• Iniciar sessió o registrar-se
  • Buscar
  1. Panell
  2. Fòrum
  3. Seguiment Meteorològic
  4. Notícies Meteo
  5. Calaix de Sastre
  6. Arxiu
  7. Concurs
  8. Normes i Consells
  9. Contacta amb nosaltres!
Aquest tema
  • Todo el sitio
  • Aquest tema
  • Aquest fòrum
  • Artículos
  • Páginas
  • Fòrum
  • Más opciones
  1. METEOFORUM.CAT
  2. Fòrum
  3. MeteoForum.cat
  4. SEGUIMENT METEOROLÒGIC

GENER 2016

  • AlfredRodriguezPico
  • 31 de desembre de 2014, a les 23:51
  • AlfredRodriguezPico
    Il·luminat
    Posts
    7.165
    Gènere
    Home
    Ubicació
    Barcelona
    • 31 de desembre de 2014, a les 23:51
    • #1

    Continuem aquí el seguiment.

    Bon any a tots i totes i visca la METEO!

    ...m'oblidava...9,0º a plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona, 6,4º a peu de plaça. En Guerau ja s'ha anat a dormir que està esgotat de tant treballar :silly:

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • ADAM SABADELL
    Intermig
    Posts
    202
    Gènere
    Home
    Ubicació
    sabadell
    • 31 de desembre de 2014, a les 23:54
    • #2

    Bon any nou 2015 a tota la familia del forum !

  • jordicampos
    Intermig
    Posts
    550
    Gènere
    Home
    Ubicació
    Barcelona
    • 1 de gener de 2015, a les 0:10
    • #3

    Bon any a tothom!!!

    Feliç 2015!!!

    Visca!!!

    6,5 graus i un 57% d'humitat a Montbau, Barcelona!

    Bon seguiment!

  • Tramontana
    Il·luminat
    Reacciones recibidas
    14.090
    Posts
    11.358
    Gènere
    Home
    Ubicació
    CALELLA DE PALAFRUGELL
    • 1 de gener de 2015, a les 0:13
    • #4

    DESDE CALELLA DE P. OS DESEO UN FELIZ AÑO 2015 LLENO DE SALUD Y SI PUEDE CON MUCHA NIEVEEEEE Y FRIOOOOO :P :P :P :P

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • meteoboadella
    Professional
    Posts
    908
    Gènere
    Home
    Ubicació
    Boadella d'Emppordà
    • 1 de gener de 2015, a les 0:21
    • #5

    Bon any a tots!!!!

    Ramon Casellas Gomez
    Tècnic en gestió i extinció d'incendis forestals i energia de la biomassa.

  • meteo vent
    Professional
    Posts
    1.119
    Gènere
    Home
    Ubicació
    Sant Boi de Llob.
    • 1 de gener de 2015, a les 0:23
    • #6

    FELIZ ANYO NUEVO A TODOS/AS!!

    QUE ESTE ANYO SEA EL COMIENZO A LAS NUEVAS ESPERANZAS... NIEVEEEEEEEEEE.

    VISTA FORÇA LA METEO A TOTHOM!!!

    TWMP...6.6ºC.

    HUMEDAD DEL 61%.

  • meteo vent
    Professional
    Posts
    1.119
    Gènere
    Home
    Ubicació
    Sant Boi de Llob.
    • 1 de gener de 2015, a les 0:24
    • #7
    Cita de AlfredRodriguezPico

    Continuem aquí el seguiment.

    Bon any a tots i totes i visca la METEO!

    ...m'oblidava...9,0º a plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona, 6,4º a peu de plaça. En Guerau ja s'ha anat a dormir que està esgotat de tant treballar :silly:

    HOLA Alfred!!. EN LA NUEVA OBERTURA DEL ANY POSA 2016 JEJEJEJE. TE HAS SALTADO TODO EL ANYO 2015!! JAJAJAJA

    P.D.: NUNCA UN ANYO METEOROLOGICO AVIA SIDO TAN BREBE JEJEJEJEJJE.

  • Tramontana
    Il·luminat
    Reacciones recibidas
    14.090
    Posts
    11.358
    Gènere
    Home
    Ubicació
    CALELLA DE PALAFRUGELL
    • 1 de gener de 2015, a les 0:33
    • #8
    Cita de meteo vent

    HOLA Alfred!!. EN LA NUEVA OBERTURA DEL ANY POSA 2016 JEJEJEJE. TE HAS SALTADO TODO EL ANYO 2015!! JAJAJAJA

    P.D.: NUNCA UN ANYO METEOROLOGICO AVIA SIDO TAN BREBE JEJEJEJEJJE.

    Eres buen observador, ni me había fijado meteo vent :P :P , seguro que l'Alfred con el cava se ha pasado un poco :P :P :P

    CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA

  • Gratal
    Professional
    Reacciones recibidas
    96
    Posts
    606
    Gènere
    Home
    Ubicació
    Sant Marti ( barcelona)
    • 1 de gener de 2015, a les 0:47
    • #9

    Hostia habido un dejavu!!! Nos hemos saltado un invierno, y yo sin enterarme. jeee jee, supongo que el cava empieza hacer de las suyas, venga Feliz 2015 a todos, y lo comentado es todo broma!!! Un saludo a todos.

  • jsceloni
    Mestre
    Posts
    2.262
    Gènere
    Home
    Ubicació
    Sant Celoni (Baix Montseny)
    • 1 de gener de 2015, a les 1:00
    • #10

    Des de mitja nit han pujat gairebe 2 graus!!! Haurem entrat a un any calid???

  • En línia
    Hawnu
    Il·luminat
    Reacciones recibidas
    22.540
    Posts
    13.282
    Gènere
    Home
    Ubicació
    L'Hospitalet de l'Infant
    • 1 de gener de 2015, a les 1:01
    • #11

    Feliz año nuevo 2015 a todos!!!!

    Total Año 2025: 470,6 mm (Media 600 mm).
    Racha máxima 2025: 111 km/h
    Cámara IP: https://meteohospitalet.es/webcamimage.jpg

    ESCAT4300000043890A.gif ESCAT4300000043890C.gif


    Twitter: @Meteohospi

  • AlfredRodriguezPico
    Il·luminat
    Posts
    7.165
    Gènere
    Home
    Ubicació
    Barcelona
    • 1 de gener de 2015, a les 1:08
    • #12

    Uiiii perdoneu obro la nova entrada rectificada: GENER 2015...PERDÓ

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

  • AlfredRodriguezPico
    Il·luminat
    Posts
    7.165
    Gènere
    Home
    Ubicació
    Barcelona
    • 1 de gener de 2015, a les 1:11
    • #13

    Apa som'hi tots cap a la entrada "GENER 2015" perdoneu... :unsure:

    Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva

Participa-hi ara!

Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!

Registrar-se Iniciar sessió
  1. Datenschutzerklärung
  2. Kontakt
Webhosting i Webmaster: SOMOSDIGITAL.NET™