Posts de Sergi_Colomenc

    Bon día família.

    Enhorabona a tots els que esteu veient caure el nostre preat or blanc.

    L'evolució del radar ens ensenya com va avançant la precipitació per la catalunya central, deixant enfarinades al seu pas.

    En les immediates hores fins aproximadament les hores de la cavalcada, la precipitació tendirà a anar-se'n anant pel prelitoral i litoral central, deixant opcions de veure alguna floquejada testimonial, per sobre dels 200 metres tan sols.


    Gaudiu de la situació, que això és una mica difícil de veure i més en aquestes dates assenyalades.

    Demà per celebrar els reis mags, ens despertarem amb unes temperatures mínimes en alguns llocs, que feia anys que no s'hi arribaven.

    Ara a Sta. Coloma de Gramenet (Barri Can Franquesa) 150 Msnm:

    Temperatura actual: +3'9ºC ( Mínima del dia )

    Humitat: 79%

    Sense precipitació en aquest moment.


    Bon seguiment!

    Bon dia família.

    Veig molt pessimisme i encara no ha començat la situació...

    Continuo pensant que cal estar espectants a allò que el rebuf ens pugui donar. Això sí, cal dir que les precipitacions sempre seran de poca quantitat i com a molt deixar alguna petita enfarinada.

    Això si, cota de neu que com a màxim arribarà a baixar fins als 200 metres, no veig en cap dels casos la cota zero.


    Zona més probable, litoral i prelitoral central. Girona i Tarragona quedarien fora d'aquesta situació a causa de la tramuntana i el mestral.


    Tot això de cara a demà a últimes hores de la tarda i fins a mitjanit..


    Res mes, jo per la meva banda no tornaré a mirar res més fins aquesta nit.


    Un consell, deixar de mirar models a cada sortida, perquè en aquestes situacions tot és més complicat de modelitzar.


    Ara a Sta.Coloma de Gramenet (Barri Can Franquesa) 150msnm :

    Temperatura: +6.2

    Humitat: 83%

    Bona nit i feliç any a tothom!

    Després de molt de temps, volia passar per aquí per enviar-vos una salutació i desitjar-vos un any ple d’alegries i de moments interessants amb la meteorologia.

    Aprofito també, donada la situació actual que és digna de seguir, per compartir el meu punt de vista a aquesta hora, basat en l’anàlisi de diferents models, tot i que encara poden haver-hi canvis durant els pròxims dies.

    Potser el millor moment per oferir un detall més clar del que podria passar serà aquest diumenge amb la sortida del matí.

    Pel que fa a la nostra zona, no espero grans sorpreses en forma de neu. Les comarques més favorables serien les de Lleida, Tarragona i, estirant molt, fins al Garraf, tot i que sense grans acumulacions, més aviat anecdòtiques, amb una cota de 200–300 m. Altres zones d’Espanya, com la Comunitat Valenciana, Múrcia i part de l’Aragó, seran les més beneficiades; això sí, no a nivell de mar, on la cota serà semblant a la comentada abans.

    Veurem si les pròximes sortides ens fan replantejar la situació. Si la borrasca es desplaça només 100 km més amunt, ja podríem parlar d’altres escenaris.

    Ara mateix, a Santa Coloma de Gramenet (barri de Can Franquesa, 150 msnm), fa +7,2 ºC i un 62 % d’humitat.

    Us desitjo un molt bon seguiment i que gaudiu del que ens porti la meteorologia!

    PD: Per cert, moderadors podreu desbloquejar el meu compte antic, Sergi Colomenc (sense guió)?

    Bona nit família!

    Encara que porto molt de temps que no entro per aquí us llegeixo quan el temps i les ocupacions m'ho permeten.

    Avui volia entrar i felicitar l'any tots els membres d'aquesta família, que cada dia creix més.

    Bon any nou a tothom!!?

    Que aquest any que tot just comencem, únicament estigui ple de bons moments, felicitat i moltíssima salut per a tots vosaltres!

    Aprofito per fer una salutació als companys mes veterans que porten molt anys com jo a aquest forum, des de el inici del temps del picó! Espero que tots estigueu molt bè!

    També voldria dirigir-me als moderadors per veure si és possible recuperar el meu compte antic (Sergi Colomenc) ja que imagino que per inactivitat m'ha estat banejada.

    Doncs res més! Estarem atents per als dies posteriors a reis, que sembla que hi poden haver sorpreses, tot molt incert encara, però sóc dels que aposten per una continental freda que ens podria donar sorpreses. Anirem veient durant aquests dies, potser aquest cap de setmana ho tinguem més clar.

    Ara a Sta. Coloma de Gramenet (Barri Can franquesa):

    Temperatura: +8,6ºC

    Humitat: 81%

    Vagi be macus!