Bona nit,
si no existissin els mapes en alçada, els que ja tenim una edat, veient els mapes en superfície no tindríem dubtes que estem davant de la clàssica entrada freda del nord-est, no "onada", que es produeix habitualment després d'un anticicló de desembre-gener persistent.
La confusió crec que rau en la possible llevantada posterior.
L'important és que s'acaba l'avorriment pels que estem fora de les boires i vull recordar que aquestes situacions, amb un petit detall i depenent de casuístiques locals, a la mínima ens embolica la troca.
Repasseu mapes de geners en què semblava que l'anticicló era etern, 1992, 2000, i 24 hores abans la temperatura es va refredar a tots els nivells i vam tenir nevades al triangle clàssic d'influència de la costa central en cotes baixes o molt baixes.
M'ensumo que aquesta entrada no passarà sense pena ni glòria i algun comando s'haurà d'activar.