Mostrar más[quote='Sergi Colomenc','SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2013']Bona nit companys! :cheer:
Avui e estat passant el dia en el pantà de Sau.
La veritat és que ha fet un dia molt ventós fins a primeres hores de la tarda, no se que ratxa de vent haurem arribat a tenir, però ja us asseguro que feia molt vent!
D'altra banda us deixo mes abaix una selecció de fotos que e fet allí mateix.
Podeu observar que el pantà està bastant sec,es pot veure fins i tot el campanar a descobert.
Es nota que aquest passat any a estat molt escàs al que a precipitacions es refereix,també e fet una foto a l'estat del cel, que com be podreu observar apareixen núvols lenticulars, a causa del vent tan fort que hem tingut aquestes ultimes 24h-48h.
Res més espero que aquesta setmana puguem gaudir com nens i que tinguem l'oportunitat de veure nevar en cotes molt baixes. :woohoo:Espero que us agradi les imatges!
![]()
Salutacions i bon seguiment!
Quina nostalgia ncompany! jo hi anava a Vilanova de Sau,el poble que es va construir pels habitants de Sau cuan es va fer el panta, hi anava fins els 14 anys i he vist tot el pobe al descobert,he entrat a 'esglesia tot i la prohibicio de fer-ho per peril de despreniments, he estat al seu cementiri i he entrat a algunes de les vivendes que a les hores encara queaben en peus, amb una sequera total!!!! he fet esqui acuatic i he passat fent'ho a un pam de campanar,en fi,excursions,super tempestes d'aquella zona...molta nostalgia,gracies per compartir!!!!!
Jejeje, gracies!
Jo també vaig estar fa anys, i vaig poder entrar a l'esglesia i al cementeri, 2 o 3 anys despres vaig tornar i es veia unicament el pic del campanar, pero ara sembla que torna a estar ben sec. A veure si les nevades que estem tenint fa que a la primavera començi a agafar aigua!
Bona nit company! :cheer: