Mostrar másBona nit,
Estic buscant la Filomena 2 que tenia que arribar aquest 24 Gener a la península ibèrica, serà la borrasca que es situa el sud de Groenlàndia o la que està a les Illes Svalbard en aigues àrtiques..?
He estat pensant, que potser serà la que tenim el Mar Egeu a les costes de Turquia.
Pressió atmosfèrica 21:00h, model UKMO.
66c401b3000dcde18f1305acf9250fe6En fi cap borrasca ni avans, ni avui, ni els propers dies.. anticicló és el passat, present i futur.. La Filomena 2 la seguirem esperant, no fos cas que acabi arribant..
[color=black]Us recordem que tenim obert a l'apartat de Concurs, l'enllaç per apuntar-vos. Teniu de temps desde avui 21:00h fins dijous a les 21:00h. No patiu pel número que ja us ho farem arribar. [/color]
Ostres la Filomena 2 aquest any ens ha esquivat eh? Bueno aquest any tenim Omicron .... una mica d'humor ...
I MOLTS ANIMS ALS QUE ESTIGUEU INFECTATS O EN CUARANTENA!