Bona nit des de Gotarta (El Pont de Suert)
De moments 81 litres en tot l'episodi i 8,4º a 1190 metres d'alçada en aquests moments. Per sobre els 2500 metres el gruix de neu ha de començar a ser considerable. Per la Ribagorça i l'Aran molts nervis pel que pot passar per la Puríssima ja que es veu tot molt just de temps!!!
Salut i bon seguiment!!!
ESPECIAL - TEMPORAL DIES 28, 29 I 30 DE NOVEMBRE
-
-
Petites inundacions en el centre de Palamós, zona Mercat, els carrers baixos de sempre.
En mitja hora deuen haver caigut més de 30 litres, brutal!
Ja portem 70 litres, segons Meteoclimatic.
-
Sí Xavi! Aquí a la meva zona (Passeig del Mar) 65 litres ha marcat la Davis!
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
-
-
Bon vespre.
Veig que li doneu total credibilitat a la dada del PN dels Ports. A mi, 330 mm en 19 hores em sembla una dada brutal, i penso en torrents i rieres desmadrades, i més amb tots els desnivells de la zona.... però be, si dieu que és correcte, perfecte!!
Ara xiri miri, però està a punt d'arribar la pausa que comenteu, a tenor del radar. Aquesta tarda, sí ha plogut amb més ganes, amb intensitats màximes de 28,8 mm/h (en actualitzacions de 48 segons, que és el que es triga entre dada i dada a la meva estació.... clar.... no tinc una Davis....
) i en total, han plogut uns 15 mm aquesta tarda, per fer un total de 31,8 mm durant el dia d'avui...Com a curiositat, dir-vos que s'ha suspès el partit del Sabadell, per culpa de la pluja.... denota que la nostra estimada Nova Creu Alta, no està en excessives bones condicions.... :whistle: :whistle:
Bon seguiment!!
-
Bona nit
A les 4 de la tarda 4 litres ara 56 litres.
Salut -
Tronant a Girona.
-
-
En aquests moments està plovent intensament. Recollits de moment 26mm.
-
para el día 15, aunnnnnnnn faltan muchos diiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaas.
gfsnh-0-384.png -
Bona nit des de Can Fosses, Planoles, cota 1.250 mts, plou intensament amb vuit graus, la màxima intensiat travessant el Vallès Oriental, per Osona molt fèble i sant tornem-hi amb forta intensitat a partir de Ribes de Feser, l'orografia marca la diferència!
Alerta amb les pedres caigudes a la carretera a partir de Ripoll.
Bon seguiment!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
Ostres, si és que aquella carretera és molt vertical... ja ha passat més d'un cop. L'última vegada es van passar uns dos anys arreglant-la. Esperem que no torni a passar i, sobretot, que ningú passi mal!
-
Bona nit! Feia molt que no escribia, pero avui fa goig veure com esteu gaudint, aquí a la Vall d arán poqueta cosa com era d esperar amb llevantada, baqueira tenia previst obrir aquest finde pero no hi ha neu i es tem que es perdi també el Pont, espero que mes endavant hi hagi situació de nord o nordoest i comenci la temporada com Deu mana, ara es el que hi ha, pluja a dojo; al menys que no faci gaire mal :dry:
-
Ja passem de la 30ena de litres, visca la meteo!!!!!
-
-
22,2 mm recollits a l'Hospitalet, uns 117 mm aquest novembre i 615 anuals, ja hem fet la mitjana anual.
-
A Palautordera fins ara em recollit 36 lm2, i ara segons el radar una bona pausa no?, o el final del temporal?.
Per cert Alfred, al llibre " Dies de frontera"' de Vicenç Pagès, a una de les protagonistes, la Vero, diu que l'hi agrada mirar a la tele el programa " el temps del Pico". M'ha fet gràcia llegir-lo. Bon seguiment. -
Pels experts: aixo ja es va acabant aqui?
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
-
-
Bona nit al Carmel 33 mm recollits, ara toca pausa
-
Bona nit 36.6 mm i sembla k ja comença a parar x una estona.
-
Bones 34mm i continua plovent de forma moderada.
-
-
como no funciona el radar de metecat os pongo el otro jejejeje.
201411291930_r8ba.gifJosep Maria...
Tengo casi comprobado que el radar del Meteocat, en situaciones de mucha lluvia o nevadas, lo desconectan antes de "El temps de TV3", unas dos horas antes, y después lo vuelven a conectar a la web.
El radar es una herramienta muy usada y no solo por meteoadictos. ¿Casualidad o causalidad?

-
Pels experts: aixo ja es va acabant aqui?
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Hem fet les previsions una o dues pàgines enrere

-
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!