A Terrassa (Vallparadis) continúa plovisquejant, de forma molt feble pero sembla al radar que s'apropa una altre taca de precipitació una mica mes extensa, Veurem. Temperatura 7,5° segons el mercuri del balcó!!
SEGUIMENT ESPECIAL 19 DE GENER I POSTERIORS
-
-
A hores d'ara ja podria començar a anar cap abaix el termometre de Can Cervera...a la espera...
Captura7_2015-01-19.PNG -
Bona tarda des de Pineda de Mar, ara mateix tenim 6,7ºC amb una pressió que ronda els 1010hPa.
De moment continua plovent de manera molt dèbil, fins ara 20mm justos, la temperatura màxima ha estat de 7.8ºC a les 4 de la matinada mentre que la mínima d'avui per ara és de 6,3ºC, registrada a les 14:37.
Sembla que per aquí encara pot seguir plovent una estona. Ja veurem que passarà els pròxims dies (i també les pròximes hores), que per ara prometen ser com a mínim interessants :lol:
Bon seguiment!
-
-
estava mirant si tenia alguna possibilitat de trencar algún record avui de la meva estació.
Cal dir que la tinc tot just fà dos anys...... però bueno....Mínima diferéncia térmica en un dia la tinc registrada el 5 de Març del 2013 amb només 1,3ºC entre la mínima i la màxima d'aquell dia.
Doncs bé... avui de moment el record està igualat. La tempertura entre les 00:00hrs d'avui dia 19 i ara mateix només s'ha bellugat com a màxim +1.3ºC. La màxima de 6,1º i la mínima de 4,8ºC.També he mirat si podia superar la màxima més baixa registrada, peró aquest no. Aquest la tinc amb una temperatura màxima de +4,7ºC un 28 d'Octubre del 2012.
Al cap i la fí... aixó també es meteo, oi ?
Salut !
-
bona tarda des del barri del coll-vallcarca, 202m snm., torna a ploure, la temperatura actual al mercuri del
balcó ja a baixat a 7º. -
Ara apreta la nevada a Prades...dema podran veure tot blanquet :lol:
Captura9_2015-01-19.PNGCaptura6_2015-01-19.PNG
-
-
Bona tarda des de Pineda de Mar, ara mateix tenim 6,7ºC amb una pressió que ronda els 1010hPa.
De moment continua plovent de manera molt dèbil, fins ara 20mm justos, la temperatura màxima ha estat de 7.8ºC a les 4 de la matinada mentre que la mínima d'avui per ara és de 6,3ºC, registrada a les 14:37.
Sembla que per aquí encara pot seguir plovent una estona. Ja veurem que passarà els pròxims dies (i també les pròximes hores), que per ara prometen ser com a mínim interessants :lol:
Bon seguiment!
Un altre pinedenc
Per altres posts que dius que hi ets a 50 m d'alçada, nomes per curiositat, a on estàs, al Pinemar, o a can Carreras? -
Bona tarda des de Fornells de la Selva (feina)!,
A Fornells plou de manera tan fina que quasi no es veu. La temperatura es troba entre els 5 i els 6ºC
A St. Feliu de Guíxols portem encara els 23mm. que he anunciat prèviament, amb una temperatura de 7,9ºC
Bon i entretingut seguiment!
-
En Dani Ramirez es mulla i molt!
damo.png -
-
Un link força interessant:
https://historiadeltemps.blogspot.com.es/2013/01/ara-ne…-abans.html?m=1
La mitja de nevades és de 2,95dies/any al Tibidabo, cota 400msnm. M'agradaria sapiguer les dades a la mateixa cota a prelitoral, interior i prepirineus.
-
Un altre pinedenc
Per altres posts que dius que hi ets a 50 m d'alçada, nomes per curiositat, a on estàs, al Pinemar, o a can Carreras?Bona tarda Ernest, doncs mes que a can Carreras hem trobo a la zona mes alta de la urbanització de Les Creus, no sé exactament si entra o no dintra de can Carreras.
-
Entre les 22 hores i mitja nit aquest dimecres juga el Barça al camp nou, la cota estaria a uns 300 metres o mes avall... les sorpreses no tenen predicció

L'espanyol a cornella el dijous a les 22 hores tambe,

Curiosament recordo un partit al 2004 d'una nevada a l'Espanyol- Valencia, el 29 de febrer de 2004.
Al camp nou, no recordo neu durant un partit.
[Imagen bloqueada: https://ep01.epimg.net/diario/imagenes/2004/03/01/deportes/1078095618_850215_0000000000_sumario_normal.jpg]
-
-
Hola, tot i que us segueixo des de temps del forum a Btb, acostumo a ser-hi a l'ombra.
Ara trec el nas perque la setmana s'ho val. Feia temps que no trencavem la inercia i teniem per endavant dies amb tempes per sota dels valors normals.
Veurem el que dona de si tot plegat, primer en les inmediates hores i mes tard amb l'ull posat al dijous. Encara és aviat i es poden donar canvis pero vist d'ara la bossa d'aire fred ens passaria per sobre amb valors de -33 i -2, i amb això la cota seria ben baixa, 200m sino mes avall, el que ens falla es la preci perque aquestes no serien ni molt intenses ni extenses sino mes aviat ruixadets puntuals amb el vent que faria una escombrada ràpida.A fer seguiment
Siau
-
Bona tarda, aquest matí m'he fet una escapada a les muntanyes de Prades on aquesta passada matinada ha caigut una nevadeta que ha deixat entre 1-2 cm, les fotografies son de la Mussara i de la vila vermella. Ambient molt fred a l'espera del que pugui passar a mitjans de setmana..
-
Temperatura actual 8º C , solo dos grados de diferencia entre la minima y la que tenemos ahora.
lluvia, 6 L. m2Esta tarde tengo unas horas libres, alguno sabeis si puedo encontrar nieve o esté nevando por las cercanas de Sant Boi y no tengo coche, que se pueda ir en tren o bus... o funicular

En el Observatorio Fabra actualmente, 4,8ºC; hay posibilidades de aguanieve :cheer: -
-
7,7ºC a Gràcia i va plovent!! Màxima ben curta, 8,1ºC només.
Sembla que els núvols vulguin agafar cert desenvolupament, ja no són tant estratiformes com al matí, ho anirem seguint, potser es que ja comença a entrar més fred en alçada, veurem.
5,2 mm i anar sumant, entre ahir i avui 7,2 litrets!
A Llagostera ja superen els 20 litres, tela la regada cap a les comarques de Girona!
Bon seguiment!
-
La cosa está molt interesant! A Carme 4'7º i baixa força més ràpid de com ho feia ahir, la pluja es va reactivant i s'apropa més aire fred en altura. Les peces encaixen perfectament per veure floquejar aquesta nit a moooooolts punts, aniré informant, bona sort companys!

-
Hola desde Collbató tempe de 4.9°C y sigue lloviendo, os dejo una foto de ahora, montserrat esta debajo.. Hoy poco se a dejado ver, lo suficiente para ver que no tenía nada de nieve. Saludos!
image_2015-01-19.jpg
-
-
La última actualización para el jueves, parece que pinta bien, que opináis los cracks
gfs-0-66.pnggfs-13-72.png
-
Molt curiosa la-34 -35 just a la vertical de Barcelona brutal...
En aquell moment Barcelona tindria la temperatura en alçada a 500hpa mes baixa de tota Europa sense tenir en compte Finlandia es clar..., increible..., molt poc habitual.
-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!