Bons tarda i ben trobat fòrum, després d'anys de " retiro" em torno animar a participar, abans estava com Groucho Carmel. M'agrada aquest nou format molt engrescador la veritat, anava seguint el grup de tant en tant però és veritat que en aquests tres anys desastrossos vaig caure en depressió meteo com la majoria de vosaltres, però sempre he estat fent seguiment.
Veig que molts dels clàssics continueu al peu de trinxera com el meu veí Josep Pastor , Tramontana ,Evas, Meteo Pineda etc.
Aportaré el meu granet de sorra amb la estació del carrer Llobregos i també amb les dades quan siguin destacables (especialment a l'hivern)de una estació automàtica que tinc instalada en un poblet a prop Molina deAragón, es diu Concha .
Doncs ben trobats!! i ara 26 C° i 71% d'humitat al bell mig del barri de Carmel