SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2015

  • Bona tarda.

    Dades actualitzades a les 14:30'h.:

    -T 15,2ºC
    -HR 54%
    -Pressió 1029,6 hPa
    -Vent del SSE. 9,7 km/h
    -T Mínima 6,1ºC
    -T Màxima 15,3ºC
    -Ratxa màxima vent de l'ESE. 19,3 km/h
    -Cel 0/8, amb algun deixant de condensació

  • Penintencia con dorsal cálida? Es lo más normal! las ISOS ya han de tirar hacía arriba y subir las temperaturas, fuera fríos que no toca ya y que solo hacen daño al campo, frutos, etc, cada año estamos con lo mismo! ahora ya lo que toca es que las temperaturas vayan subiendo. :side:

  • Totalmente de acuerdo!!


    Penintencia con dorsal cálida? Es lo más normal! las ISOS ya han de tirar hacía arriba y subir las temperaturas, fuera fríos que no toca ya y que solo hacen daño al campo, frutos, etc, cada año estamos con lo mismo! ahora ya lo que toca es que las temperaturas vayan subiendo. :side:

    Sol y Aire . Sant Cugat del Valles

  • Bona tarda,

    Després de la bona rebuda i de les inscripcions que heu fet a la Jornada sobre la Nevada del 1962, torno a fer recordatori d'aquesta Jornada a la qual tindrem el plaer i privilegi de comptar amb l'Alfred Rguez. Picó per a que ens expliqui les condicions meteorològiques que van provocar la Gran Nevada del Dia de Nadal de 1962.

    programanevadajoan.jpg

  • Penintencia con dorsal cálida? Es lo más normal! las ISOS ya han de tirar hacía arriba y subir las temperaturas, fuera fríos que no toca ya y que solo hacen daño al campo, frutos, etc, cada año estamos con lo mismo! ahora ya lo que toca es que las temperaturas vayan subiendo. :side:

    Hola...

    Pasara lo que quiera la Naturaleza.... No es raro tener frios tardios ni calores anticipados.... solo es cuestion de lo que quiera la naturaleza que es la que manda y No nosotros..... por eso nos engancha !

    Saludos.

  • bona tarda des del barri del coll-vallcarca, tem peratura al mercuri de la pared del balcó 14,9º i
    cel seré.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bona tarda! Avui una altre gebrada, minima -0,1º, la maxima ha pujat una mica mes, 18,3º. Quin temps tant tranquil per ser Abril, amb glaçades, si no fos per el sol i que el dia es mes llarg, podria ser Gener tipicamrnt anticiclonic.
    Ja remullarem a la segona quinzena, i si no tenim al Maig que no falla :P

  • Bona tarda! 15° ara mateix. Minima de 2,7° i la maxima de 18'3°, molta amplitud termica. Ara aniria be una regada general i generosa, a molts llocs ja comença a ser preocupant la falta d'aigua. I les minimes d'aquests dies estan fent mal al camp, els propers dies per sort ja es recuperaran les temperatures minimes. Salut

  • Hola bona tarda!
    Foto mirant a Ponent:
    IMG_20150409_1908481.jpg
    i casolà amb esquema del que hi ha i hi ha previst...:
    201504091600_s92g.jpg
    Fins aviat!

    Länsimäki-Vantaa-HELSINKI
    Persona humana en pràctiques.

  • Bona tarda des de Mas Llop, Caldes de Malavella!,

    El vent continua i no permet estat a l'exterior sense jaqueta malgrat el sol que encara tenim.

    Us deixo una foto d'aquest bonic indret que acabo de prendre.

    image_2015-04-09-2.jpg
    Bon seguiment!

    ESCAT1700000017220B.png0186562485logo_guixols.jpg

  • Bona tarda.

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 13,2º i 71% d'humitat. Cel amb els primers núvols alts i mitjans i vent del sud-est de 5 km/h. Màxima que fins i tot s'ha quedat més curta que ahir amb 15,1º. Realment i com dieu estim tenint temperatures fresques o fredes, tret de zones de l'interior que les màximes es poden enfilar més. L'ambient s'anirà suavitzant i els núvols ja els tindrem ben presents però de precipitacions de moment ben poques.
    La primavera ja sabem que és això, fluctuacions de les temperatures i moviment ràpids dels centres d'acció. A veure si es compleix la norma de forma més efectiva durant la segona quinzena del mes.

    Ja que hi ha poc moviment cap el cel, sembla que n'hi ha una mica més dins de terra: avui a les 13:31 hi ha hagut un sisme de 3.4 enfront de la costa Daurada i Delta de l'Ebre.

    Bon seguiment!

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Bona tarda des de Gràcia!

    Cel pràcticament serè, amb pinzellades d'Altocumuls.

    Ara mateix:

    13,9ºC (Mín: 9,1ºC Màx: 15,8ºC).
    70%
    1026,9 hPa.
    0,0 mm.
    5,6 km/h deuminutals de SSE.

    Ara que tenim l'anticicló a sobre i torna a sortir el tema de la contaminació i les velocitats... A veure que n'opineu, jo trobo que es nefast totalment i encara ho empitjoren :dry: :S

    Dibujo_2015-04-09.jpg

    Jo porto cotxe i precisament dels que gasta, gasolina dels anys 90 i per tant, soc dels que es fixa constantment en el consum... I en el moment d'arrencar i fins a 30 km/h el consum del cotxe es estratosfèric! Cap cotxe, per molt que sigui diesel i petit consumeix menys a 20 km/h, que a 50 o més km/h! Anar a 20 km/h requereix anar amb primera tota l'estona, o posar segona i rebentar l'embrague del cotxe, això suposa un consum de combustible desmesurat i encara contaminar molt més!

    Un cotxe mitjanament normal anant 20 km/h dels 20 litres als 100 km no baixa (el meu no baixa de 40 :evil: :lol: ), aquesta xifra és un escàndol i només surten afavorits els híbrids que gasten quelcom menys i no pateixen tant anant a 20 km/h perquè funciona el motor elèctric però són una minoria... Mentre que si anem a 50/60 km/h podem circular amb marxes més llargues, menys revolucions, el cotxe va més descansat i per tant, consumeix molt menys... No se pas en quins estudis es deuen haver basat, però és penosa aquesta mesura! CONCLUSIÓ: Els vehicles motoritzats (tant motos com cotxes) no estan fets per anar a 20 km/h donant voltes per una ciutat... I menys Paris, que és gran i per anar d'un lloc a l'altre a 20 km/h entre semàfors i tot potser arribes demà al matí i contaminant el triple, vaia tela!

    A veure que en penseu,

    Bon seguiment!

  • MARC GASSO, tens tota la rao.
    al barri del coll-vallcarca, tempe actual al mercuri de la pared del balcó 13,1º.

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • es una autentica barbaritat. Ho has exposat molt be. Aixo passa com de costum que qui mana no en te ni p... idea. Per anar a 20km/h et compres un carro com el que tenia la meva avia al poble o vas en bicicleta.

  • Us lleigeixo cada día.....poco temps tinc a escriure y passar dades.....deixo foto de nubols ARA mateix a castellgali(feina)uploadfromtaptalk1428603158393.jpg