Bona nit.
Dades actualitzades a les 23:00' hores:
-T 6,2ºC
-HR 79%
-Pressió 1028,0 hPa
-Tramuntana 6,4 km/h
-T Mínima 3,3ºC
-T Màxima 12,9ºC
-Ratxa màxima vent del NNO. 33,8 km/h
Bona nit.
Dades actualitzades a les 23:00' hores:
-T 6,2ºC
-HR 79%
-Pressió 1028,0 hPa
-Tramuntana 6,4 km/h
-T Mínima 3,3ºC
-T Màxima 12,9ºC
-Ratxa màxima vent del NNO. 33,8 km/h
Bona nit.
Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l'obaga de Collserola.
T. màx. 13.6 a les 15:26
T. mín. -2.9 a les 7:52
T. actual 0.3, humitat 95%
A a migdia ja fa més de bonestar, però les matinades són fredes, en part perque la humitat és encara una mica més baixa del que és habitual, ara fa dies que no s'enregistren els habituals 0.2mm de condensació de rosada. Aniria bé que plogués ..., de moment portem poca precipitació en el que va d'any.
Deixo un resum del mes de gener a l'apartat corresponent (termomètricament normal degut a les inversions tèrmiques i amb poques precipitacions).
Bona nit freda i humida amb 6,2 Cº i 64 % avui tranquilitat i un solet molt agradable, min de 3,5 i max de 13,1 Cº, bon seguiment i esperant que aquesta vegada encerti lUKMO, bon seguiment
Bona nit dsde piera
Dades actual
Temp actual: 2.2
Humitat: 68%
Pressio: 1025
Precipitacio: 0.0
Bon seguiment.
Bona nit, avui per pimera vegada al mes de febrer, hem superat els 10 graus,
[Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/09/d884a2d8ddd18d47917323604ef58242.jpg]
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Buenas noches desde Molins de Rei.
Temp. actual 3,8 y 79 % H.
Cielo raso y acusada sensación de frío.
Temperatura estancada desde hace un par de horas.
Gkar81 me encantan estas fotos donde la nieve se resiste a marchar....No deja de recordarte la nevada y nunca quieres que se marche..... cuantas veces a venenido una ponentada o una surada despues de una buena nevada y se lo ha comido todo en segundos...... asi es la meteo.... !
Saludos...
Pues si compañero!!!!
La verdad es que no me esperaba que durara tanto!!!....claro hablamos de que son zonas en las que nunca da el sol.....así que si no llueve y la tempe se mantiene a ralla, hay recuerdo para días!!!! Ahora ansioso de que venga otra.. Que vendrá!!! No lo dudes.....finales de febrero.....principios de marzo creo yo.....![]()
Bona nit!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 6,1ºC
Humitat: 75%
Vent: Fluix, NO (10Km/h)
Temperatura de sensació: 3,8ºC
Punt de rosada: 1,9ºC
Pressió: 1028 hPa.
Bon seguiment i fins demà!
Bona nit!! Moltes gracies als que m'heu felicitat! :blush: La veritat que el dia que vaig neixer no hi havia molt de moviment jeje, gràcies j.maria pastor! :lol:
A veure que ens depara la setmana entrant que l'anticicló està jugueton i sembla que no vol parar de moure's. Almenys no el tenim enganxat del tot a nosaltres, que ja es dir.
Dades actuals a l'Hospitalet:
Tª: 7,4ºC (ha pujat 5 decimes en 10 minuts al girar vent de mestral)
Hum: 75%
Vent: 2,5 km/h O
Pres: 1027,5 hPa
Bon seguiment, ja noto el pes de l'any a sobre
![]()
Hola Branco:
Cuando comenté eso, no lo decía por los que no se conectan. He sido durante mucho tiempo lector en la "sombra". Nada que objetar en eso, cada cual que haga lo que crea conveniente . Yo me refería a la pena que me daba el no poder leer comentarios de los colegas cuando hay meneo meteorológico y entramos en una rutina climática.
Un gran aliciente son los archivos, enlaces , fotos y demás que se van colgando. Además de los sorteos que va preparando Alfred.
Un saludo.
Por cierto, si tengo tiempo mañana os colgaré para que veáis un timelapse que grabé desde mi móvil en el coche de la carretera que va a Ordino.
Buenas noches desde Calella de P., temperatura actual 4.4°c, máxima 13.5°c, 80% humedad, 1026 hpa, viento mestral 5 km/h y despejado. Buen seguimiento.
Bona nit, avui per pimera vegada al mes de febrer, hem superat els 10 graus,
[Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/09/d884a2d8ddd18d47917323604ef58242.jpg]
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Bones,
No sé quina estació tens ni la seva ubicació, però avui, totes les estacions de Sabadell a meteoclimàtic, inclosa la meva, em fet la mateixa màxima, (décima +/-).
Màxima: 14,6ºC
Mínima: 1,3ºC
Ara mateix, 4,5ºC, 66% Humitat, 1027 hPa i vent en calma.
Bon seguiment!!
Bon dia
Temperatura de -2.5 graus
Humitat de 81%
Pressio de 1024 hPa
Precipitacio 0.0 mm
Bona dia dsde piera
Dades actual
Temp actual: 1.30 / minim: 0.50
Humitat: 65%
Pressio: 1020
Precipitacio: 0.0
Vent: calma
Bon seguiment.
Bon i boig dia desde St Feliu de Codines,
Nit que començàvem a només 1.6º però que ha acabat a 5.3 donada una entrada d'aire reescalfat de ponent i garbí majoritàriament. Ara ha girat a mestral i ha baixat a 4.6º i continua.
Pel cap de setmana els models són bastant unànims en una afectació molt potent de l'A de les Açores sobre la península, deixant passar només les baixes pressions de les baixes Atlàntiques desde ponent i al límit Nord del país.
Tot i així la discrepància sembla venir de que alguns models presenten una baixa relativa al Mediterrani. D'aquí es dirimirà si tot queda en alguna nevada, no molta cosa, al vessant Nord del Pirineu o precipita arreu del territori.
Temperatures que es regularitzarien una mica però en cap cas arribant a un fred intens.
Quina és la vostra lectura? Molt diferent de la meva?
Bon seguiment!
Bon dia. Avui si que podem dir que s'ha acabat el fred. Deunidó com han pujat les temperatures. Ara mateix a Terrassa 7°:
[Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/09/56…72edc9d03e6.jpg]
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.meteoclimatic.com/pastilla/ESCAT0800000008224D.gif
Bon dia a tothom
Dades d'avui a les 6AM a Torrelles
Temperatura 8º
Humitat 50%
Pressió 1025.0Pa
Al poble que està 50m més avall els cotxes tenien gebre.
Bon seguiment.
Bon dia des del major de dalt de sant celoni. Ara mateix estem a -0,3 graus 79% d humitat i 1020 hpa . que tingueu un bon dimarts!!
Hola bon dia!
Mirant models, continuo pensant en pluges per dijous i part de divendres escombrant de S a N, tal com indica GEM.
De cara a diumenge, la Borrasca de NO peninsular potser entraria també, però després de la del llevant, que ens visita primer....segons el meu parer epsssssss! All possible my friend...
850hpa.gif plujadijous.gif
6,3 C A Castellar !! a les 7,23am...el fred definitivament ha marxat del pre Litoral....
Bon dia!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 3,4ºC
Humitat: 81%
Vent: Fluix, NO (8Km/h)
Temperatura de sensació: [color=#000044]1,3ºC[/color]
Punt de rosada: 0,4ºC
Pressió: 1026 hPa.
Temperatua mínima: 3,1ºC (06:41h)
Bon seguiment!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!