Bon dia!
en aquests moments tenim 5ºc a Martorell. 52% d'humitat. A l'espera del que pugui passar dimecres/dijous.
Normalment el fred a casa nostra és sec. Tenim el mar que tenim , i gràcies que el tenim! i la latitud que tenim. El pre-pirineu i part del pirineu sense influència atlàntica ho pateix moltes vegades, per estar a mig camí, així algunes temporades hi falta la neu. La humitat ens arriba no tant freda.
El segon panell dels models...no els hi podem fer cas, una tendència. A hores d'ara ens marca tres dies de neu seguits pel pont de la Puríssima,cosa mai vista. Ens podem refiar mes de l'experiència personal i de les dades que tenim que d'aquests mapes. Així veurem que és del tot improbable. I és més fàcil dir que segurament el dia 1 de gener del 2014 farà sol, i encertar-la.
salutacions a tothom! ![]()
Posts de Orfeu sota la pluja
-
-
-
-
-
-
-
-
Bon dia,
actualment 13ºC. Sembla i esperem que sigui així s'ha obert l'aixeta de les perturbacions i del fred. Aprofitem al màxim que vénen bons i sembla força dies per gaudir.
salut -
Bon dia! a Gósol hem tingut una mínima de 7'6. Ara comença a bufar el vent.Salut
-
Bon dia! Cel radiant.10 graus
-
Bon dia! A Gósol tenim 11 graus.Monotonia general.Els boscos tornen a estar força secs.Salutacions
-
-
-
Hola Cracks!! com ho veieu per aquesta tarda ...tenim un acte a l'aire lliure...salut!
-
Salutacions desde Gósol, aigua i aigua! Rius i rierols,abundància extrema.Tarda de tempestes.Foc a terra
-
Neva molt a l'eix entre vic-Manresa,petits accidents
-
Bon dia!
Finalment el riu Anoia torna a semblar un riu...
WP_001149.jpgWP_001147.jpg
WP_001143.jpg
-
Bon dia! temperatura actual 12,9ºc 98% d'humitat. Ha parat de ploure. 25 litres recollits.
salut! -
Cops de vent entre 50 i 60km/h. temp. de sensació de -12 . Gens recomanable. Salutacions desde Góso
l -
Hola! en aquest moment -2'5 a Gósol..la mínima d'avui pot ser tremenda