturas a Barcelona!!!!!

    Eso si sin xafogo!!!!humedades bajas!!!!! ;)

    Temperaturas máximas (ºC)
    Observatorio Máx.
    Olesa Montserrat-Eixample (Barcelona) 37,9
    Sta. Margarida de Montbui (Barcelona) 36,7
    Monistrol de Montserrat (Barcelona) 36,4
    Piera (Barcelona) 36,4

    Esparreguera (Barcelona) 36,0
    Manresa (Barcelona) 36,0
    Vallirana (Mas Rovira) (Barcelona) 35,9

    SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    LOVE SNOW❤️❤️❤️

    AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

  • Bona nit companyia,

    Amb 17C - SW 3m/s - 1004hPa - 80%HR per ara segons fmi.fi

    He estat al bosc de Sipo i he fet algunes fotos amb la cua del front i entre ruixatsuploadfromtaptalk1437585380142.jpgtambé he trobat un munt de gripaus petitsuploadfromtaptalk1437585456743.jpg i fins i tot m' he trobat dos follets que anaven amunt i avall molt esverats.... uploadfromtaptalk1437585510707.jpg:P
    Ara llueix el Sol amb força.
    Fins aviat!

    Enviat des del meu Che2-L11 usant Tapatalk

    Länsimäki-Vantaa-HELSINKI
    Persona humana en pràctiques.

  • Buenas tardes desde Calella de P., temperatura actual 26.4ºc, 34ºc de xafagor, 72% humedad, 1014 hpa, viento flojo de xaloc 4 km/h y medio nublado, a las 15 horas más o menos parecía que llovería, pero se ha ido todo hacer puñetas.
    Os pongo un link de una supercelula de ayer en MOSCÚ, espectacular :woohoo: :woohoo: , ¿cuando veremos una en Catalunya?
    https://vk.com/clubmeteo?w=wall-42886009_326261
    Para muestra un boton.
    11781833_1705079676381793_6960464210593734317_n.jpg

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bona tarda!!

    Deunidó quina linia de tempestes que hi ha a tot el pirineu. Poc a poc va tirant més cap al sud. Unes tempestes que són molt violentes i poden deixar molta aigua en poca estona.

    Aquesta nit el mestral entrarà i formarà un xoc de vents al sud de Tarragona que pujaria fins al Maresme aproximadament. Això pot provocar tempestes sobretot mar endins tot i que podrien tocar terra en alguns punts i ser fortes. L'activitat elèctrica pot ser molt notable.


    vent_2015-07-22.gif

    A la imatge podem veure el xoc de vents que hi hauria cap a Tarragona de cara a la matinada i que hauria d'anar pujant poc a poc cap al nord

    Vilanova i la Geltrú, terra tant de rebuf com de mestral

  • Bones i la xafogor que no don treva, 29,2 ℃ i 62% dhumitat, despres de la tempesta seca de la matinada, 1 escaduser llitre, tenia esperances que fos un dia mes suau, doncs zasca 33,1 ℃ de max:S quina penitencia estem patim a bcn, buff, en fi avore si el dissabte ens toca la grossa, perque aquest any sesta fent molt dur aqui a la ciutat, bon seguiment

    Enviado desde mi HTC Desire 820 mediante Tapatalk

  • Bon vespre!,

    Com ja heu comentat, la tempesta de Girona s'ha desfet sobtadament...

    Ara mateix, a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 27,5ºC
    Humitat: 67%
    Vent: Fluix, SE (5Km/h)
    Temperatura de xafogor: [color=#880000]35,8ºC[/color]
    Punt de rosada: 21,1ºC
    Pressió: 1013 hPa.
    Temperatura mínima: 21,8ºC (06:21h)
    Temperatura màxima: 29,7ºC (15:19h)
    Estat del cel: Serè.
    Precipitació de la passada matinada: 4mm.

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bona tarda!
    Dades actuals de Cardedeu(Meteoclimatic)
    Temperatura actual 29,1º,la maxima a les 13,50H de 33,6ºC
    Humitat 53%
    Pressió 1013 hPa
    Cel serè
    bon seguiment! ;)

    41°38′26″N 2°21′34″E
    198 msnm
    Cardedeu(Valles Oriental)

  • 35,8 graus de máxima i 20,1 de mínima. Ara 30,8 graus. Dia asolellat de principi a fi. S´han vist cúmuls desenvolupats cap al Pirineu, i cúmuls inofensius cap a la serralada prelitoral.

    Ahir sobre les deu del vespre va passar una tempesta pel nord del Segriá. A Lleida només va deixar quatre gotes que ni van mullar el terra, però vaig gaudir d´un bon expectacle de llamps.

    Ja dormia quan llamps i trons m´han despertat. Una altra tempesta, aquest cop deixant pluja a la ciutat, ha passat sobre la una i les dues de la matinada. En cap cas ha caigut pluja torrencial, però vaig recollir 5 litres i el millor foren els trons, alguns d´ells fortíssims que van fer saltar alarmes dels vehicles i fins i tot un va provocar el tall del subministrament elèctric dels fanals.

  • Segun meteocat ahora mismo cae tormenta en viladecans.

    Screenshot_2015-07-22-20-51-50.png
    Yo me he asomado 5 o 6 veces y ni veo rayos ni gente con paraguas. Pero si lo dice meteocat seguro que esta cayendo una y grande en mi barrio. Voy a volver a asomarme jajjajajjjajajjajjaja

  • Bona tarda.

    Precioses les fotos que poseu, des d'Almoster fins Finlàndia...

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 26,5º i 80% d'humitat. Cel 5/8 amb estrats estratocúmuls, altocúmuls i cirrus. Vent de llevant de 12 km/h. Màxima molt elevada de 33,4º. Els núvols baixos empesos pel vent de llevant porten bons auguris.

    Les tempestes del nord-est s'han desfet amb rapidesa i ara estem atents a la línia de tempestes força activa que va baixant del Pallars Jussà fins el Ripollès en direcció a la Catalunya central i...aquesta nit també pendents d'aquesta confluència de masses d'aire que pot provocar tempestes sobre al mar i pot ser a la costa. Els models en aquestes situacions no s'han d'agafar al peu de la lletra malgrat que siguin a curt termini però et donen una idea de per on poden anar els trets. El factor sorpresa pot aparèixer inesperadament (per això és sorpresa). Potencialment tenim a superfície uns ingredients molts sucosos per la creació de fenòmens potents.
    Els propers dies estarem distrets, especialment dissabte.

    CONCURS: ja he fet el sorteig. Però ho farem una mica més emocionant: he agafat tres números al vol i han sigut : 1 - 20 - 24

    Que corresponen a "josep m. pastor" - "manu_collbató" - "kaskim"

    En el següent post us diré el nom del guanyador/ra ;)

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Bon vaspre meteoadictes
    Seguim amb la mateixa tònica aquí a BCN, veiem arribar 4 núvols a la posta però res de tormentes..... :(
    Quina enveja els que avui també us heu remullat.
    Ara i aquí 30º i 60%


    IMG_1815.JPG

    IMG_1826.JPG

  • Hay Josep M° que ya te veo en el tren dels llacs :P :P , me haría muchísima ilusión que fueras tu, sin desmerecer als companys Manu_collbato y kaskim.
    Temperatura actual en Calella de P. 26.8°c

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA