SEGUIMENT ESPECIAL 19 DE GENER I POSTERIORS

  • imagen de vapor de agua en la peninsula y atlantico. sacado de meteovigo, indagando.
    web_WVAtlantico_2015-01-31.jpg

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 9,6ºC con 69% de humedad, viento del N a 35 km/h y 982,9 Hpa con 216 W/m2, 6,2 mm de la pasada noche/madrugada.

  • Bon dia!!

    Comencem el dia amb una temperatura de 8.4º una humitat de 74% i 989hPa de pressió. Es van recollir 0.2mm i la temperatura mínima ha sigut de 7.6º. El baròmetre s'ha desplomat fins els 985.4hPa (57hPa de diferencia en aquest mes) i s'ha registrat un cop de 45Km/h de NO.
    Tot i que s'han vist els rajos de sol, ara per ara es tapat i gris.

    Bon Seguiment!

  • al jofre janue del 3/24 molt prudent en la previsi per la setmana que ve, a dit onada de fret a
    europa, pero catalunya queda una mica al marge, peró posiblement a partir de dimecres ens veuriem
    afectas ,encara per confirmar, el que si a dit, fred de riguros ivern.
    almeyns es el que he entes :P :P :P

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Bon dia.

    A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 8,8º i 64% d'humitat. Pressió 988,4 hPa. Cel 7/8 amb estratocúmuls i vent del nord-est de 3 km/h. Mínima que es produirà en acabar el dia. Us adjunto imatge dels estratocúmuls quan encara no tapaven el cel.
    Aquesta tarda ruixats cap el nord-est que amb la entrada de temperatures de -32º a -34º a 500 hPa. poden ser de calabruix, neu granulada fins cotes molt baixes.

    I què voleu que us digui per la setmana vinent que no s'hagi dit ja. Molta atenció a la pertorbació de dilluns a la nit/dimarts, la injecció freda serà potent i les precipitacions, que n'hi haurà tot i que no pas generals segons mapes d'ara, seran de neu a cotes de 300 metres baixant a cota zero a darreres hores del dia. Després fred molt intens i veurem tema precipitacions, sempre difícil de concretar i més en aquestes situacions. Un cop més gaudim d'una situació que pot ser haurem de qualificar d'extraordinària (ja veurem) però no us capfiqueu en si us nevarà a casa vostra o no per que no assaborireu la situació en si.

    Per cert, gran part de continent europeu també serà notícia pel fred i la neu.

    I com comentàvem ahir, no abusem de posts reiteratius ni d'imatges (millors posar-ne una, dues o com a molt tres). Si citeu a algú intenteu no repetir les imatges que ja havien posat. El servidor del fòrum és força potent però procurem no col·lapsar-lo.

    scc_2015-01-31.jpg

    Bon seguiment!

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • Hola de nou!!! Estava amb examens i avui he decidit anar al montseny! No puc anar al pirineu no tinc gaire temps!
    Volia saber si nevara o caura algo al Montseny pero de forma sòlida avui :S ... I nevara a Barcelona ciutat... Es k no tinc temps de mirar mapes!

  • continua el cel tapadot per aqui el barri del coll-vallcarca. espero veure el turó del carmel
    enfarinat aquesta setmana des del bacó de casa con es veu a la foto. i si no, un altra vegada será. :P :P :P us recordo que estic a 202m snm. :P :P :P
    002_2015-01-31.JPG

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.

  • Hola Bon dia a tots!!

    Ara pujo cap el Montnegre i potser espero veure 4oom/500m algun floquet de neu, ja posaré fotografies. Deixo els mapes que marquen perfectament el què és una siberiana i com la dibuixen de dimarts a divendres!! Ho trobo preciós!! i si a sobre hi ha humitat com alguns models marquen la hostia !!! perdo ;))

    Salut i meteo!!

    sib2.png

    sin3.png

    sib4.png

    sibe1.png

  • Hola de nou!!! Estava amb examens i avui he decidit anar al montseny! No puc anar al pirineu no tinc gaire temps!
    Volia saber si nevara o caura algo al Montseny pero de forma sòlida avui :S ... I nevara a Barcelona ciutat... Es k no tinc temps de mirar mapes!

    Podria caure algo, però jo crec que tenen moltes mes possibilitats del Montseny cap al nord. De la Tordera cap amunt.

    urb. Les faldes del Montseny
    Sant Pere de Vilamajor
    336 msnm

  • Bon dia des d'Olot

    Dia assoleiat amb algun nubol alt. De moment aquí a la Garrotxa no ens hem enterat de res del que ha passat fins avui ni vent, ni neu, ni fred rigorós, esperem que la cosa s'animi.

    Temp. actual +1.4º
    Temp. mínima -1.6º
    Humitat actual 94%
    mb. 984.8

    Esperem en les properes hores si aquest canvis ens arriben.

    Salut

  • Bon dia, cel ennuvolat !

    Sembla com sihaguessin caigut algunes gotetes, el meu puvlio n'ho ha enregistrat...

    Temp: 10,4ºC
    Humitat: 63%
    Pressió : 988 hPa - pujant
    Vent : Feble
    Punt de rosada: 3ºC
    Temp. min : 9,9 a les 07,59

    Salutacions

    DAph

  • Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 8.5ºc, mínima 5.6ºc a las 8.40 horas, 91% humedad, 988 hpa, viento de gregal flojo 3 km/h y casi despejado.
    Vaya mapas más chulos para la próxima semana :woohoo: , frío riguroso y quien sabe si algo más, AL LORO, QUE NO ESTAMOS TAN MAL :P :P . Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bon dia! Cel tapat amb una minima de 4,5º. Ha fet una mica de vent aquesta nit. La pressio ha baixat fin 985mb, i sense caure ni gota, quin pais tenim :lol:
    La previsions per estar contents i preparats per gaudir que venen curves :woohoo:
    El dimecres que ve pujo cap a Boi, que bonic seria trobar gran part del cami amb neu :lol: Aquest any he montat neumatics de contacte, aixi que tinc que amortitzarlos :P