ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors

  • alguien puede poner trayectoria de la baja principal en estos momentos?.
    Yo creo que esta viajando hasta posicionarse cerca de la desembocadura del Ebro/ Norte Castellon. Estoy en lo cierto?.
    Si es asi no podria ser que debido a eso sehubiera originado una segunda baja relativa en frente de la costa?

  • Depèn del moment em sembla una cosa depèn del moment una altra..depèn de la finestra que ho miro...ostres tu, el que és segur és que fa fred, plou i neva i el paisatge on sóc, és mullat d'aigua i continuem a 1,6C.


    201502040300_s93g.gif

    Al refugi d'Amitges estàn ara fent mínima de -13,7c signe de l'aire fred que arriba a 2000mts,,,,

    Länsimäki-Vantaa-HELSINKI
    Persona humana en pràctiques.

  • Menudo bicho que hay en Aragon. La borrasca se ha profundizado mucho. De echo ha empezado a girar en forma de torbellino a eso de la 1:00 AM y se acerca muy lentamente hacia nosotros direccion SurEste. Creo que acabara plantandose enfrente del delta o ligeramente por debajo. Viene alimentada por un chorro polar bestial y por aire frio en altura. Por eso esta dando guerra. Significa eso que el aire frio que la alimentado se acerca a nosotros.

  • Bona nit, quina sorpresa... Ningú esperava veure el radar així a les 04:30! La precipitació arribarà als Empordans? Déu ni do, ja té raó l'Alfred, més finestra i menys models!

    A Palafrugell des de les 00:00 hores la temperatura ha oscilat entre els 0,7 i els 2,7 i el vent que era de Tramuntana ha girat a Gregal i ara sembla que vol girar a Llevant! A veure com acabarà tot plegat...

    Ara tenim 1,5 i humitat del 76% i 1000,28hPa

  • Veint com es de profunda la borrasca i com es recargola no crec que le quedi poc ni molt menys i tinc fe que a la tarda amb el recargolament pot torna a precipitar a molt llocs de la costa brava i central.

    El fred en alçada es potenciara d'aqui a les 7 passant de una -1 o - 2 a una -4 i de una -28 a una -32 amb geopotencials mes baixos, poc a poc anirá baixant la cota, fins a on? veurem.

    La neu a Barcelona és un plaer.

    Barri de Sant Martí a 9,6 msnm

  • El radar mooolt més que maco!!!
    falta fred i si la cosa no canvia ens quedem sense veure neu, de moment 5'4ºC / 82% Humitat
    i veient el radar sembla que hi ha precipitació per estona!!


    radar2.png

  • Veint com es de profunda la borrasca i com es recargola no crec que le quedi poc ni molt menys i tinc fe que a la tarda amb el recargolament pot torna a precipitar a molt llocs de la costa brava i central.

    El fred en alçada es potenciara d'aqui a les 7 passant de una -1 o - 2 a una -4 i de una -28 a una -32 amb geopotencials mes baixos, poc a poc anirá baixant la cota, fins a on? veurem.

    Ademas se ha estancado un poco en Aragon y en un sitio curiosamente bastante llano creo. No se si eso al igual esta favoreciendo su paron.

    Aqui en Mollet del Valles tenemos 3,6 grados y lloviznado debilemente. Se ven las gotas flotando en el cielo a una altura de 65 metros sobre el nivel del mar.

  • Tibidabo fa una estona, neva a partir de Vallvidrera ja, i baixant ràpidament...

    image_2015-02-04.jpg

    (Autor de foto desconegut)

    Des del barri de la Pau, Barcelona a 12 msnm.

  • Aqui a Castellar a 306msnm sembla tot aigua altra vegada, tot i que la temperatuta ara és de només 1,4C, suposo que per manca de intensitat donat que em trobo al forat del radar...de moment.

    A tocar a tocar....

    temperatura remuntada a 1,6C altra vegada :) guerra freda de la que m'agrada.

    Länsimäki-Vantaa-HELSINKI
    Persona humana en pràctiques.