Baixant a Taüll
DSC_0359.JPG
Baixant a Taüll
DSC_0359.JPG
Molt bones, em trobo ara mateix a Boí Taüll, estació d'esquí, i la nevada s'ha anat intensificant, sobre 5-7 cm de neu nova fins a les 11.30 hores. Les temperatures no tenen gaire diferència entre 1500m o 2000 m, només 1 Grau
I la nevada no para de moment
Molt bones! Avui he estat per Berga (al mercat al matí) i migdia/tarda a Rasos de Peguera. Cal dir que el matí ha estat molt agradable, sobre el 14 graus quan vam aparcar, i ràpidament van pujar cap a uns no massa agradables 23-24º de la tarda. Però durant la tarda, cap a les 16h ha descarregat un ruixat força maco d'un nucli la mar de petit, el núvol era de lo més petit, però ha donat 2-3 trons, quatre pedretas i un ruixat bastant fort. I tot mentre el sol lluïa (no he captat cap arc de sant martí.
Al baixar del refugi cap a Berga durant la tempesta la temperatura a Berga marcaba 15.5-16 graus, gens malament la baixada! Però al agafar la C16, en 5 min ràpidament va pujar al 25 de nou.
PD: També cal dir que els ocells s'ho estan passant pipa amb aquestes temperaturas, n'estan de contents! Cantant com bojos.
Salut
Què consti ELPITO que quan jo parlo de llarg plaç vull dir 10-15 dies! (potser 20 i tot) Finals de novembre em sembla pura ciència ficció (se m'ha quedat aquesta frase del Mestre)
Avui s'està francament bé la veritat, ¿és necessari que la setmana entrant pugin de nou les temperatures?
Què ja estem a l'octubre! I a mig-llarg plaç no té gaire bona pinta...
No sé si sol ser habitual, però deu ni do quina franja de pluges, molts i molts quilòmetres
Screenshot_2014-10-03-22-16-40_1412367444922.jpg
Os volveréis a inundar por Bcn y Gir la próxima noche, entre 100 - 200 mm segurisimo.
LOL
Home, jo sempre he somiat de baixar Balmes esquiant com al 62. Però escolta, que si ho puc fer en Rafting, tampoc em queixaria.
Això del Medicane (que mai havia sentit), ¿no vol dir gota freda de tota la vida per aquesta època?
Perque vaja, si es diu això de petit huracà mediterrani, estariem parlant de vents molts forts a part de pluja no?
Mmm... doncs jo que estic a Les Corts no vaig escoltar cap llamp potent potent d'aquells que cauen molt molt aprop! Mmm ara quan pugui intentare penjar el mapa de llamps del Barcelones, del Maresme (que m'ho han demanat) i si algu en vol d'un altre comarca que ho digui!
Jo estic quasi quasi a la triangulació de sants les corts i Hospitalet (a 3o4 carrers) i aquest de la foto va fer un pet brutal instantani a la llum. A la poca estona en va caure un altre (dos només al damunt),,va ser just abans de la 1 ( cap a les 00.45-50)
Això és a Barcelona?
Sí, més concretament Avinguda Madrid és el que es veu de fons (el llamp deu haver caigut cap a Hospitalet o Les Corts)
He retocat una mica la imatge de la nit pasada, es increïble veure les ramificacions:
[Imagen bloqueada: https://i.imgur.com/6HH1iTN.jpg]
Em sembla que l'he ppillat bé
DSC_0235.JPG
Bones, us deixo un video de fa pocs minuts desde Tramacastilla, al Alto gallego (nord arag, prop de Formigal)
Hi ha hagut un moment de pedra de cert diametre important, tamany canica de 3 o 4 cm. No ha fet mal, pero força violenta en general, cortina de pluja, vent fort...
bNdidD7l8O0
Mireu quin video, de sabijufre, vist pel twitter:
Bastant impressionant la violencia d'algunes tempestes d'avuí, incloses les fortes pedregades que deien per Aragó ahir, pedra del tamany d'un ou de gallina.
Diumenge pel Delta del Llobregat
[Imagen bloqueada: https://farm4.staticflickr.com/3889/14670831025_8ae5851c7e_c.jpg]
[Imagen bloqueada: https://farm3.staticflickr.com/2930/14484190708_dd68893f79_c.jpg]
[Imagen bloqueada: https://farm3.staticflickr.com/2899/14484174239_34ec11d636_c.jpg]
[Imagen bloqueada: https://farm4.staticflickr.com/3861/14670499312_867221832b_c.jpg]
[Imagen bloqueada: https://farm4.staticflickr.com/3912/14690721353_358c857e3f_c.jpg]
Molt maca la pluja de l´última hora:
DSC_0001.jpg
hwzE9HlXRKA
Un cop passat aquesta última tongada de pluges a Barcelona, ¿S'acaba l'episodi? O continuarà l'inestabilitat?
Molt bones, un dia maco avui per La Molina, quan surt el sol apreta un pel, pero a l'ombra fa hasta frescota, a 1800 metres marca 19 graus. Cel ennuvolat amb bastantes clarianes.
Aviam demà nit y matinada, pinta molt interessant
1404569101271.jpg
Quines taques!
radar.jpg
Deu ni do, quin goig veure els rius tan alegres!
Fotografies del riu Ara (al pas per Bujaruelo, aprop de Torla i Parc d'Ordesa)
[Imagen bloqueada: https://i.imgur.com/5ikPBaMl.jpg]
[Imagen bloqueada: https://i.imgur.com/AudGE1El.jpg]
[Imagen bloqueada: https://i.imgur.com/xlDzX7Vl.jpg]
[Imagen bloqueada: https://i.imgur.com/sd11Om9l.jpg]