Posts de SBD-CREUALTA

    Aquí a sabadell,seguim amb l extrema sequera desde fa més d'un any què dura!

    En tot el 2015 sols 282 litrets!

    Això no s'aguanta x enlloc i tampoc pinta be per el pre-litoral central ni per demà ni tampoc dijous

    Portem sols 53 litrets en 75 dies què portem d'aquest any!!!!!

    Sempre en qualsevol situació aquí ens quedem amb les engrunes!

    Avui x ejemple sols 1 trist litret!!!!!!!!!!!!!

    Totes les situacions què provenen del W o S sols abraçen tarragona i lleida!

    La propera sols al NE x tant Girona i rodalies

    ¿I per l'àrea metropólitana x quant?

    Vec un panorama molt negre per aquest proper estiu! Podem fer història x la banda negra!

    Mai he vist tant sec el riu ripoll i el torrent de colobrers com avui!

    M'he possat a plorar :( :angry: :unsure: :sick: :evil:

    Tant me fa la temperatura estigui més baixa del normal x les dades i què ja no veurem aquest hivern x sota dels 800metres per la meva zona!

    Sols ha de ploure generosament i no ho vec per enlloc!

    Desde sabadell,del mercat de la creu alta:

    minima de 0 graus i ahir 1 litret!

    52 litrets anuals acumulats! encara molt x sota de la mitjana habitual!

    Dades actuals:

    1008mb

    8ºc

    55%humitat

    AIAIAIIIIIIIII x el dia 25 març si és compleix! Esperem què aquesta sigui la definitiva i traca final del hivern!

    Tindriem una -38 a tot catalunya a 500hpa!

    Sóc concient què queda molt,pero clikeu aquest enllaç x SEMANA SANTA!

    https://www.woespana.es/cgi-bin/expert…=0&WMO=&PERIOD=

    Bon dia,desde el meu estimat barri de la CREU ALTA:

    Minima de 5 graus

    51 LITRETS portem desde el 1 de gener del 2016! encara molt x sota del normal!

    Dades actuals:

    1009mb

    7'5ºC

    62%humitat

    Cal dir què NO serà l`última entrada freda del MARC ni del hivern!

    Tindrem una bossa freda entre diumenge i dimarts entre -30 (sur) i -32 (NE),suficient x veure desplomaments de la cota de neu en moments de tempesta o ruixat fort!

    Cota de neu de 400 metres i baixant a 200 puntualment!

    Dimecres punta màxima de fred a 850hpa entre -3 i -5 a tot catalunya!

    NO es tractarà de pluges generals ni continuades,a no ser què es formi alguna borrasqueta què impulsés gregal o llevant,un cop entri l aire fred i amb contacte amb el mar no gaire fred del mediterrani

    També hi ha l'opció de què ens entri un front per el E i NE,impulsat de una borrasca del NO d' italià

    Bona nit a tots els meteodictes!
    Desde sabadell/creu alta,ha estat un dia de 3 ruixats forts i curts de calamarsa
    ahir nit 17litres
    i avui 15 mes
    He pujat aquesta nit sobre les 22 al coll de les estanalles amb el meu pare,hem sortit amb 5 graus i un cop passat matadapera amb 3 graus ja queia aigua neu i una mica més amunt amb la mateixa temperatura,cap uns 600metres ja era neu de intensitat moderada i amb flocs grosos amb 1 grau a la part més alta

    demà podriem tenir la traca final amb ruixats de neu al prelitoral central i tempestes,tot i que no tant seguits com avui,sinó més inconexos però amb cota més baixa

    Bon dia desde el barri de la Creu Alta:

    Minima de 1 grau feta a la 1 de la matinada

    Desde aleshores s'ha anat ennuvolant i Ara estem a 5 graus!

    Pressió 1015mb

    Humitat: 58%

    23 litrets duem en tot el 2016!

    Toca esperar entre la tarda,vespre fins demà al mati,per la reactivació dels ruixats al litoral i pre-litoral central,amb cota força baixa(300-500m)en moments de precipitar moderadament

    SABADELL-MERCAT-CREU ALTA:

    Mínima:

    -1'1ºc

    Dades actuals:

    1020mb

    48% humitat

    Atenció:

    Si s'ennuvola la matinada de dimecres a dijous,desprès de tenir una matinada gèlida,podriem tenir nevades a partir de cota 200 el dijous al mati,sempre i quant la humitat no sigui molt elevada!!

