Posts de jkr1966

    A la ciutat de Lleida, aproximadament 7´5 graus , El cel està tapat i crec que la precipitació serà minsa i no espero cap sorpresa nivosa. A més a més, els pronòstics semblen ser que s'esvaeix la posibilitat de neu al Segrià. Ho teniu millor altres comarques. Si algú d'aquest foro veu alguna possibilitat nivosa per a Lleida ciutat que ho digui. Desitjo molta sort a tots els membres del foro i sobretot gaudiu al màxim de la meteo tan si neva com no. Felicito a tots el membres del foro per la quantitat d'informació meteorològica que esteu portant a terme. Gràcies per tot!!!


    El que no tinc clar es on pot precipitar el dijous? Per ponent, crec que serà sec, oi? O pot ser hi haurà precipitacó? Disculpa tinc molts dubtes.

    Interessant la web de Maldonado que posa un mica de pluja amb dos graus per a Lleida. Crec que pot nevar a zones con Cervera Tàrrega i també d'Ager cap al nord. Lleida ciutat ho veig impossible . En refereixo els dies Diumenge i dillums. Despres no està clar. Si algú veu alguna possibilitat nivosa per a Lleida que ho digui.Gràcies.


    Una curiositat, aquestes previsions de redinfometeo han acertat algun cop en temps passats?
    Molt agrait per a aquesta informació.
    Personalment em quedo amb el dia a dia, car els canvis són grans a 24 o 48 hores en el pronóstics meteoròlgis.


    Com anècdota l'ordinador del Sr Maldonado dona una feble nevadeta el diumenge a la matinada a Lleida.
    https://www.eltiempo.es/lleida.html
    Fiabilitat al meu entendre 0%Falta un mon, moltes actualizacions.