SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2015

  • el gfs paralelle para el jueves 22 sigue poniendo más frío pero sin precipitaciones.

    gfs-0-216_2015-01-13.png

    gfs-1-216_2015-01-13.png

    gfs-13-216_2015-01-13.png

    gfs-2-216_2015-01-13.png

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • el gfs paralelle para el jueves 22 sigue poniendo más frío pero sin precipitaciones.

    Ieeeeeep, que la salida es la de las 6, no se por que, pero de momento la de las 12 no está en marcha todavia.... Parece un fallo. En wetterzentrale tampoco.

    Quizás ha petado el servidor de tanto hacer calculos locos :evil:

    Barcelona (Sagrada Familia-Monumental (21 msnm))
    Pineda de Mar (25 msnm)

  • Ieeeeeep, que la salida es la de las 6, no se por que, pero de momento la de las 12 no está en marcha todavia.... Parece un fallo. En wetterzentrale tampoco.

    Quizás ha petado el servidor de tanto hacer calculos locos :evil:

    OSTRAS, OSTRAS, de la emoción me he precipitado, perdón :oops: :oops: , ya me extrañaba a mi que saliera igual :P :P

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Siempre el gfs paralelle sale con algunos minutos de retraso y ahora todavía no ha empezado a actualizarse, como muy dice ErnestBcnPnd deben tener algún problema, por eso me he confundido, tengo tantas ganas de ver nevar que me adelanto a los acontecimientos :P :P :P

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bona tarda,

    Temperatura actual, 13ªC
    Humedad, 80%
    Presión atm., 1021h/pa. con cielo raso.

    Confiemos, los metropolitanos en ver en breve nuestro Tibidabo blanquito; Y el visillo de la vieja ya lo tengo en la lavadora y mañana ya limpito para el faroling. :P :P :P

    SANT BOI DE LLOBREGAT, barri Vinyets-Molí Vell

    Altitud: 20 metros.

  • El europeo ya está a punto de actualizarse, a ver que pone, y el gfs paralelle todavía no a empezado, es raro, raro.
    La temperatura actual en Calella de P. es de 13.7ºc, 91% humedad, 1021 hpa y viento de garbí 19 km/h. Buen seguimiento.

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Bona tarda des de Gràcia!

    Ja es nota que comencem a entrar en situació prefrontal, avui deu n'hi do la garbinada que ha fet aquesta tarda per aqui BCN, 31,4 km/h per aqui Gràcia!

    Aquest mateix garbí a Llagostera ha fet que la mínima AQUESTA NIT HAGI PUJAT QUASI 10°C... Ahir -3,4°C i avui 7°C!!!

    Ara mateix:

    12,9°C (Mín: 11,2°C Màx: 16,1°C).
    86%
    1022,4 hPa.
    0,0 mm.
    7,7 km/h deuminutals de SW.

    Aquesta tarda, he trobat temps per instalar l'altre hellmann que els reis em van anar a buscar a Cal Astromet!!! Ben maco ha quedat, ara ja pot nevar, que vull taponar-lo de neu!!!

    [Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/13/4dd1ff2c8d92fd06d3267f32be969e74.jpg]

    [Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/13/6c00e39a5e09c28504a72551e046a042.jpg]

    [Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/15/01/13/e0b1881d692f8c2cb58264af3d193e94.jpg]

    Vaig a estudiar, a la nit miraré mapes i intento comentar 4 coses, fins després!

    Bon seguiment!!!!!!!!

  • Bone tarde desde Sant Boi,

    Bona nit, aquí desde el despatx, esperant que pengeu la ultima actualització i de la preví de ELPITO.
    Ja he posat les cadenes al maleter.....

    Santa Coloma de Cervelllo.
    Urb. Cesalpina. 202.- mts

  • Bona tarda:
    Ull amb el Divendres tarda-matinada dissabte, pot resultar un dia molt sorprenent, ja que tindrem convectividad, hi ha la possibilitat que puguem gaudir de fenòmens com: pluja, tempestes, neu granulada o fins i tot neu, aquest últim cal determinar a quina alçada.

    pre.png

    ne17.png

    Salutacions. Manuel.

    • Esplugues de Llobregat - Altitud: 110 m.
    • Ver nevar me produce una sensación especial.

  • Vec el forum una mica apagadet ehh ara :( !

    Bell-lloc d'Urgell (Pla d'Urgell, 202msnm, està situat a la part oest de la comarca, tocant el Segrià)

  • Bon vespre des de Premià de Mar :)
    Temperatura actual 12,9º i la humitat que torna augmentar ja és del 84%, els carrers comencen a estar mullats de nou. P Atm 1022,9hpa.

    Aquesta propera matinada ens passa una cua de front inofensiva per el que fa a precipitacions, però que farà que l'anticicló és debiliti i ens deixi per un temps ;)

    Divendres ens passa un front que cada cop és mes actiu amb força aire fred en alçada,això provocarà durant la tarda i nit de Divendres a Dissabte força ruixats a moltes comarques,fins i tot alguna tempesta amb calamarsa o neu granulada, zona NE de Catalunya, ja se sap que no plourà a tot arreu igual però veurem ploure per fi després d'un Mes que no ho fa, COMPTE la cota de neu cap avall a darrera hora i no m'estranyaria que el company de Sant Hilari vegi caure neu.

    Cap de setmana fred de nit sobretot, però ara per ara sense precipitacions, de cara a la setmana que ve a veure que passa a partir del dia 20, m'agrada per neu a cotes baixes. :ohmy: :woohoo:

  • Vec el forum una mica apagadet ehh ara :( !

    els SAPASTRAS estan miran las ultimas sortides dels models :P :P :P :P

    barri del coll, al damunt del parc guell,
    a una alçada aprox. de 201 metres.
    gracias al company cesar h. sant pau
    i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.