Molt bon dia a tots!.
Us escric des de O Vicedo, a la Mariña Lucense. Per motius professionals passaré una bona temporada en aquesta bonica localitat de la costa de Lugo. La foto que us adjunto és d'ahir a la tarda a O Barqueiro, amb O Vicedo al fons. Aquesta població comparteix Ria amb O Vicedo i està justament a l'est d'Estaca de Bares, la punta més septentrional de la Península Ibèrica. Ahir ens va ploure moderadament i a la tarda va escampar de forma momentània per tornar a caure una bona tamborinada ja entrat el vespre. No fa fred, de moment, només fresca. Sempre que pugui us aniré donant dades. Ara mateix no plou però no trigarà. Si tinc un moment us enviaré un post amb les característiques climàtiques de Galicia donant continuitat d'alguna forma a alguns altres posts similars que vaig llegir la setmana passada, com per exemple de Màlaga, molt interessant per cert. Bo dias e adeu!.
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - NOVEMBRE 2014
-
-
Glups, veig que no s'insereix la foto :silly: :blink:
-
Bon dia a tothom,
Vaig a provar si a mi sem penja la foto per analitzar el per que a alguns no us deixa penjar-la. Es extrany ja que nomes sou uns quants.
Que penjo? Va el radar actual ... aviam si em deixa
Radar20141105.JPG -
-
Ruixat a la Verneda! Barcelona. Plou i fa Sol!

Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ara provant amb el Google Chrome ...
Radar20141105_2014-11-05.JPG -
Tronant ara mateix a la Verneda, Barcelona!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
Al barri dels Indians s'acaba de sentir un tro força potent però no plou.
-
Bon dia!
Avui al centre de Cerdanyola hem baixat fins als 8°C. És el primer matí fred de la tardor.
-
Acabo de escuchar un trueno y no tiene que ser muy lejos se esta tapando el cielo rapidamente otro trueno upsss que viene
-
-
Bon dia. Me dicen que está lloviendo fuerte en Badalona
-
Bon día companys, comença a ploure amb ganes al Guinardó tot i que el cel es variable, però tenim a prop un ruixat que ha crescut en un moment i s'escolten trons

Salutacions i bon seguiment!

-
Bon dia a tothom,
Vaig a provar si a mi sem penja la foto per analitzar el per que a alguns no us deixa penjar-la. Es extrany ja que nomes sou uns quants.
Jo he penjat una foto i un mapa d'avui del GFS a l'apartat de proves del calaix de sastre i em va perfecte, com sempre.
-
-
Al barri dels Indians s'ha posat a ploure amb ganes i de tant en tant se sent algun tro .
-
Bona dia,
Investigant el per que no us penja les fotos a alguns necessitaria saber detalls i circumstancies per poder localitzar l'origen i poder-ho subsanar. En els logs del servidor no consta cap error al respecte.
Per ajudar trobar el problema podeu enviar-me un mail a info@meteosantasusanna.info amb la següent informació:
- Nom i versió del navegador que utilitzeu
- Nom del sistema operatiu
- Format de la foto que voleu penjar (jpg, png, gif ...)
- Tamany en KB o MB
- Missatge d'error o captura de pantalla del procés que us impedeix penjar la foto
- Qualsevol altre informació valiosa que pot ajudar a trobar el possible origen del problema.Tambe podeu provar de reiniciar el vostre Router (preferentment deixar lo 10 minuts apagat abans de reiniciarlo (per que us canviin la ip publica) no fos cas que sigui un problema del cache de dns
En qualsevol cas amb la vostra colaboració seguire investigant el per que d'aquest problema extrany que només afecta a uns quants.
Bon seguiment
-
Continua la pluja tot i que va de baixa...[Imagen bloqueada: https://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/05/df7f52bfcc6aa2a49cdbf890b329fba9.jpg]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
Deu n'hi do!! Pensava que les tempestetes serien de matinada però s'han fet esperar fins al matí!! Millor així estem tots desperts!!
Ruixat a Badalona fort amb calamarsa també extenen-se a d'altres zones del Barcelonès, 4 trons i un bon núvol creixent!
També s'ha format un petit cumulet cap al Valles Occidental que ha deixat 4 gotes s'ha desfet i així ha acabat!
CIMG2402.JPG
Seguirem aquest cúmul mes desenvolupat de Badalona a veure com acaba!
Bon seguiment!
-
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 11.6ºc, mínima 10.2ºc, 88% humedad, 1002 hpa, viento en calma, nada de tramontana y medio nublado. Voy a poner un mapa a ver si se ve. Buen seguimiento.
gfs-0-6.png
EDITO-SI SE VE. -
Bé doncs el ruixat de Badalona ja ha arribat a la seva darrera etapa... En breus minuts s'acabarà de fondre...
Sinttulo.jpg
Com sempre us dic, a la web dels radar (http://www.catradar.tk) hi ha la comparativa entre PPI i CAPPI els dos productes derivats del radar meteorològic, doncs ja es pot apreciar com les reflectivitats dels dos productes son pràcticament idèntiques i això indica que la màxima intensitat del ruixat es troba en superfície i per tant el ruixat ja es troba en el darrer punt de la seva vida... Ara ha d'anar perdent intensitat fins a esbair-se.
També si us fixeu l'àrea de precipitació que marca el CAPPI és mes gran, això és perque de l'anclusa també està descarregant precipitació que ni arriba a terra. En aquesta direcció és cap a on es desplaça la nuvolada (SW).
En fi! Ara a esperar a al tarda que sembla es podria gestar també alguna cosa maca cap al Nord-Est i deixar alguna enfarinadeta al Montseny! Veurem com va la cosa!
Bon seguiment!
-
-
Bon dia des de Rubí, ara mateix 11.8ºC..(mínima de 7ºC)...cel amb algun cúmul mig desfet, amb la seva corresponent virga:lol::):).
Per altre banda ruixat maco al barri de Sant Andreu (bcn)...q de moment està deixant 5.8 litres. .....que no pari la festa! !!!!!!:woohoo::woohoo::P:P:P
Bon seguiment -
Hola bon dia familia.
Avui a Badalona ja hem baixat dels dos digits,hem tingut una minima de 9,7ºC.
La sorpresa a sigut que a caigut una tempesta a badalona al meu barri de llefia amb forta intensitat i calamarsa,hem recollit 5 Litres i amb el total dels tres dies faig 36 Litres,Dilluns i Dimecres amb tempesta,Dimarts no.
No tinc gaire temps,tambe el grup del watssap es molt actiu i casi que no para en les 24 hores,molta informacio i de molta cualitat,grans companys i amics.
Aviam si mes tard puc mirar mapes,pero veient els d'ahir,portarem una bona ratxa amb cuestio de precipitacions i fred o fresque,amb pauses pero anirem regant.
Bon seguiment i salutacions.
Joan. -
Participa-hi ara!
Encara no tens compte? Registra't ara i forma part de la nostra comunitat!