Bona tarda! Si voleu tenir bona informacio meteorologica del Canada, la pagina The weather network.
Vaig estar fa uns anys a Toronto i se que tenen nevades molt maques per l'efecte llac que ells diuen, es reactiven les depresions al arribar alla, a les grans llanures de Alberta pot fer molt fred, pero les nevades no son tant intenses.. Encara que la regio mes humida es British Columbia.
Posts de EduCentelles
-
-
Bona nit! Fresca, ara mateix 14,8º :lol:
26 litres van caure en dues tongades, 20 per la tarda i 6 per la nit. De moment 57 litres aquest mes, gairebe com l'agost que vam fer 60. A continuar gaudint, la tardor sempre es entretinguda
-
Bona tarda! Finalment la tempesta osonenca que portava estona sentint, ha arribat a Centelles amb molta empenta... de moment 15 litres, pero segueix... B) 16,5º A gaudir de l'espectacle de llamps que hi ha.
-
Bona tarda! Quin episodi mes interesant, 31 litres de moment a Centelles...
Deu nido quina activitat te això quan hi ha moviment.
Pd: Anims Peponcio, ningu no controla la meteo, aixi que no cal enfadarse, gaudeix que hi ha coses pitjors que una tempesta no descarregui on estas... -
Bona tarda! Avui he viscut el pas de la tempesta en primera persona, sense cotxe ni cuatre parets, per la muntanya. Te el seu encant que agafis una tempesta quan surts a correr, el reflexe dels llamps darrera, el tro potent que l'acompanya, i la dutxa refrescant posterior.
A Centelles poble, nomes 1 litre, pero on jo estava corrent, penso que ha sigut bastant mes, per on anat a parar la tempesta.
A seguir gaudint d'aquesta situació :woohoo: -
Bona tarda! Finalment 60 litres en tot l'agost! A veure que ens depara la nova estació, de moment caloreta per no com la canicular...
-
Bona tarda! Ara mateix en trobo entre dues tempestes, la del nord molt sorollosa
La del valles l'he passat amb cotxe fa menys d'una hora, molt intensa... Aqui ha fet un ruixat per donarme la benvinguda... Anire a correr, no se si em mullare molt :lol: -
Bona nit! Ambient fresc tot el dia! Ha fet un ruixat al migdia que ha deixat 1 litre
Gaudim, que aixo es millor que una sahariana! -
Pluja molt intensa a Centelles! La tempesta esta avançant cap al sud... la temperatura ha caigut a 18º. A disfrutar de la situacio B)
-
Bona nit! Aquesta tarda he pogut gaudir d'un fenomen habitual, però que no sempre ho veus "in situ". He sortit a correr cap al sud de Centelles, Nord de Sant Marti de Centelles, prop dels maravellosos Cingles d'en Berti, i no caigut ni una gota, mentre veia com s'apropa clarament una cortina de precipitació. Quan he baixat a casa i he observat que el pluviometre, han caigut 8 litres B)
En resum 8 litres a Centelles, i a pocs metres en linea recta res :woohoo: -
Plou intensament a Centelles! Em sembla que tindrem una tarda divertida!
:woohoo: -
Bona nit! 16,5º ara mateix, la tempesta finalment ha deixat 4 litres a Centelles, quina diferencia respecte altres llocs de la comarca :lol:
-
Bona tarda! Plou a Centelles, però no amb l'intesitat que ho ha fet altres punts de la comarca. Hi ha un avis del meteocat a tot osona per intesitat de pluja... Veurem que pasa, a gaudir de la situació :cheer:
-
Bona tarda! Sembla que la cosa s'anima... a disfrutar de les tempestes
Portem dos dies que fa mes calor del que pensava despres de la refrescada, pero clar son el ultims dies de canicula, ara es nota diferent amb els dies molt mes curts. -
Bona tarda! Al mati havia boira, amb una minima fresqueta 11,2º, res excepcional, refrescada despres de la tempesta de ahir que a Centelles va deixar 11 litres.
Ara toca disfrutar de la calma, encara pasarem calor, però les nits son mes curtes... Gaudirem de l'espectacle amb aquest cel clar, per la nit de Sant Llorenç B) -
Bon dia! nomes 2 litres ahir a la nit B) Aixi es la meteo... Ara el cel blau radiant, la baixada de temperatures i humitat, no la treu ningu, a mes potser que aquesta tarda hi hagi mes enrenou del que pensava, ja creixen nuvols, veurem.
Temperatura minima 13,2º.
No patiu que encara no s'acabat la canicula
ja vindra la tardor... -
Bona tarda! Com es nota que hi ha moviment! Hi ha mes missatges per llegir :cheer:
Vaig a correr, abans de que plogui! B)
Gaudirem de les tempestes! -
Bona nit! Tampoc s'esta tant malament per ser la primera quinzena d'agost... tempestes a la vista :lol:
Tinc nostalgia d' Asturies, vaig estar una setmana al Juny, la veritat estan en altra divisio en moviment meteorologic B) -
Bona nit! Ambient mes fresc :silly: 20º ara mateix. L a veritat avui ha fet un dia genial, cel ben blau, sense xafogor, un altre cara de l'estiu. La tempesta va deixar 5 litres a Centelles.
Aprofitem aquesta fresqueta, que em sembla que els proxims dies suarem bastant
-
Bona tarda! A veure si plou una mica aquesta nit i refresca B)
De moment unes gotes han caigut de Bacelona cap Centelles, a la Garriga semblava animarse una mica...
Disfrutem que ja tornara mes calor, som a la canicula!