Posts de josep m.pastor
-
-
-
Per cert, he trobat aquesta animació que mostra les previsions de pluja i neu per les properes hores ( en taronja la neu)
https://www.sat24.com/foreloop.aspx?type=1
Bon i emocionant seguiment!
mol bona la animació,
gracias. -
-
Si señor!!!,son les mateixes aus que jo he vist,llavors son grulles,jo les he vist cap a les 13:30 h,venient del nord-est i anavent cap al sud-oest
os pongo unos refranes que e buscado sobre las grullas.
grullas en el cielo carbón en el brasero
tiempo grullero, tiempo marrullero
grullas volando, calladas o cantando, señal de que el tiempo esta cambiando
gracias.
-
-
-
-
-
-
-
Hola des d'Ullastrell. A veure si amb la nova glopada d'aire fred de dimarts ens quedarà el llac de Banyoles com aquest d'Islàndia que vaig fotografiar aquest estiu... :cheer:
Per cert, i ja sé que repeteixo el que molts de vosaltres heu dit, si us agrada la natura i la meteo, ANEU A ISLÀNDIA. Segur que us apassiona. Jo hi vaig anar aquest estiu i com més passen els dies més sóc conscient del que allà vaig veure. Una meravella de les més grans.
ja m, agradaría peró tinc la butxaca foradada

-
-
-
-
-
Mostrar más
Molt bona tarda de diumenge des de Malgrat de Mar:
Un dia amb cel gris per aquí al Maresme Nord i amb una temperatura digne dels dies d'hivern. Pels propers dies, tònica similar a les darrers dies, poca pluja o nul·la i temperatures que encara es mantindran fredes arreu del territori (d'hivern) - dimarts i dimecres valors màxims que podrien quedar-se per sota els 10ºC arreu del País!! - ben bé fins dimecres o dijous que sembla que la falca anticiclònica tendirà a abraçar-nos més directament.
I bé, sabem que no s'ha de fer, però hem tornat a caure en la ciència-ficció i fa dies que anem seguint les evOlucions que alguns models marquen pel pont de desembre i per Nadal i si ara ens queixem de fred, juas! Si s'acomplís el que alguns preveuen estem a l'estiu ara!!
Més tard penjarem la primera, d'espero que força parrafades, pel que fa al pont i si dóna temps al NADAL.
De moment, salut, sort i molt bon seguiment!!
estic desitjant que feeu com las anteriors previsions que van ser extraordinarias i mol culpidores.
al meyns per un vetera com jo.Eneko, Sarai i Joan
-
-
-
Josep Maria, jo diria que és una mica a la inversa, és a dir, quan un flux d'aigua salada (que pesa més) molt i molt freda (gairabé gelada) penetra a l'oceà i a mida que va penetrant i baixant a les profunditats es va glaçant, creant com una espècie de tubo-estalactita fins a arribar al fons marí i segueix com un riu glaçat.
He vist un vidio acelerat de la seva formació: impresionant!!!!
https://www.ebaumsworld.com/video/watch/82037540/
No havia vist mai aquest fenòmen i és una passada!!! Gràcies Mestre!!
Bon seguiment!!
Jordi puede que tengas razón, lo he estado leyendo en google mientras hacia las tareas de la casa y no es broma, o sea limpiando el polvo. y e dejado ir mi neurona que por cierto es bastante mala y puesto mi interpretación.
gracias por el apunte.