    Desprès aniria pujant la cota de cara al migdia!

    Ahir a les 18 va caure un fort ruixat amb final feliç de calamarsa qué ho va deixar tot ben blanc al camp del castellar del vallés,mentres jugaba el Sabadell B contra el Prat!

    La temperatura va baixar dels 13 als 9 graus!

    Van haber de suspendre el partit 30 minuts fins que parés!

    A sabadell nord(mercat creu alta) varen caure 8 litres i també amb calamarsa!

    Portem 23 litres en aquest 2016!

    Minima de 4 graus!
    pressió 1003mb

    Dades actuals 7 graus!

    confio aquesta tarda/vespre x repetir x la meva zona algun ruixat o tempesta més
    i esperar entre dimecres nit i divendres un petit front qué entraria del W/Nw on posteriorment formaria una borrasketa x la costa catalana amb reactivació d aire fred i una mica mes de pluja a tota la meitat Est del Païs!

    Potser el proper finde tinguem llevant degut a una borrasca k pujaria desde el Nord de Algeria!

    I què descansi en pau Muriel ||*|| Casals.

    TANQUEM EL PITJOR ANY DE LA HISTÒRIA A SABADELL(CREU ALTA);TANT A NIVELL DE TEMPERATURA COM PLUVIOMÉTRIC
    NOMÈS 282 LITRES ANUALS!!!!!!!!!!!!

    I TAMBÉ HAURIEM DE CONTAR ELS DIES DE SOL QUÉ HA FET EN AQUEST LAMENTABLE 2015! SEGUR QUÈ DE RÉCORD!

    EN FI...........NO ENS QUEDA ALTRE QUÈ ESPERAR ALGÚN DIA CAMBI AQUESTÀ INÈRCIA QUÈ PORTEM ARRASTRANT DESDE LA PRIMAVERA DEL ANY PASSAT

    TINC LA INTUICIÓ QUE COMENÇARÀ REALMENT L HIVERN A LA SEGONA QUINZENA DE GENER I S ALLARGARÀ MÉS DE LO HABITUAL(ABRIL/MAIG)

    Dimarts passat,fruït i amb una patent demostració de la meva passió x la meteo desde la infancia,vaig trovar x internet de segona mà una estació meteorològica de 2A mà(donades les meves reduides possibilitats económiques x comprar-me'n una de nova)i vaig anar fins a àlava x recollir-na una(1200 km en 2 dies sense fer cap parada)! I la meva sorpresa resulta és qué era totalment nova i amb va sortir x sols 55 euros! Tota una ganga,la veritat en al cash-converters!

    Es una HEAVY WEATHER WS-2305

    Molt millor qué la Oregon WMR200 qué tenía anteriorment!

    Portem 283 litres en tot l any

    21 graus de máxima i mínima de 11

    1027mb ara mateix i 17 graus amb 75%humitat

    Sabadell segueix gafat! no ens arribat la pluja! castellar del vallès cap al nord i del riu Ripoll amunt,ens han fet de barrera

    ¿savieu qué el riu Ripoll fa qué quant ens arriben aires freds del Nord,els suavitzi una mica?

    Tenim un escut invensible desde l inici del hivern passat

    :( :angry: :sick: :evil:

    Ni 1 sola gota! realment increíble!

    a seguir esperant,el dia qué ens toqui la grosa!

    si segueix igual,un altre hivern x oblidar!

    DADES ACTUALS:

    1018mb

    85% humitat

    17 graus

    Ahir racha màxima a Sabadell(barri de la CREU ALTA) de 45km x hora de Ponent a les 16:30 i màxima de 28 graus!

    Pressió actual de 1015mb

    15 graus a les 9:40

    Minima de 12

    Esperant la posible llebantada x dilluns 12/10 en un dia molt oportú!

    :P :cheer :) :woohoo:

    PORTEM 225LITRES FINS A DIA D AVUI!

    Quant tindriem qué estar x els 450-500!

    x tant estem al 50% inferior de lo normal per aquestes alçades d any!