SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2015

  • Bona tarda.

    Apa "Sándor" quines vistes, ja estem esperant la info! enhorabona!

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 18,3º i 82% d'humitat. Cel tapat i com està passant darrerament amb altocúmuls i altostratus. Vent del sud-est de 4 km/h. Màxima 26,2º a les 12 hores 32 minuts i mínima 17,4º a les 14 hores i 27 minuts :blink:

    Ja s'està aclarint el cel per ponent i entrada la nit pocs núvols quedaran, permeten mínimes més raonables a gran part del país. Divendres ens passarà un solquet que podrà donar alguna gotellada per ponent i alguns ruixats al terç nord per dissabte tornar a afectar-nos una nova dorsal anticiclònica que pot durar quatre dies ben bons. A esperar que hi hagi moviments dels principals centres d'acció, dirigits tots pel corrent en jet que vol continuar baixant molt de latitud fins les Açores per tornar a pujar en direcció a les Illes Britàniques, quedant nosaltres a la part càlida i força allunyada de les pertorbacions.

    Si voleu tenir malsons aquesta nit, aquí teniu tres imatges reals de núvols de la pàgina https://cloudappreciationsociety.org/ :pinch:

    Dracocmulus_2015-05-05.jpg

    nubefantasma.jpg

    nuvolcosa6.jpg

    Bon seguiment

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Bon vespre des del major de dalt de sant celoni .aqui us deixo fotos del cel ara mateix amb 20,8 graus 57% d humitat i 1011 hpauploadfromtaptalk1430851324946.jpg
    uploadfromtaptalk1430851358330.jpguploadfromtaptalk1430851380016.jpg

  • Bona tarda a tothom, avui una minima de 16,9 i una maxima de 26,8 amb una temperatura actual de 18,8 graus.
    Dema sembla que ja es normalitzaran las temperaturas pero amb mes sol que avui, las nits pero bastant mes fredes, anirem seguin las situacions
    Ara poso una foto de fa uns moments.
    [Imagen bloqueada: https://images.tapatalk-cdn.com/15/05/05/5259df7460d5a45e1d667d2ce23b90dc.jpg]
    Gracies.
    Albert :huh:

    Enviado desde mi GT-I8260 mediante Tapatalk

  • El dia 30 de maig fem una gran trobada a Albatarrec, farem un dinar al aire lliure i despres a la tarda vindra el senyor Mauri a fer una conferencia, aviam si us animeu i veniu a la trobada lleidatana, us espero amb moltes ganas, quedariem sobre les 11 del mati, a la gasolinera que hi ha al entrar al poble, si voleu vindre us poseu en contacte amb mi per el missatge privat o al senyor benjamin que es qui organitza la trobada a Albatarrec, ens deixeu el vostre numero de mobil i nosaltres ja ens posariem en contacte amb vosaltres.

    Gracies.

    Albert:silly::silly:

    Enviado desde mi GT-I8260 mediante Tapatalk

  • Bona nit des d'Almoster - Picarany.
    Avui el dia s'ha mostrat ventós, sobretot la primera part del dia, on el vent reescalfat de mestral ha bufat moderadamennt, fent disparar la temperatura màxima, que s'ha situat en 27.3ºC. La mínima ha estat de 16.6ºC. Actualment tenim 16.9ºC, i la humitat recau al 84%. Ja no bufa ponent, i ara la direcció és de ESE, bufant el llevant a 3 km/h. Pressió atmosfèrica a 1012.1 hPa.

    Us deixo dues fotografies dels bancs de boira que hi havien ahir a tarda al Cap de Creus, vists a vol d'ocell, baixant d'Estocolm.

    [Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/4cbz.jpg]

    [Imagen bloqueada: https://www.yakizu.com/i/BpJj.jpg]

    I aquestes dues, del dia 1 de maig, a l'alçada de Dinamarca, amb aquests cúmuls creixent. Ja en posaré més a seguiment fotogràfic!

