Bon dia, 8.7 graus i un 88%. 1004 hPa
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - DESEMBRE 2014
-
-
Bon día!! Cel mig tapat a Sant Cugat de nuvols mitjans i baixos, vent molt fluix o encalmat i 11° segons el vehicle!! Bon seguiment!
-
Bon dia a tothom
Dades d'avui a les 6AM a Torrelles
Temperatura 12º
Humitat 54%
Pressió 1002.9hPaCel mig tapat
Bon seguiment.
-
-
Bon i ventat Dia!,
Dades a St. Feliu de Guíxols:
Tempeatura: 11,4ºC
Humitat: 64%
Vent: Moderat, NNO (19Km/h)
Temperatura de sensació: 9,3ºC
Punt de rosada: 5,3ºC
Pressió: 1004 hPa.
Temperatura mínima: 11,4ºC (ara mateix)Bon seguiment!
-
Bon dia des del carrer major de dalt de sant celoni. Ara mateix estem a 8.6 graus 92% d humitat i 1001 mb que tingueu un bon dimarts.
-
Bon dia.
Dimarts 2/12/14
Estació del Barri Centre de Cornellà. Dades actualitzades a les 07:20' hores:-T 10,7ºC (T Mínima d'avui fins ara)
-HR 70%
-Pressió 1005,0 hPa
-Tramuntana 8,0 km/h
-T Màxima 12,7ºC
-Ratxa màxima vent del NNE. 33,8 km/h -
-
Bon dia!
Dades actuals de Cardedeu:
Temperatura 9,1ºC
Humitat 88%
Pressió 999Hpa
Cel amb intervals de nuvols
Bon dimars i bon seguiment!!
-
Nova perturbació que dijous de nou portarà pluges importants a força comarques. En aquest cas tot plegat ja anirà acompanyat de més frescota i per tant la cota de neu ja estarà molt més baixa que en la llevantada del cap de setmana.
Per tant, dijous pluges importants en força comarques(no és cp temporal general com el del cap de setmana) i nevades importants al Pirineu per damunt d'uns 1400m i també en muntanyes fora del Pirineu per damunt d'uns 1500m. Seria el cas del Montseny.
1_2014-12-02.gif
-
Bon dia,ara a Vielha 0 graus i força ennuvolat.A veure que ens depara els propers dies ja que l'or blanc no es decideix a arrencar.
-
-
I ja gairebé confirmada del tot la primera irrupció freda que fa molts dies us anunciava per als voltants del dia 7. La irrupció freda ens arribarà aquest pròxim cap de setmana(cap de setmana del pont de la Puríssima) . Alguns mapes ens posen fins i tot la isoterma -8ºC a 1500m pel Pirineu.
Cal seguir els mapes per veure si serà efímera de només un parell de dies o si com passa moltes vegades els mapes la van aprofundint i acava essent una onada de fred seriosa. Ho seguirem!!
ECM0-120.gif
-
Hola de nou!
Ara he vist que tenim els carrers mullats. Hi ha petites taques de precipitació a prop, segons el radar. El cel el tenin ben cobert. Fa uns minuts hem enregistrat la mínima: 11,3ºC. Ara tenim una dècima més.
Bon seguiment!
-
Ruixat ben maco a St. Feliu de G. i a Sta. Cristina D'Aro. El cotxe em marca 10°C
image_2014-12-02.jpg
Bon seguiment!
-
-
Bon dia.
Cel completament seré i ambient més fred que els darrers dies, 3ºC de temperatura que junt amb la mica de mestral que bufa, fluix de moment, dona una bona sensació de fred, la pressió recuperant-se lentament, 1003 hPa.
Bon seguiment.
-
-
Bon dia! Matí gris i fred a Montbau, Barcelona. T10 (07:45h) Moltes més clarianes cap a l'interior.
Bon seguiment! [Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/726aef615eb35a009f6200e5f8647076.jpg]
-
-
Cauen gotes al barri de la Verneda, Barcelona. [Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/01/59760299fe3bb739f5d9228c274eb723.jpg]
-
Bon dia.
A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 11,6º i 52% d'humitat. Cel tapat amb estratocúmuls, altocúmuls i altostratus. Vent del nord-oest de 7 km/h. Mínima ara amb 11,5º i 10,4º de matinada a peu de plaça.
Precioses imatges les que pengeu! i... Benvingut "ismaprat" !Dijous interessant xoc de masses d'aire. Com comenteu possibles precipitacions, especialment a la meitat nord algunes pot ser força destacables.
Bon seguiment!
-
Bon dia!
A Picassent 10,2ºC i 57% HR.
Mínima 9,7 ºC.
-
-
Buenos dias desde sentmenat a todos,temperatura actual 10,2 grados y cielo con alguna nube y alguna gota que se escapa gracias a todos por este seguimiento de la levantada del finde en pocas palabras EXPECTACULAR,que paseis un buen martes
-
Bon dia des de Montornes del valles.
Temp actual 9,8ºc
Temp minima 8,4ºc
Pressió 100,6hpa
Humitat 82%[ul]
Vent en calma
Bé poc a poc comença a refrescar i sembla que així continuarem tota la setmana sense freds rigorósos i si les previsions es compleixen el cap de setmana tindrem una entrada mes freda,però en sembla a mi,de curta durada,però ja va bé perque es vagi refredant l´ambient i així tenir temperatures d´acord a l´epoca en que ens trobem. Però abans tenim les posibles precipitacions de dijous i divendres que com fará mes fred la cota de neu baixará i les estacions d´esqui podran anar preparan el pont festiu. Bon seguiment i visca l´hivern. -
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!