Bé després d'haver viscut la primera nevada de la temporada (he quedat ben satisfet) recordar-vos que només era l'aparitiu del que ens pot quedar d'hivern que defet ni tan sols ha començat encara! Aixi que desrés d'aquest petit tastet a mirar cap endavant! Com ho tenim per dissabte? Pel que sembla hi hauràn precipitacions. I el fred com anirà? Algú sap informar?
Posts de MeteoSantaSusanna
-
-
-
-
-
[Imagen bloqueada: https://img.tapatalk.com/d/13/11/27/5usa4a3a.jpg]
Sent from my GT-I8730 using Tapatalk
-
-
-
-
Hola familia,
Us passo imatges de les tendències a curt, mitjà i llarg termini que pronostica wetter.com (Servei metereològic de alemanya)
Penseu que a alemanya la H = Hochdruckgebiet (Zona d'Altes Pressions) i la T = Tiefdruckgebiet (Zona de baixes pressions).
Segons aixo no ens hem de fer masses ilusions per neu per aquest pont que pronostica el GFS ...
Dijous.JPG
02-Capdesetmana.JPG
03-mitjansdelasetmanaqueve.JPG
04-Capdesetmanadelpont.JPG
05-11Decembre.JPG
-
Synera, jo me'n recordo que al març del 2010 vareu ser els unics en no veure neu eh.
Anava de Santa Susanna a mataró i entre canet i mataró nord us queia pluja.
Aviam si aquesta vegada teniu mes sort

M'esteu posant nerviosaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Vosaltres creieu que podre veure ni q sigui 4 volves de neu a Arenys de Mar??? Aiiiiii.....
-
-
Bona tarda desde Segorbe (Castelló). Hem vingut aquí per passar el cap de setmana i hem vist nevar aqui a només 400m. Hem agafat la A23 direcció Teruel i al km 47 la Guardia Civil ha tallat l'autovia per neu. Queia una forta nevada amb 0,5ºc. Al tornar cap avall a Segorbe ens hem trobat amb la Guardia Civil controlant que la gent porti cadenes. I gent posant lles. a 10 km de la neu. Es per riure!
-
Hola bona tarda a tothom!
Un pregunta (se que encara es aviat) però quin temps creieu que farà per la diada de catalunya? Perilla la Via Catalana metereològicament parlant?
Una salutació
-
Familia heu vist el radar??? No havien de anar a menys les tempestes i nomes restringits al pirineu?
-
Bona tarda,
Mentre aqui estem tinguent un parenetis de calor a Austria estan patint una onada de calor impresionant. 38 Graus tenen previstos per dijous segons la radio austriaca OE3 que estic sentint via satèlit.
Salut
-
Forta tempesta aqui a Santa Susanna desde fa estona i segons radar la tenim aqui estatica. A estones plou fort i els llamps i trons son contundents. 11ºc ara mateix
tempesta20130204.png
-
He estado leyendo en la web de Redinfometeo los comentarios relativos a la tan comentada ola de frio qpara la ultima semana o decena de marzo y por lo visto se han ido diluyendo poco a poco las expectativas, mas bien trasladandose al mes de abril. Todo ello segun los pronosticos famosos de las cabañuelas.
La clave esta en ver y comprobar hasta que punto aciertan tanto las cabañuelas como los estacionales que indicaban un mes de abril mas friode lo habitual y que consecuencias en cuanto a inestabilidad podriamos tener en un mesi estable oor naturakeza con unas temperaturas mas bajas de lo normal
Si esto se cumple, si que podriamos de ir en "en abril aguas mil" y que bueno seria para los bosques y campos en general, aunque posterilormente seria fundamental la labor de limpieza del sotobosque para reducir el impacto de los casi seguros incendios del verano.
Tenemos la fortuna de tener un % de bosque alto en Catalunya y este tesoro hay preservarlo con concienciacion y todos los medios tecnicos posibles.
Hasta luego
Bones,
Bé la onada de fred que anuncia redinfometeo si s'esta cumplint i força l'unic que no ha trobat el camí cap aqui al sud d'europa per que al meu pais (alemanya) deu ni dò!
A Berlin temperatura mínima record dels últims 100 anys en un mes de març i a finals: -11ºc.
I encara tenen nevades!
Salut!
-
Pero no porta mai neu a nivell de mar. Es impossible
-
Bé companys fins aqui ha arribat l'hivern mediterrani d'aquest 2012/13. Ja descarto nevades fins a cota 0 fins al novembre.
Ara direcció estiu .... a preparar sombrilles, banyadors, ...
Bona nit a tothom

-
Mostrar más
Jeje! Molta neu esteu veient i massa avall em sembla a mi... Jajaja! Als estudis de TV3? A 300 metres a Esplugues??? Mireu-vos-ho bé, que no neva segur en aquests indrets inferiors als 400 metres, de 400 metres cap amunt comença a fer aigua neu (litoral i prelitoral central) i potser baixi més si la intensitat de la precipitació aguanta. Tal i com he indicat, la meva opinió pel moment va fent.
Neva o aigua-neva a Begues, Vallirana, tot a cotes superiors de 400 metres i neu més amunt lògicament. Això està baixant progressivament quant més???
Arrivats a aquesta hora que son eles 13h, podriem fer una valoracií temperatures arreu del terrotiri i estat del cel.
CARROUSSEL DE TEMPERATURESSSSSSSSSSSSSSSSSS
El Prat de Llobregat (5 msnm) +6,1ºC, plou F5, cel totalment encapotat.
Santa Susanna (Alt Maresme) 7,1ºc baixant a raó de 0,5ºc per hora