Aquest vespre el vent tampoc ajudat al vol nomes han sortit pocs globus esperem que demà el temps acompanyi però no pinta gaire bé.. mireu quin esforç han fet aquesta tarda..
volglobus004.jpg
European ballon festival Igualada
Aquest vespre el vent tampoc ajudat al vol nomes han sortit pocs globus esperem que demà el temps acompanyi però no pinta gaire bé.. mireu quin esforç han fet aquesta tarda..
volglobus004.jpg
European ballon festival Igualada
el temps no acompanya per el vol degut el vent però sortir i veure aaquest espectacle no te preu
--glogus001.jpg
la ultima per que us guieu a on es aquesta el turonet del mig en petit es el castell de la pobla de claramunt..
--juliol002.jpg
sense paraules
avui.jpg
quin cel¡¡¡
juliol003.jpg
Bona tarda des de Igualada comença a fer-se de nit 12 hores despres l torna el espetacle de moment molt ven t vec la taca ve cap a nosaltres quin dia avui! Bon seguiment !!
Per cert es senten trons Igualada he trobat un refrany..Allà on toquen al febrer les calamarsades, al juliol hi toquen les pedregades :dry:
Bon dia des de Igualada voldria dir que fa moolt temps que us segueixo de tant en tant vaig posant alguna foto..i voldria dir que que tots aporteu una gran informació dels que no coneixem gaire el tema de la meteorologia, que amb vosaltres estic aprenent una mica més.. i el complicat que es fer una predicció i acertar amb ella seguiu així...i la meteo mai es exacta i sempre ens sorprent..
BON SEGUIMENT
P.d per cert aqui ja portem un parell de ruixadets
hola bona tarda!!la calitat no es bona algú em pot si aixó es un cap de fiblo ?? :woohoo: la muntanya de sota es la tossa de montbui
17-6004.jpg
Ara festival de llamps i trons plou f5 Igualada quina tarda !!!!!!
Impressionant les pedres que han començat a caure a Igualada tamany moneda 2euros !!
per cert quina llastima el incendi de Tivissa
a veure si hi ha sort que plogui allà...taques molt aprop..
A les dues s' ha obert la aixe
17-6002.jpg
ta una estona foto direcció la pobla de claramunt (anoia)
Hola bon dia!! Algú em pot dir com ho tenim per aqui Igualada si hi ha possibilitats de tempestes?GRACIES
Igualada
13juny002.jpg
gracies Alfred per la resposta
les fotos eren del migdia des de Igualada...
quins nuvols son ?? fotos fetes avui
4.JPG
4dejuny.JPG
Algú sap per que ultimament quan venen tempestes aqui Igualada les esquivem si mirem el radar hi ha forat a la nostra comarca??