    [Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/4QmT.jpg]

    [Imagen bloqueada: https://yakizu.com/i/kzWg.jpg]

  • Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 17,7ºC con 92% de humedad, viento del E a 5 km/h y 1010,4 Hpa, máxima de 29,2ºC, solo 0,1ºC más que el viernes pasado.

  • Gràcies Josep Maria.
    No se t'escapa ni una.... jeje :woohoo:


    feliçitar al compy HENKER en el seu aniversari 5-5-1974. Bon aniversari :P :P :P :P :P :P :P
    archives-1974-5-5-12-0_2015-05-05.png

    A Sant Pere de Vilamajor - Can Derrocada (280msnm) - Vallés Oriental

  • Hola Foreros ....
    Felicidades Hermano Sandor .... Ojo con las tormentas ... Ya veras que cuando venga una cabreada te meterás debajo de la cama ... Luego no te quejes ....!!! Jajaja
    Y yo que con este estancamiento y 'Aburriment meteo' entre cometes ,... Pensaba ... Pondré alguna nube chula de evolución etc de aquí en Venezuela ..... Pues estamos horribilis aqui que ni por asomo se desarrollan ... Sigue la sequia, tela !
    A ver si en una semanita la cosa se anima ... Yo creo que si ... ! Ahora me refiero a Catalunya ehhh que es lo que a mi me interesa .... Allí si que no quiero ver la sequía ni en pintura ....
    Un saludo a todos ....
    Branco.


    Enviado desde mi iPhone con Tapatalk

  • Avui dimecres, després de moltes jornades amb presencia més o menys abundant de núvols alts i mitjos, cal esperar una jornada absolutament asserenada sense presencia de ni un sòl núvol a bona part del País.

    Al matí només hi haurà alguns núvols retinguts a la cara nord del Pirineu i alguna boira o boirina en alguna plana interior a primeríssima hora del dia i que així que despunti el sol es desfarà amb rapidesa. A la resta del País cels rassos sense cap núvol.

    A la tarda alguns núvols al Pirineu, més abundants al sector oriental i a la cara nord. I alguns bancs de núvols al sector nordest del País que en algún moment podrien arribar a tapar el cel en algún punt. A la resta del País es mantindran els cels rassos, totalment asserenats i sense presencia de cap núvol.

    Possibilitat d'algun ruixat local de tarda a les comarques interiors de Girona.

    Les mínimes avui força més fresquetes que en les darreres jornades. Les màximes malgrat el domini absolut del sol, es mantindran a ratlla i serán més baixes que les registrades ahir dimarts.


    MATespecial.GIF

    tardaespecial.GIF

  • Bon dia!

    Araa les 7:
    14.6 ºC
    HR78 %
    NNO 0 km/h
    1014 hPa
    5 W/m2
    0.0 mm
    10dies de sequera
    IMG_20150506_065850.JPG
    I com es veu a la foto, també desde el satèl.lit, s'aprecia la banda de nuvols davant de la costa:
    201505060400_s93g.gif
    sembla que el cap de setmana suarem...
    steamcomunity.jpg
    Fins aviat!!

    Länsimäki-Vantaa-HELSINKI
    Persona humana en pràctiques.

  • Bon dia a tothom

    Dades d'avui a les 6AM a Torrelles

    Temperatura 14º
    Humitat 88%
    Pressió 1014.4hPa

    Cel serè.

    Bon seguiment.

    Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
    Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm

  • Bon dia
    Dades actuals desde Cardedeu(Meteoclimatic)
    Temperatura 12,8ºC
    Humitat 90%
    Pressió 1012 hPa
    Cel serè
    Bon dimecres i bon seguiment ;)

    41°38′26″N 2°21′34″E
    198 msnm
    Cardedeu(Valles Oriental)

  • Bon dia!,

    Dades a St. Feliu de Guíxols:

    Temperatura: 14,4ºC
    Humitat: 84%
    Vent: Fluix, NO (8Km/h)
    Punt de rosada: 11,7ºC
    Pressió: 1015 hPa.
    Temperatura mínima (provisional): 14,4ºC (ara mateix)

    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg