Posts de Xewakka

    Bona Tarda.

    Veien el GFS. La baixa que es forma al golf de Lleó es presenta força activa. Els mesoescalars hauran de dir la seva pero només que es posi una mica més al Sud les precipitacions podrien ser intenses de Barcelona cap al Est.

    De fred anem molt justos pero no hi ha gaire diferència amb el 8 de març, una mica menys de fred a 850mb i una mica més a 500mb. Ho anirem seguint

    Per cert, la humitat molt baixa 33%
    Salut

    Bon dia pel matí.

    Comença la festa! Una de les coses més didàctides serà veure el canvi de vents en superficie degut al pas de la perturbació. A Bcn ha de començar a bufar en breu SW que anirà caient a S i reforçant-se, tot i que no serà molt espectacular. Onades que poden superar els 2m. No crec que arrivin als 3.

    Cap a la mitjanit més o menys (quan passi la baixa) el vent encalmarà de cop ja que estarem a l'ull de la perturbació. Moment de tempestes i de vent ratxejat fruit d'aquestes tempestes)

    Un cop ens passi per sobre depenent de on vagi la perorbació podem tenir una gregalada maca o una mestralada menys intensa. S'haurà de veure.


    Per cert, mirar mapes a dia d'avui és per llençar-se pel balcó. No tots els mesoescalars es posen d'acord sobre el pas de la petorbació (veient el satèlit jo aposto perquè passi per sota del Delta de l'Ebre, més al S que la majoria de previsions). A més els mapes per la setmana que ve son brutals. No hi ha cap mapa, em sembla, que coincideixi. jjajjaja

    Apa dew!

    Bon Dia!!!

    11.3º al barri del Fort Pius, 55 %, 1003 mb i pluja inapreciable que ha caigut aquest matí. Resumeixo els punts a destacar de la perturbació que s'ens tira a sobre:

    - Atenció les pressions previstes la nit de Dissabte a Diumenge.
    - Compte amb l'estat del mar de cara al matí de Diumenge que pot ser dels que fa mal (sobretot de Bcn cap al Nord).
    - També compte amb les formacions de tempestes a primera hora de dilluns. Fa pinta de bestia.
    - La nevada de la nit de Dissabte al Pirineu Oriental també de primera categoria. (Jo marxo diumenge de matinada al pirineu oriental francès a veure que em cau)

    SAlut!